Velkommen & En Flink Gut? Velkommen & En Flink Gut?
Først og Fremmest ..
Pænt Goddag Alle Sammen
Nu ligger landet sådan, at jeg altså er "en bette knøs" i forhold til jer gamle, erfarne rotter (på den gode måde)
Nu ligger sådan hen, at jeg meget kraftigt overvejer, at komme igang snarest muligt med at få mit MC-kørekort
og finde mig en brugbar MC, og jeg er ikke i tvilv om i alle sammen vil proklamere for jeres, men vil lige vente lidt endnu med at kigge efter en, til økonomien er til det,
så indtil videre må jeg kigge langt efter jeres andres lidt endnu
Men gutter, jeg er desværre stadig lidt i tvilv, og det ville jeg håbe der var en der ville hjælpe mig af med.
Så, her kom min idé (skyd mig eller ejh) - Tænkte på, om her skulle sidde en ganske flink erfaren gut, der kunne tænke sig og vise en ung gut, de skønne sider af MC'ens verden.. mit håb, går lidt på, at her er en flink gut.
der ville give en lille køretur en dag (bag på hans), selvfølgelig mod en mindre betaling, der er jo intet gratis her i verden - Men måske sidder en af jer lige og er friske på det? ^^
Det kunne jo være en af jer aligevel drøner forbi på vej hjem, og kan lige tage med med, og lige smide mig af igen nær en station ??
Jeg bor i Ballerup, så vis du hvade løst mod betaling, eller bare være flink, så er alle bud super velkommen
Ballerup (15 km fra københavn)
Sååå, og tilsidst, ellers bare herre goddag til jer alle sammen - Håber på en masse feder timer herinde i fremtiden.
og God vind !
//Patrick H
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
Der er masser af gode veje i ballerup og omegn, så du kan såmænd sagtens ende derhjemme igen når turen slutter.
Der er flere som har stillet det spørgsmål før dig, og EN ting som er meget vigtig, er dine forældres accept af turen. Gør dig selv den tjeneste at spørge dem, og hvis det kan hjælpe dig, skal jeg gerne besvare eventuelle spørgsmål de måtte have. Det plejer at være en god ting at de møder en først, og ser at man ikke er en eller anden hjernelam fartpsykopat som vil crashe deres søn frontalt med første og bedste bil han møder.
Og så er det afgørende at du har en hjelm og noget vindtæt tøj og gode handsker at tage på.
SMid mig endelig en besked hvis du vil vide mere.
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 83 Svar: 249
(og så larmer hans mere, ikk sajmon)
/risum
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 856
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.699
MVH
Kenneth
maj 2007
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 192
Men nu ved jeg tilfældigvis det her sted flyder med flinke gutter -
Har selv Hjelm (godkendt til Motorcykel E6) og hansker også videre -
Det lyder selvfølgelig som en god idé lige at spørge ham den gamle til lov, selvom emnet før har været bragt på bane, og han er rimlig indforstået med det
- I vil alle høre nærmere fra mig - Så kan vi jo i fællesskab finde en løsning med penge, turtid, vej, tid og sted, som alle kan blive godt tilfredse med, jeg vil i første omgang forsøge og tage jer nogenlunde i den rækkefølge i står listet.
men alle høre noget
Hvis da ikke sjamon faktisk har tænkt og crahse mig, eller bare gå på baghjul op i hovedet på mig - I høre nærmere - Og 1000 tak for hjælpen alle sammen.
Og så god vind
//Patrick H
Velkommen & En Flink Gut?