1.377 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 82 Svar

pænt sprog på mcg eller? pænt sprog på mcg eller?

Surfer lidt rundt på MCG, imens man tænker lidt over den måde folk generelt taler til hinanden herinde.

De FLESTE skriver pænt og høfligt, også når man diskutterer. men naturligvis ikke alle.
Nogen kan modstå en provokation, andre tænder vildt af. fair nok! MEN ikke interesant at læse! (eller nogen gange med popcorn til er det jo ;-))

Jeg sad og resonerede over at det næsten altid er de samme 10-20 personer der skaber den mindre pæne retorik. og tog mig selv i at ønske dem langt væk fra sitet (ingen nævnt, ingen glemt) ISÆR fordi udtalelser alt for ofte bliver af personlig karekter.

Tænkte så, er det virkerlig så slemt?
valgte en tilfældig mc annonce, for lige at se hvad det var (af slagsen hvor folk IKKE skriver pris)

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=43811

OG så må man erkende at det ikke altid er de samme.. nøøøj det er jo helt WWW.SCOOTERGALLERI.DK herinde!!!

Er folk utilfredse, kan man jo altid modtage link som
http://letmegooglethatforyou.com/?q=tudekiks+
og lignende højaktuelle henvisninger.

Sagt på en anden måde. det ville være rart hvis folk nu og da tog en dyb inånding og overvejede hvad de ville syntes hvis andre snakkede til dem ansigt til ansigt på den måde. før man selv skriver sådan til andre!

Det er nok engang imellem lidt for nemt FOR OS ALLE (uden untagelse) at skrive en sviner, når det ikke var nødvendigt..(gemt i anynomitet bag skærmen)
OG det er altid nemt at hævde sig på bekostning af en som allerede ligger ned.

Ville det ikke skabe et mere behageligt MCG, hvis alle var lidt mere tolerante?

Venligst hold evt. indlæg sobre, og smid tudekiks m.m. overbord før i svarer.
På forhånd tak!
Jesper

Venligst selv smid diverse komma punktummer, og rettelser ind hvor det mangler!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pænt sprog på mcg eller?
  • #1   27. nov 2008 Jesper S - Tak skæbne! - Så kunne her blive rigtig fedt, så godt foreslag, Jesper smiley

• #3   27. nov 2008 Jaja, jeg ved godt det er nytænkning herinde MEN... smiley

• #4   27. nov 2008 "§!$"§!%!§$% 1"$%§$%&%§$ din "§$"§°§$"§$ $%%!"%%&... eller, næh det er da rigtig... faktisk ville verden være et bedre sted hvis alle var lidt mere tolerante smiley

• #5   27. nov 2008 Enig ! og den announce er sgu da for sjov... !

• #6   27. nov 2008 FH Støtter Stephan C .

fed kommentar i annoncen;)

• #7   27. nov 2008 Tjaeeeee. MCG fylder jo 5 år i år, så det betyder at de 16-17 årige knejter der startede på SG i dag er 21-22år, og altså nu på MCG. De har så taget sproget med.

• #8   27. nov 2008 16-17 årige knejter der startede på SG i dag er 21-22år ?

De starter da herinde helt nede fra 11-12 år i dag har da set flere.

• #9   27. nov 2008 startede også herinde som 16-17 årig meeen der fandt man hurtigt ud af at det var moderat sprog der forgik slet ikke som det er nu

• #10   27. nov 2008 Dan:
    Jo Dan. almindelig dannelse, eller respekt for andre personer, og deres meninger!
    (Fuck det er koldt blev skrevt da mine tråde blev fjernet TIL TRODS for sobert indhold på Ballade natten, og skulle have fjernet igen smiley )...

Jesper:
    Ja du har ret, men da jeg var 15-17, talte jeg da anderledes ind jeg gør nu. Man udvikler vel en naturlig måde at omgås andre, hvor man kan sige sin mening, UDEN at man partou skal svine folk til, og blive personlig!

HVIS det vi ser skulle være børnene fra SG der er blevet til voksne, er der nogle profiler der ikke passer med hensyn til alder. da en del af de mest højrestede provokatorer er 25 og op.

Det kunne nu være rart med det gamle udryk, tal til folk, som du ønsker de skal tale til dig..

• #11   27. nov 2008 Torben er enig der.
    OG min personlige holdning er om ikke det er tvivlsomt om de rent faktisk tilfører stedet her noget brubart ELLER om vi som brugere tilfører dem noget brugbart!

/Jesper

• #12   27. nov 2008 Kwak jeg kan til dels følge dig. folk bør selv søge svaret, og derved MÅSKE ikke spilde andres tid med ligegyldigheder. = God opførsel og respekt for andre... MEN..
    Der er forskel på hvordan man siger til folk at det nok ville være smartere at kigge i søgefunktionerne.

Samtidig kan man sige at søgefunktionerne sagtens kunne bruge en voldsom forbedring!!!!!!!!!!

