1.065 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Pizza i Odense bakteriefyldte??? Pizza i Odense bakteriefyldte???

Det her er sakset direkte fra youtube, med stavefejl og det hele, har dog modereret et enkelt udtryk!

Originalen:
http://www.youtube.com/watch?v=iXpQGUtExmo&feature=player_embedded

Citat:
@DreesenDK2 Jeg k....... din mor med et halsbånd på i nat smiley Hun? var min lille køter for en nat smiley er det godt nok stavet for dig smiley eller for nogen andre der synes vi ikk kan stave smiley Bare vent og se om jeg ikk spytter i jeres pizza'er fremover smiley tænk over det næste gang i spier pizza, Det kunne være din eller din søster pizza jeg har spyttet på smiley
Citat slut!

Jeg foreslår at pizza spisningen i Odense boykottes indtil det er påvist at det er sikkert at spise der!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pizza i Odense bakteriefyldte???
  • #1   31. maj 2011 jeg har sgu aldrig turde købe min pizza, hos en bix ejet af en person med anden etnisk baggrund, jeg laver dem selv eller sulter smiley

• #3   31. maj 2011 Alle pizza'er er sgu da fyldt med bakterier og små sorte armhår er de ikke ! ?

• #4   31. maj 2011 så var det ikke en ansjos i min pizza tidligere, men et hår smiley

• #5   31. maj 2011 Der er jo også nogle raske af den salgs. Syntes det er synd politiet ikke går til dem og holder kæmpe kæmpe aktion derude, hvor de bare checker ALT og finder de en stjålet, så bliver lejlighed, kælder og garage også lige checket, så vi kan få lidt retfærdighed tilbage.

Nå, synd vi skal betale kontanthjælp til dem, for jeg tvivler på hvis nogen får viden at de gider ansætte dem, og det er de sikkert meget forargede over

• #7   31. maj 2011 "Men det smager godt det møg!!"

• #8   31. maj 2011 Det der er mest trist er at de narhoveder splitter det af for dem der gerne vil indordne sig og have et "godt" liv.

Jeg har selv arbejdet sammen med begge slags og de største racister jeg har mødt er dem der gerne vil have et "normalt" liv de hader virkelig sådan nogle som dem i videoen....

• #10   31. maj 2011 Pizzaria - I ODENSE?!?!?!?!

Selvølgelig er det en bakteriebombe !!!!

• #12   31. maj 2011 Når jeg ser youtupe videoen, så forstår jeg ikke hvad de klager over.
    De har jo bare erfaret at politiet i de sidste mange år har måtte vælte knallertkører der kører med/uden hjelm så længe knallerten kører under en hvis hastighed.

Den regel har jeg kendt til i hvad.....12-15år efterhånden.
    Så der er jo egentligt ikke noget nyt i det som de forsøger at vise som en "uretfærdighed" i filmen. Der er mange! tosser i knallertårene som har prøvet samme tur hvid, blå, sort, agurkefarvet m.m.

Hvis jeg skal have en holdning til de kommentarer folk skriver på youtube, så er det jo under lavmål. Der er ikke meget sagligt eller bare i nærheden af intelligente holdninger som kommer til udtryk. Her tænker jeg på den "flame war", som det virker til, indfødte danskere udtrykker.

Måske et udtryk for at den målgruppe som gider skrive på youtube bare generelt er trætte af det mediebillede som kriminelliserer alle indvandrere over en kam.

Oh well, just my 2 cents. smiley

• #13   31. maj 2011 Men jo, det som Rene citerer gør måske man lige overvejer en gang mere en pizza invitation til Odense smiley

men skide godt skrevet ham som har skrevet det, for det er jo rigtigt. Det er jo 99% af alle ansatte i den branche som er etniske af den ene eller anden art. smiley

Godt der stadig er grillbare som er ejet af asiatere og den gode gamle pølsevogn hehe smiley

• #14   31. maj 2011 De er ikke andet end en flok fucking Hyæner. Hold kæft jeg havde ikke holdt ved Politiet i en halv dag, så var de første magasiner godtnok tømt..

