pensionister den første gang {{forumTopicSubject}}
To gamle pensionister tager en tur down memory lane ved at gå tilbage til det sted, hvor de mødtes første gang.
Siddende på en café?, Den lille gamle mand siger: "Husker den første gang jeg mødte dig over 50 år siden? Vi forlod denne cafe, gik rundt om hjørnet bag gasværker, og jeg gav dig den bagfra."
" Ja, jeg husker det godt, kære," svarer den lille gamle dame med et grin.
"Nå, for gammel dages skyld, lad os gå derhen igen. Og jeg vil give dig den bagfra."
De to pensionister betaler deres regning, og forlader cafeen. En ung mand siddende ved siden af dem har overhørt samtalen og smiler ved sig selv, og tænkte det ville være ganske morsomt at se to gamle pensionister ordne det. Han rejser sig og følger efter dem. Sikker nok, han ser de to pensionister i nærheden af gasværket. Den lille gamle dame trækker hendes trusser ned og løfter op hendes kjole.
Den gamle mand trækker ned i bukserne og griber damens hofter, og den lille gamle dame rækker ud efter hegnet. Hvad der følger er 40 minutter af den mest atletiske sex den mand nogensinde har set. Den lille gamle mand banker løs i den lille gamle kone i et tempo, der kun kan beskrives som fænomenal. Lemmer flyver overalt, bevægelsen er et sløre, og de stopper ikke for et eneste sekund. Endelig, kollapser de og bevæger sig ikke i en time.
Nå,tænker manden imponeret. Aldrig i sit liv har han nogensinde har set noget, der svarer til dette - ikke i film, ikke fra sine venner, ikke fra sine egne erfaringer.
Reflekterende over hvad han lige har set, siger han til sig selv: "Jeg er nødt til at kende hans hemmelighed. Hvis bare jeg kunne knalde som det nu, endsige om 50 år!"
De to gamle pensionister har på dette tidspunkt genvundet pusten og klædt sig på. Manden tager mod til sig og nærmer sig pensionisten.
Han siger: "Min gode mand, i hele mit liv har jeg aldrig set nogen knalde sådan, især i din alder. Hvad er din hemmelighed? Kunne du knalde sådan for 50 år siden?"
Pensionistens svar, "Søn,for 50 år siden, var der sgu ikke stød i hegnet"
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.283
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 68 MC-er: 12 Emner: 135 Svar: 707
pensionister den første gang