Det sagt, sker der nogle gange intet ved at en tråd bliver "gentaget" og man derved får flere meningstilkendegivelser. DOG vil jeg give dig ret i især den med vinteropbervaring er udslidt!!

At Ninja valgte at fjerne de dumme kommentarer i sin salgsannonce, er jo kun godt. MEN hans tråd var nu kun ment som et eksempel, og jeg kan snildt finde flere..

(endnu en ting der gør man ville ønske de inførte en "rette" /"rediger" knap).

Og ja, nogle af de tråde der omtales, kræver en ordentlig potion popcorn samt en spand kold øl!!! og det er da underholdende, men mest på samme måde som ricky lake (eller hvad tolkshows hedder i dag), hvor folk viser deres "sande" jeg...
    Herinde tror jeg dog det er deres usande jeg folk nogle gange viser.

OG JA, jeg har også kastet med sten. det gør vi alle nogle gange. ellers er vi ikke mennesker.

• #13   27. nov 2008 Og som Dan skriver, for nogle er det svært at skrive et indlæg et sådan sted, måske enda grændse overskridende..

Jeg selv har et motorik problem (grin bare, den er billig) der gør jeg ikke kan stave et ord, samtidig med jeg udformer bogstaverne (ved håndskrift) det gør at når jeg laver håndskrift, så staver jeg ca. 50% rigtig.. heldigvis er det nemmere med computere. MEN der kan jeg kun se på tasteturet imens jeg skriver, og ikke på skærmen. det kræver at når jeg laver et indlæg, skal det læses igennem for fejl. OG når man så har meget travlt med at få sit svar afsted, er det ikke altid man når det!!!

Det er et ikke ret kendt problem. men der er faktisk en del personer der har det!!

og det kan være svært for andre at vide at der er den slags der spiller ind, og ikke kun dovenskab!!

• #14   27. nov 2008 christina du svarede ikk på mit frieri igår:D

• #15   27. nov 2008 Christina, hvis du føler dig truffet beklager jeg hermed.
    hvis :-* er en form for smiley, kender jeg ikke betydningen af den smiley

MEN man vælger vel selv når man læser, om man er de færeste, eller de fleste.

ELLER rettere, dem der læser, ved hvel selv hvem de putter i hver kategori!

Man skriver et indlæg af en hvis seriøsitet. Så kan læseren selv vælge hvad de vælger at bide mærke i, og kommenterer smiley

/Jesper

• #16   27. nov 2008 jesper det er et kys;)

• #18   27. nov 2008 tror de fleste lægger mærjke til det negative for det gode er der så tit:S?? men er altid med på velgørenhed og er ikke for at fremhæve for kan uikke gøre det på mc for tiden

• #19   27. nov 2008 der vil ALTID være nogle ud af så mange som vi nu er på denne side der mener de kan skrive hvad de vil .
    vi har fået en del værktøjer der kan afhjælpe det værste . udstemningssystemet og filter .

det kan man så sige hvad man vil om men det ER værktøjer der kan være med til at lette din daglige gang her på siden .

jeg selv prøver at tale til andre som jeg selv ønsker at blive talt til .
    og jeg mener som jesper at holder man den linie så bør det ikke kunne gå helt galt .
    og FÅR jeg trådt nogle over fusserne så har jeg da et par gange undskyldt for det . det behøver man ikke være for stor til .

• #20   27. nov 2008 arg chris som du kan sige det. gid man havde et formulerings evne som dig over tekst;) og i daglig tale heh

• #21   27. nov 2008 ha ha ha ha mummi det er kun ord :-D. der er ikke meget anderledes ved mine kontra dine tror jeg :-).

• #22   27. nov 2008 har lært det meste af mit tekst sprog fra dig så nej ikke den store forskel;)

• #23   27. nov 2008 ha ha ha ha ha :-D.

• #24   27. nov 2008 ikke grine chris er jo høfligt sagt haha:D

• #25   27. nov 2008 ja ja . det ved jeg godt mummi . men jeg antager nu at du laver LiDT sjov !.

• #26   27. nov 2008 gør jeg altid heh:D ta hele hverdagen med et smil på læben og lidt god humor uden at støde andre og du er godt kørende som jeg:D

• #27   27. nov 2008 nemmerlig ja smiley .

• #28   27. nov 2008 jeg har det altid godt uanset hvilke små nedture der kommer:D der ku folk her på mcg lære lidt, altså dem der har sure opstød ret tit( ingen nævn ingen glemt som man siger)

• #29   27. nov 2008 en god egenskab at besidde mummi . jeg er misundelig !.

