1.336 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Godt arbejdstøj hvorhenne? Godt arbejdstøj hvorhenne?

I forbindelse med mit studie skal jeg skaffe mig noget arbejdstøj. Kunne godt tænke mig nogle gode anbefalinger. Det er til at arbejde i 8 time 2 gange om ugen, arbejdet består bl.a. af svejsning, mekanik, el lærer og andet godt snavs. smiley

Nogen der kender en god butik i nordsjælland, eller en side, med lækkert arbejdstøj? Er enda i tvivl om jeg skal vælge kedeldragt eller en 2 delt. :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt arbejdstøj hvorhenne?
  • Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #1   19. aug 2013 Der ligger en stor butik på hjørnet af Jyllingevej/Tårnvej. Meget fin service de par gange jeg har været der og stort udvalg.

• #2   19. aug 2013 stark plejer at have udemærket tøj til pengene.

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #3   19. aug 2013 Arh jeg huskede forkert, det er nummeret længere inde: Hjørnet af Jyllingevej og Rødovrevej.
    Dem her: http://www.carlsens-arbejdstoj.dk/

Bukser er nemmere at sætte sammen mht. ydertemperaturen. Du kan f.eks. tage en T-shirt på hvis det er varmt. Det er alt andet lige sværere med kedeldragt. Kedeldragten er imo. bedst hvis du vil have dit "civile" tøj på indenunder, men der er der vel ikke tale om for 8 timer ad gangen.

• #4   19. aug 2013 Brug lidt ekstra og få noget tøj i bomuld - altid bedre end polyester, når du også skal svejse og slibe! Jeg ville personligt altid vælge smækbukser og en jakke - på den måde får du ikke en kold lænd hvis du sidder og arbejder, eller står foroverbøjet. Jakken kan du også altid tage af og på, alt efter temperaturen.

• #5   19. aug 2013 Jeg er glad for mit fra www.jula.se

• #7   19. aug 2013 1 :Snickers masser af muligheder for tilbehør
    2: Mascot

begge kan købes ved www.carl-ras.dk

• #8   20. aug 2013 Lyder som noget værkstedsskole kursus ifm. maskinmester uddannelsen ? smiley Tror du bliver træt af en kedeldragt, men det er rart med noget todelt med lange ærmer når man står ved drejebænk, fræser og svejser.

Tøjet kan købes ved Davidsen, carl ras, billigarbejdstoj.dk mf.

Det vigtigste er du kan bevæge dig ordenlig i det, og husk nogle ordenlige og komfortable sikkerhedssko, da det er knapt så sjovt at svejse og skærebrænde i sikkerheds sandaler..

• #9   20. aug 2013 nemlig kim smiley .

jeg får købt mig noget 2 delt bomulds tøj, samt et par sikkerhedssko, er lidt chokeret over hvor dyre sikkerhedssko er! smiley Men de er jo alle pengene værd hvis det går galt.

Kom desværre ikke til roskilde i dag, da jeg har travlt med andet.

• #10   21. aug 2013 Ja det løber hurtigt op, hvis man skal have noget ordenligt.. Men hellere købe rigtigt første gang i stedet for at gå og ærge sig bagefter..

Hvor langt er du med uddannelsen? Er selv lige startet op på 2. sem idag..

• #11   21. aug 2013 lige startet.. er V1'er på MSK smiley

nemlig, sådan er det jo altid, har dog købt lidt brugt også fra kvali mærker. så sparer man da en smule.

Kommentér på:
Godt arbejdstøj hvorhenne?

Annonce