Det er UFATTELIGT at vi som alm. Danskere virkeligt finder os i det her. Jeg begriber det bare ikke.

• #15   31. maj 2011 Men Ja. BOYKOT ALT PIZZA fra pizzariaer som er ejet af muslimere. Og det skulle man gøre i hele Danmark.

Så kunne det godt være at onkler, fædre og andre familie medlemmer, kunne tage fat i de satans aber og få dem opdraget og afklimatiseret efter Danske forhold.

• #17   31. maj 2011 *CENSUR*!!!!

• #19   1. jun 2011 Jeg køber pizza i et pizzeria.
    Jeg køber ikke pizza i et pizzaria.

Så kan MCG jo spekulere lidt over pointen i dét indlæg;-)

• #20   1. jun 2011 - .~~~Miss~~. -

Filmen har ikke noget med pizza at gøre, men det har den kommentar som Rene J citerer fra youtube smiley

• #21   1. jun 2011 Pizza eller ej, er Odense ikke bare generelt bakteriefyldt smiley

• #22   1. jun 2011 Jeg synes også vi skal boykotte alle pizzeriaer pga et fjols udtalelse.

Så kan vi satme vise dem, ramme dem hvor det gør mest ondt nemlig på pengepungen. Så kan de og deres familie sulte og hvis de ikke allerede er kriminel anlagt så kan vi i hvert faldt tvinge endnu flere ud i kriminalitet, så de kan få råd til at forsørge deres familier. Så kan det jo være at vi kan få dem ALLE ud i skoven og løbe rundt som sjakaler som i video'en

Jeg synes at i er inde på noget af det rigtige....

/sarkasme off

• #23   1. jun 2011 Søren hvis bare DET var det største problem..

Hold kæft nogen gange tror jeg at de mest naive og blinde mennesker opholder sig herinde..

Boykotte alle pizzeriaer ?? Hvor fanden tror i at den lokale pizzamand køber sin vare fra ? Tyrkiet, Syrien ??

Boykot et pizzeria, så har i boykottet, coca cola, arla, mel producenten, den lokale grossist, så botkotter i nemlig DANMARK...

• #24   1. jun 2011 Miss.. Læs #1 (det første reply).. Der står der et citat, som er sakset ud fra videoen..

Det er sørgeligt at der er sådan nogle tåber.. Men det viser jo bare at politiet skal til at bruge deres peberspray, håndjern, og gummikugler noget mere. Så skal det nok få en anden lyd.

• #26   1. jun 2011 .~~~Miss~~.

Med sakset menes der klippet eller citeret ud fra de omkring 1000 kommentarer som der er lavet på youtube til filmen.
    Der i vil du finde kommentaren omkring pizza.

Du skal vist have en stærk kaffe i dag smiley

• #27   1. jun 2011 Boykotte alle pizzarier i Odense pga en knægts bemærkning på youtube ?
    Højst sansynlig en knægt på 12-14 år der tror han er sej, eller et medlem fra D.F der håber på at hidse folk op med sådan en snotdum bemærkning..

Og det skulle så føre til en boykut af alle pizzarier i Odense, hahaha, - jamen endnu sjovere, opret da en facebook gruppe, kald den bare Odense Pizza Boykot.. smiley

• #30   3. jun 2011 - Buckshot -:
    Medmindre de er autonome

• #31   3. jun 2011 - Tue N -

Autonome er det ikke et andet ord for barnlig eller at gå i barndommen igen.... smiley

• #33   3. jun 2011 - Buckshot -

Der er noget ved snakken, de autonome havde haft nosser til at angribe politiet med hvad de nu kan finde af kasteskyts. Pot bong, græs, jordklumper de lige har gravet op, buske fra de omkringliggende bede, lommebrosten (det går alle autonome vel med) m.m.

Så havde betjentene nok ikke jagtet sådan efter sin walkie.

Kommentér på:
Pizza i Odense bakteriefyldte???

Annonce