Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Trappe støvsugning + trappevask 600 kr.
  • Bortkørsel af haveaffald - sten, fliser iblandet lidt grus/jord 1.750 kr.
  • træbeskæring gerne af Lars 2.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki ZX6R - superbike?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #1   1. mar 2015 Det er en R model eller Superbike - alt efter hvad selskabet kalder den, så ja desværre er den i den dyre ende.

I stedet for en online beregner, så ring rundt og tilbyd evt at flytte dine andre forsikringer - ofte kan man spare mange penge.

• #2   1. mar 2015 Nu er der forskel fra selskab til selskab, så kun de kan reelt svare på hvilken klasse de placerer de enkelte cykler i. Når det er sagt ville jeg med al respekt ikke kalde en ZX6R for en superbike, men en sportscykel er det da nu nok og derfor også i den dyre ende smiley

• #3   1. mar 2015 Ja det er en Super bike, eller Super sport som de selv kalder den. Jeg har selv en 636 fra 2002, fed maskine, men ja i den dyrere ende forsikringsmæssigt! Der var 20k? i forskel fra dyreste til billigste forsikringsselskab, selvom om jeg er 33, elitebillist uden skader, hus, osv. osv. Og ikke bor i et højrisiko område - Så gør som Sajmon så rigtigt skriver, ring rundt, det kan spare dig for rigtig mange penge!

I mit tilfælde kunne vores eksisterende forsikringsselskab ikke være med blandt de billigste, men de var glade for at have os som kunder, så de fandt besparelserne på de øvrige præmier, så de samlet set var/er billigst! God service og lækkert ikke at blive rippet, fordi man vil køre på en Racer! smiley

• #4   1. mar 2015 Ved i om man kan regne med den beregner Mondux har på deres hjemmeside? For så er det alligevel ikke så dyrt som jeg frygtede.

Må prøve at ringe til dem.. tak for hjælpen gutter.

• #5   1. mar 2015 Min gsr passer hos mondux.. Den er så også der smiley

• #6   2. mar 2015 vil nu også mene at en R model, ligger i den dyre ende, men hvis det er den på billede, så køb den aligevel, den er fandme flot. smiley mvh hc

• #7   2. mar 2015 Jeg gav 7800 med kasko for min 636'er, så ikke specielt dyrt, har alle mine forsikringer ved Alka..

• #8   2. mar 2015 Højst sandsynligt listet som super sports eller bare sports, men må indrømme at for zx6r ville jeg gå efter 05/06 modellen istedet og så bruge besparelsen på en Ohlins bagdæmper og progressive fjedre til forgaflen

Kommentér på:
Kawasaki ZX6R - superbike?

Annonce