{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

forsikrings spørgsmål {{forumTopicSubject}}

lang historie kort knægten var med sin klasse på militær forhendrings bane og kom galt afsted.
Da han lige er fyldt 21 er han ikke dækket af min forsikring og jeg mener det skal mældes til skolens forsikring men hans studie vejleder er ik enig ( og her er det der fare en djævel i mig for de er garanteret selv-forsikret og derfor den manglende samarbejdes vilie)
Men er der ik nogen herinde der ved mer om sån ting.

så kom friskt med nogen bud hvordan problemet takles nemmest.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikrings spørgsmål
  • #1   8. maj 2009 snakker vi om en generel personskade som i at brække benet?

• #2   8. maj 2009 Ib - med fare for at være bagklog skal en knægt på 21 ski da også have sin egen forsikring.

Men pak djævlen sammen og få en god snak med skolevejlederen... mon ikke der findes en fornuftig løsning. Kunne den militære forhindringsbane ikke have en forsikring eller har eleverne skrevet under på noget?

• #3   8. maj 2009 er han i tjeneste???

er det sket i "arbejdstiden"?

for så har de jo en forsikring der dækker, det er lovpåkrævet

men ellers SKAL man gå med livrem og seler, ved at tegne sin egen HELTIDSFORSIKRING, forhåbentligt får man aldrig brug for den, men den dag man gør, så er man glad for man betalte det ekstra

• #4   8. maj 2009 dækmanden.
    desvære begge knogler i benet knækket lige over anklen. nu sat sammen med skruer bolte og en mindre plade. så nu er han ikke klar til exsamen naturligvis i idret :o(
    og har allerede været syg til den første skriftilige.
    krigslund.
    tja men pt. har han altså ik desvære men ja af skade bliver man klog men sjældent rig

• #5   8. maj 2009 dækmanden
    er ik så hurtig på klaveret her.
    men det var i skoletiden sammen med hans gumniasie klasse og med en lære som instruktør

• #8   8. maj 2009 *Den forsvundne fuldmægtig *

så noget p.. for rent umidlbart er det jo et spørgsmål om at gå op sener men jeg tænkte hvad med i fremtiden hvis der bliver problemer med det
    nå men du skal da have tak for dine indput

• #10   9. maj 2009 Lidt som Krigslund siger:

Det her er altså ikke for at være kynisk, men 21!!!!

Han har været personlig og formynderretslig myndig i 3 år. I hele den periode har han selv været ansvarlig for sine forsikringsforhold, og ingen skole af nogen art er pligtige til at forsikre ham. Nogen steder gør man det muligvis, men han er selv ansvarlig.

Ulykkesforsikringer på familieniveau om fatter ofte børn, til de er 18 og i øvrigt hjemmeboende.

Jeg ved det er trist, og djeg håber han kommer sig rimeligt.

Kommentér på:
forsikrings spørgsmål

Annonce