1.346 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Faldskærmscertifikat Faldskærmscertifikat
Hej alle.
Jeg står over for en ny udfordring i livet: at erhverve mig et faldskærmscertifikat. Jeg har styr på mine første fem spring, men man skal gerne have 40-45 før man bliver indstillet til certifikatet.
Er der nogen herinde der har (gode) erfaringer med faldskærmsklubber (medlemmer af DFU) på sjælland?
Det skal gerne være billigst og bedst i en. Jeg har ikke eget udstyr endnu, så det skal være muligt at låne sig frem til alt - fra faldskærm til gogles til højdemåler.
Jeg håber på at i kan anbefale noget lækkert
MVH
Camilla.
0 synes godt om
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.982
Det ligger mellem Haslev/Ringsted/Næstved.. De er rigtig meget i luften.. c",)
/Rass
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 60
Vi væltede kun én gang med flyveren og der var kun én fyr, der havde en nær-ved-oplevelse... hehe... Så det er en god klub... men den eksisterer vist ikke længere. Nu hedder den DFC og du finder mere info på: www.dfcparaclub.dk/
maj 2008
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 187
DFC har været stedet hvor min efterfølgende 2 spring blev sprunget, også et udmærket sted.
NFK er en fremtidig destination - så snart de har åbent og godt vejr vil jeg prøve denne klub, da den også er tæt på mit hjemsted.
Mange tak for hjælpen
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.982
Jeg var derude i weekenden med ungerne.. (Det sker vi tøffer derned og lure lidt).. Fed stemning og sjovt at se de "newbie's" når de skal forklare om den første tur... haha..
Pøj med det... /Rass
Faldskærmscertifikat