Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indendørs opbevaring
  • #1   29. dec 2015 Jeg har også taget min indenfor, den er så endt i soveværelset! Men konen klager over at Mc`en lugter af et eller andet! Det er en zx6r 636 fra 2002, kun gået ca. 20K og totalt renoveret sidste sommer, så intet oliespild e-lign. Mc´en blev vasket inden den blev taget indenfor! Tror måske det er kædeolie`en!
    Konen synes det lugter som om det er dækkene!

Nogle gode råd til at komme til til livs!?

Sry. hvis jeg hijacker din tråd Per, tænkte jeg blto ligeså godt kunne spørge til råds her, når nu du er så flink at starte et emne op om netop vinteropbevaring! smiley

• #2   29. dec 2015 min står i stuen nu uden kæde og det meste af bagenden da der er en stak friske dele på vej

• #3   29. dec 2015 1) efter en uge skulle den gerne stoppe med at lugte , men i soveværelset på 10-15 m2 , tror jeg ikke jeg havde sat min , dæk og sådan noget lugter jo lidt

• #4   29. dec 2015 mikkel bind konen fast i sengen i 2 dage så vænner hun sig til det

• #5   29. dec 2015 Holder da altid inde i garagen med gulvvarmen kørende??????

profilbillede
  • #6   29. dec 2015 forstår ikke at man skal have dem ind i huset, min står i garagen...
    der har den det nu også ganske fint, selvom jeg ikke kan prale af gulvvarme (endnu)

• #9   29. dec 2015 Michael b. Nu er vores soveværelse på knap 24m2, så det burde ikke være størrelsen på værelset der er problemet smiley

Har lige kravlet rundt med næsen først, det er kæden samt en smule benzin damp fra tanken - Tænker at jeg må rense kæden igen samt fore hullet til tanken bedre til, inden jeg lukker dækslet!

• #10   29. dec 2015 Jeg har sgu ikke plads til alle mine i stuen, så de må blive i garagen, værkstedet og udhuset. -) smiley

• #11   29. dec 2015 #6 har igen ordentligt garage og skal (fra forsikringen) stå låst inde når den er i vinter hi det er da en af grundene

• #12   29. dec 2015 Min kom i kælderen også dejlig opvarmet... For det første fatter jeg sku ikke hvordan vi fik den der ned efter som det er de vildeste stejle trapper der ned, men hvordan jeg nogen sinde skal få den op igen... Omg det må guderne vide... Og så er det første år med mc og jeg må sku indrømme at det er noget hård at gå rundt og kigge på sin total ynglings legetøj uden at kunne lege med det smiley

profilbillede
  • #13   29. dec 2015 #11
    Det er da godt du har en ordentlig stue---) smiley

• #14   29. dec 2015 # 12 min kur er at løbe dele og så skille det ad så forsikringen ikke er eneste grund

#13 ja det er jeg også glad for (bruger faktisk kun halvdelen som stue)

• #15   29. dec 2015 #14 er os igang med diverse indkøb men sådan noget som power commander og fuld udstødning skal min mc pusher sætte på til sommer jo... Men en god ting ved den står i kælderen er jo at man slipper for konen og ungerne for skal jo lige ned og kigge til den op til flere gange i løbet a en dag smiley

• #16   29. dec 2015 11# ja så er det jo en nødvendighed smiley

• #17   30. dec 2015 Min står ude i garagen, det er sku også bøvlet at få bilen ind i sommertiden så derfor står cyklen også ude

• #18   30. dec 2015 Mikkel N. Du er merer end velkommen. Det der var sværest i min opbevaring, var at overtale konen til at flytte ud i garagen smiley
    Tak for mange gode indlæg.
    Når jeg tænder op i brændeovnen, kan jeg ane en lugt af MC, men ikke noget der generer.
    Min drøm er en opvarmet garage som Morten, så skal mit nye maleri op at hænge, måske der skal være en hygge krog også. Drømme er gratis men rare at have. -Igen godt nytår til alle. Ses måske i 2016!!!

• #20   30. dec 2015

profilbillede
  • #21   30. dec 2015 Tømmer i tanken for benzin, eller lader i det bare være i! Eller dræner i ligefrem hele systemet! Synes nemlig min Kawa afgiver lidt dampe via tankdækslet!

• #22   30. dec 2015 Ang benzin i tank
    Min Suzuki er næsten tom
    Min Kawasaki er der 3-4 liter på
    Min Honda er helt fuld
    Har ikke gjort noget vedr benzin olie eller noget de er bare stillet ind smiley

• jacob J
    jacob J Tilmeldt:
    maj 2015

Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 145
    #23   30. dec 2015 Jeg sider side om side med to riskogere og de lugter ikke nær så meget som den fede kat der sider her og skriger på mad,

• #24   31. dec 2015 jacob,, nu skal jeg lige forstå det, er det konen du snakker om?

• #25   31. dec 2015 Min tank er fuld. Det skulle minimerer dampene. Lidt ligesom når de reperere kampflyene. Det gør de med fuld tank fordi dampene i en halv tom tank er farlige.

• #26   31. dec 2015 Det giver mening med fuld tank kontra halv tank, grundet den langt større overflade! Lidt som i en flaske vin hvor overfladen midt i flaske er langt større end hvis flasken er fyldt og vinen står helt op i flaskehalsen. Men måske jeg bare skulle bolte tanken af, tømme og skylle den - så er jeg ude over det! Bare mærkelig at den afgiver så mange dampe!? Måske man skulle skifte pakningen til tankdækslet!?

• Johnny W
    Johnny W Tilmeldt:
    jun 2007

MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 61
    #27   15. jan 2016

profilbillede
  • Johnny W
    Johnny W Tilmeldt:
    jun 2007

MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 61
    #28   15. jan 2016

profilbillede
  • #29   17. jan 2016 Ja jeg måtte sgu kapitulere til sidst! Den blev ved med at afgive lugt af benzin, hverken med tanken fuld eller tømt hjalp det!

Kommentér på:
Indendørs opbevaring

Annonce