742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Lille og billig bil. Lille og billig bil.

Jeg har brug for lidt hjælp vedr bil og håber at finde lidt her i dette off topic forum.
Er på jagt efter en lille og prisbillig bil. Fald over denne Ford Fiesta 1,3i CL 3-dørs til fornuftige penge og den har 180.000 på klokken. Er der noget ved denne jeg bør være opmærksom på ?
Håber på lidt gode svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille og billig bil.
  • #1   9. feb 2010 Rust ??? ellers køre den bare hvis der er benzin og olie på

• #2   9. feb 2010 Ford Fiesta er en dejlig lille bil.

Jeg kender en der har en til salg der har gået under 100.000 - skriv en besked hvis det har interesse, så skal jeg prøve at finde ud af noget.

• #3   9. feb 2010 godt svar jan, alle biler (der virker mekanisk) kører hvis der er benzin på.. mon ikk den har sine svagheder, det er en Ford..

jeg ved ikk noget om den givne model, prøv bg eller evt et ford forum..

• #4   9. feb 2010 Kik efter en Fiat marea du får altså en rigtig flot bil, og moderne bil, de taber bare værdi som bare fand.. , der er en der skal synes til 8000kr, og for 15000 kr er du rigtigt godt ude og køre, prøv den inden du siger ja nej.
    Ellers har alle biler deres fejl, vælg den bil fra med rust, eller mange km, husk det er dig der skal købe..
    Thomas

• #5   9. feb 2010 Ja, hvorfor mon Fiat taber så hurtigt i værdi..... ?????
    Ville hellere ha en 15år ældre bil, end eje en Fiat.

• #6   9. feb 2010 Hvis ikke fiestaen er Rusten har du bil i massere år, med et minimum af vedligehold osv. Specielt den 1300 Kent motor som er i bilen du kigger på.. Stødstænger =) Olie og en lille sjat vand, så kører den.
    Den snakker en del fra toppen, men det har de altid gjordt.
    Ventilerne skal stilles en gang i mellem.. men har du en 10'er top med forlænger, en 11'er stjernegaffel og 10-15 kr til en ny korkpakning. Så har du stillet ventilerne på 10 min
    Jeg kører i en fiesta 1300 fra 93 der har kørt et ukendt antal 100.000'er. San Sebastian tur/retur flere gange... aldrig slået en skid forkert.

+Billig
    +billig vedligehold
    +driftsikker

-vil gerne ruste, men ikke værre end MANGE andre

• #7   9. feb 2010 Du skal være meget på vagt over for rust på den model.
    Derudover skal du kunne leve med en motorkonstruktion (og lyd) fra først i 60'erne. Og nej, det er ikke engang løgn!

• #8   10. feb 2010 Mange tak for de gode indlæg.
    Jeg har lidt at gå efter nu og vover pelsen på den Ford som jeg har i kikkerten. Nu må vi se om prisen er fast eller om den kan snakkes lidt ned. Mvh Krisitan

• #9   5. mar 2010 Ved ikke om du har købt bil endnu... men ellers vil jeg helt klart anbefale mcc smart. De er billige i indkøb, billig i vægtafgift og forsikring, kører langt på literen og går som mc over broer dvs. halv pris. Jeg har kørt smart i over 3 år nu og det eneste jeg har ofret er nye dæk. Så det må man sige er billig kørsel =)

• #10   5. mar 2010 Hej Sandie.
    Jeg har desværre ikke fået købt en bil endnu og dit forslag er også intessant. Jeg tjekker det lige ud, når arbejdsdagen er overstået.
    God weekend.

Kommentér på:
Lille og billig bil.

Annonce