1.346 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Faldskærmscertifikat Faldskærmscertifikat

Hej alle.

Jeg står over for en ny udfordring i livet: at erhverve mig et faldskærmscertifikat. Jeg har styr på mine første fem spring, men man skal gerne have 40-45 før man bliver indstillet til certifikatet.

Er der nogen herinde der har (gode) erfaringer med faldskærmsklubber (medlemmer af DFU) på sjælland?

Det skal gerne være billigst og bedst i en. Jeg har ikke eget udstyr endnu, så det skal være muligt at låne sig frem til alt - fra faldskærm til gogles til højdemåler.

Jeg håber på at i kan anbefale noget lækkert smiley

MVH
Camilla.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Faldskærmscertifikat
  • #1   6. aug 2010 Du kan ta et kig her => http://www.aversi.dk/
    Det ligger mellem Haslev/Ringsted/Næstved.. De er rigtig meget i luften.. c",)

/Rass

• #3   6. aug 2010 Jeg sprang i Allerød Faldskærmsklub, da jeg boede på "djævleøen".
    Vi væltede kun én gang med flyveren og der var kun én fyr, der havde en nær-ved-oplevelse... hehe... Så det er en god klub... men den eksisterer vist ikke længere. Nu hedder den DFC og du finder mere info på: www.dfcparaclub.dk/

• #4   18. aug 2010 Mange tak for input - jeg har haft første spring ved aversi, og kommer helt sikkert til at bruge meget tid dernede - de har et meget lækkert klubhus med øller smiley

DFC har været stedet hvor min efterfølgende 2 spring blev sprunget, også et udmærket sted.

NFK er en fremtidig destination - så snart de har åbent og godt vejr vil jeg prøve denne klub, da den også er tæt på mit hjemsted.

Mange tak for hjælpen smiley

• #5   18. aug 2010 Vedr. Aversi..

Jeg var derude i weekenden med ungerne.. (Det sker vi tøffer derned og lure lidt).. Fed stemning og sjovt at se de "newbie's" når de skal forklare om den første tur... haha..

Pøj med det... /Rass

Kommentér på:
Faldskærmscertifikat

Annonce