ARRG underhold mig :o)(ligger brak) ARRG underhold mig :o)(ligger brak)
Hej alle
Først en opdatering:
Stadig brækket ryg og øm fod!(AV!) har ligget brak i snart 3 uger(og har 4 uger + det løse til kontrol + måske op til 6 uger yderligere bagefter) og efterhånden begynder tiden at blive liiidt lang trods film, bøger, besøg osv.. sååååå
Kan I ikke underholde mig lidt? :o)
Sende et par vitser, smide et par sjove link, evt. gratis og gode spil på nettet(hvor man kun skal bruge musen så jeg kan ligge ned)
starte en skummel debat eller fortæl hvad I bruger tiden til ude i det STOOOOORE liv, som jeg er afskåret fra pt. eller lign.. bare kom frisk inden mit gode humør vender til noget der hører en brækket ryg mere til og det tror jeg hverken jeg selv eller omverdenen ønsker :o) He he.
Tak :o)
MVH Ane
jun 2004
Følger: 81 Følgere: 77 MC-er: 1 Emner: 117 Svar: 991
Takker- skal da prøves :o)
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
semigod fordi man faktisk bliver træt af det tilsidst men ellers er det sgu god underholdning
ww.isketch.net
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
jun 2004
Kristian A:
Jeg røg af min unghest under tilridning og har brækket L2 i lænden. Jeg kan/må desværre ikke sidde så meget op så det meste på computer foregår med at jeg ligger ned i sengen og bruger musen..
HVor meget er der sket med dig?
MVH Ane
jun 2004
Kristian: Puha du har ikke være heldig da.. av!
Kan se der stod du skulle opereres her sidst i august igen. Hvordan gik det?
jun 2004
Okay - men det er godt nok længe du har ligget osv. og alle de operationer. Håber godt nok det bedste for dig efter den omgang!
Jeg skal til kontrolrøntgen den 5/10 på rygafdelingen så der håber jeg at jeg er helet og kan begynde at genoptræne min ryg - men ved det ikke.
De har ikke haft tid til at vise mig røntgenbillederne og har bare fået atvide at hvivlen er brækket og jeg skal betragte min ryg som en arm i gips.. :S
Om jeg får lov at slippe for korset osv den 5/10 aner jeg ikke.. måske skal jeg holde det på i 6 uger mere, måske kortere tid.
Min fod kan jeg begynde at støtte på i hælen, men tæer og der yderste af fodroden er stadig hævet og gør nas, kan ikke støtte på det. øv.
Er det hovedsagligt dit ben du bøvler med nu eller?
jun 2004
ARRG underhold mig :o)(ligger brak)