Pizza i Odense bakteriefyldte??? Pizza i Odense bakteriefyldte???
Det her er sakset direkte fra youtube, med stavefejl og det hele, har dog modereret et enkelt udtryk!
Originalen:
http://www.youtube.com/watch?v=iXpQGUtExmo&feature=player_embedded
Citat:
@DreesenDK2 Jeg k....... din mor med et halsbånd på i nat Hun? var min lille køter for en nat
er det godt nok stavet for dig
eller for nogen andre der synes vi ikk kan stave
Bare vent og se om jeg ikk spytter i jeres pizza'er fremover
tænk over det næste gang i spier pizza, Det kunne være din eller din søster pizza jeg har spyttet på
Citat slut!
Jeg foreslår at pizza spisningen i Odense boykottes indtil det er påvist at det er sikkert at spise der!
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 145 Svar: 443
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.671
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 392
Nå, synd vi skal betale kontanthjælp til dem, for jeg tvivler på hvis nogen får viden at de gider ansætte dem, og det er de sikkert meget forargede over
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 46
dec 2004
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 82 Svar: 687
Jeg har selv arbejdet sammen med begge slags og de største racister jeg har mødt er dem der gerne vil have et "normalt" liv de hader virkelig sådan nogle som dem i videoen....
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.894
Selvølgelig er det en bakteriebombe !!!!
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 578
De har jo bare erfaret at politiet i de sidste mange år har måtte vælte knallertkører der kører med/uden hjelm så længe knallerten kører under en hvis hastighed.
Den regel har jeg kendt til i hvad.....12-15år efterhånden.
Så der er jo egentligt ikke noget nyt i det som de forsøger at vise som en "uretfærdighed" i filmen. Der er mange! tosser i knallertårene som har prøvet samme tur hvid, blå, sort, agurkefarvet m.m.
Hvis jeg skal have en holdning til de kommentarer folk skriver på youtube, så er det jo under lavmål. Der er ikke meget sagligt eller bare i nærheden af intelligente holdninger som kommer til udtryk. Her tænker jeg på den "flame war", som det virker til, indfødte danskere udtrykker.
Måske et udtryk for at den målgruppe som gider skrive på youtube bare generelt er trætte af det mediebillede som kriminelliserer alle indvandrere over en kam.
Oh well, just my 2 cents.
jul 2009
men skide godt skrevet ham som har skrevet det, for det er jo rigtigt. Det er jo 99% af alle ansatte i den branche som er etniske af den ene eller anden art.
Godt der stadig er grillbare som er ejet af asiatere og den gode gamle pølsevogn hehe
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.279
Det er UFATTELIGT at vi som alm. Danskere virkeligt finder os i det her. Jeg begriber det bare ikke.
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.279
Så kunne det godt være at onkler, fædre og andre familie medlemmer, kunne tage fat i de satans aber og få dem opdraget og afklimatiseret efter Danske forhold.
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 133
Jeg køber ikke pizza i et pizzaria.
Så kan MCG jo spekulere lidt over pointen i dét indlæg;-)
jul 2009
Filmen har ikke noget med pizza at gøre, men det har den kommentar som Rene J citerer fra youtube
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 777
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 144
Så kan vi satme vise dem, ramme dem hvor det gør mest ondt nemlig på pengepungen. Så kan de og deres familie sulte og hvis de ikke allerede er kriminel anlagt så kan vi i hvert faldt tvinge endnu flere ud i kriminalitet, så de kan få råd til at forsørge deres familier. Så kan det jo være at vi kan få dem ALLE ud i skoven og løbe rundt som sjakaler som i video'en
Jeg synes at i er inde på noget af det rigtige....
/sarkasme off
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
Hold kæft nogen gange tror jeg at de mest naive og blinde mennesker opholder sig herinde..
Boykotte alle pizzeriaer ?? Hvor fanden tror i at den lokale pizzamand køber sin vare fra ? Tyrkiet, Syrien ??
Boykot et pizzeria, så har i boykottet, coca cola, arla, mel producenten, den lokale grossist, så botkotter i nemlig DANMARK...
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 770
Det er sørgeligt at der er sådan nogle tåber.. Men det viser jo bare at politiet skal til at bruge deres peberspray, håndjern, og gummikugler noget mere. Så skal det nok få en anden lyd.
jul 2009
Med sakset menes der klippet eller citeret ud fra de omkring 1000 kommentarer som der er lavet på youtube til filmen.
Der i vil du finde kommentaren omkring pizza.
Du skal vist have en stærk kaffe i dag
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.232
Højst sansynlig en knægt på 12-14 år der tror han er sej, eller et medlem fra D.F der håber på at hidse folk op med sådan en snotdum bemærkning..
Og det skulle så føre til en boykut af alle pizzarier i Odense, hahaha, - jamen endnu sjovere, opret da en facebook gruppe, kald den bare Odense Pizza Boykot..
dec 2004
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 82 Svar: 687
Medmindre de er autonome
jul 2009
Autonome er det ikke et andet ord for barnlig eller at gå i barndommen igen....
jul 2009
Der er noget ved snakken, de autonome havde haft nosser til at angribe politiet med hvad de nu kan finde af kasteskyts. Pot bong, græs, jordklumper de lige har gravet op, buske fra de omkringliggende bede, lommebrosten (det går alle autonome vel med) m.m.
Så havde betjentene nok ikke jagtet sådan efter sin walkie.
Pizza i Odense bakteriefyldte???