Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opbevaring
  • #1   23. nov 2006 Min overvintrer i en lade uden nogen form for opvarmning. Jeg har skiftet olie samt filter. Tanken er fyldt op og batteriet har en smart lader sat på. Ellers blev den lige vasket og de blanke/forkromede ting fik en gang wd40.

Så din kan sagtens overvintre i en fabrikshal, men hellere tage batteriet med ind i varmen, hvis der ikke er en lader på.

• #2   23. nov 2006 Det er fint, du skal bare lade være med at starte den, før end den første rigtige køretur.
    Mvh.
    Jan L

• #3   23. nov 2006 skift olien og lad være med at starte den før du skal have den på gaden igen
    Pil istedet batteriet af og lad på den indimellem.

• #4   23. nov 2006 Hvad skulle der ske ved at starte den op en gang om måneden ? Hvis man lader den køre ordentligt varm ! Har altid gjort det med mine mc og den er betydelig nemmere at få igang til foråret end kærestens der får lov at stå hele vinteren........

/Thomas

• #5   23. nov 2006 Sludder, hvis man sørger for at motoren er gennemvarm så er det en rigtig god idé at køre lidt på den engang imellem. Det er meget mere usundt for motoren at stå helt stille i lang tid.

• #6   23. nov 2006 jeg tror det er rip som rap.

• #7   23. nov 2006 hvad så med Rup..?

• #8   23. nov 2006 wsu og hælde salt i cylinderene vinteren over..tror jeg er en dårlig ide

• #9   23. nov 2006 lige et men, med WD-40. eller et godt råd..
    WD-40 kan opløse Gummi da det indeholder (petrolium tror jeg) der opløser nitril (gummi).
    det er fint nok, men pas på med jeres gummi.
    Jeg har i år brugt et produkt (og jeg har ikke aktier)der hedder protekt & shine fra motorex en mega spray flaske virker som et godt produkt..

Kommentér på:
opbevaring

Annonce