• #30   27. nov 2008 du ahr den også chris alle besidder den heh men nogle dubere end andre;) men hva har stor gæld osv men tar alt med et lys:) har ikke den store styr på tilværelse men hva vi tar det som det kommer med et smil på læben:) så et eller andet sted er der jo styr på al t og stadig med smilet på læben:D

• #31   27. nov 2008 Så skulle den røv vist være ren.. Åh undskyld... Så skulle den numse vist være rengjort .. Ha ha :o))

• #32   27. nov 2008 ny tråd hvor alle kan snakke pænt:D men hvad skal vi snakke om;)

• #34   27. nov 2008 mummi - Small talke, som du og præsi smiley

• #35   27. nov 2008 ja præsi og jeg er jo kanone haha:D meeen alle har jo fejl et eller andet sted:) men fint billede du har helle:D

• #37   27. nov 2008 HØRT !
    Godt indlæg, har selv gået med tankerne om et sådan indlæg.
    Vi skal jo alle lige huske at det blir sommer igen en gang, og der skulle vi jo gerne kunne mødes til div træf osv uden der gik lort i den smiley

• #38   27. nov 2008 Jeg synes da at tonen er blevet noget mer giftig end den har været, men jeg kan ikke helt enes med mig selv om det skyldes udskiftning i klientel, eller det faktum - og jeg skriver faktum - at en mindre håndfuld i de sidste måneder har gjort alt, hvad de har kunne for at indføre nogle såkaldte "frihedsrettigheder" herinde - vel at mærke deres frihedsrettigheder, og så f..... med alle andres.

Det er så blevet lidt bedre igen.

Desværre er jeg bange for, at ovennævnte har gjort en del skade, der er i hvert fald ikke nær så livlig trafik og debat som tidligere.

At der kan ryge en finke af panden eller udtrykkes en uheldig formulering, det er en helt anden sag. Det her er et forum, hvor der skal være plads til at alle - fra litterater til ordblinde med noget på hjerte -kan udtrykke sig.

Jeg er heller ikke enig i at der stilles mange dumme spørgsmål - jo mange, men ikke af de samme mennesker. En af ideerne ved dette er, at nytilkommere skal have et sted at gå hen, og gider man nu ikke beskæftige sig med vinterklargøring for 57 gang, så kan man jo springe over.

En ting er jeg dybt skuffet over. Vi har et antal HAer herinde. De arbejder frivillig og ulønnet. Dertil kommer, at de forvalter et regelsæt helt på egen hånd - så meget afhænger af den enkeltes konduite. Det kan ikke undgås, at de laver en fejl af og til - det må man så leve med.

Derfor finder jeg det dybt frustrerende, at et par fejl kan medføre deciderede hævntogter og hadetråde. Det hører simpelthen ingen steder hjemme.

• #39   27. nov 2008 Knud - Jeg tror nok vi forsøger at komme videre, ikke? For bliver vi ved at køre i ring og anklage, så rykker vi ikke som fælles forum smiley

- Synes du ikke idéen er rigtig god som Jesper kommer med?

• #40   27. nov 2008 Her er et eksempel, på en , der nok forsøger at være morsom. Jeg har meget svært ved at se det skægge i det.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=100074

I bund og grund handler det om, at en lidt tvivlsom streng endte med ren chikane af en person, og at samme HA muligvis har gjort noget uheldigt. Hvad der er sket med HA-en ved vi vist intet om, men det er sikkert, at han ikke har haft det det mindste sjovt gennem længere tid.

Det er muligt, at nogen synes det er sjovt. For mig er det at pisse - undskyld tisse - på en mand der ligger ned.

• #41   27. nov 2008 Helle B:

Jo selvfølgelig synes jeg den er god, det kan du da vist ikke være i tvivl om smiley

• #42   27. nov 2008 Rart at høre Knud smiley

• #43   27. nov 2008 He...

man læser jo ikke, når man skriver vel:-)

Helle, jeg så først din kommentar, da jeg sendte næste indlæg.

Nu kender du mig godt nok til at vide, at jeg står ved, hvad jeg har skrevet.

Der kan vel heller ikke være tvivl om, at jeg helt generelt forsøger at holde "kammertonen", at så pennen kan være "skarp" er en anden sag;-)

Så jo, Jeg hilser Jespers oplæg meget velkommen smiley

• #46   27. nov 2008 status quo tilbage på senen, det ville være fedt smiley

Jeg syntes generelt, at denne tråd er holdt i en meget pæn tone, og det er rart at se. AT Knud så er ude med riven, hey det kunne jo være der var lidt blade der skulle samles ;-)....

Christina, hvis du indsætter :-* i en messenger har den en anden betydning!!! derfor mit svar smiley

Diskussionen om HA'erne, har desværre været præget af personlige angreb. Den har været uskøn, og meget ubehagelig.
    Og lige nu er dækskifteren så stoppet. men han er jo ikke den eneste der har været skudt på.

Jeg håber dette skaber ro omkring dem, og at de herefter får lidt fortjent respekt, de gør et stort arbejde.. med fejl ja, men hvem laver ikke fejl?

Den sag vil jeg ikke bruge mere energi på!

Så er der tid til spas:
    Triko vask også munden med sæbe!!! smiley

Helle jeg syntes det er en sød BH.... er den ægte?? smiley

Dan, kan du ikke fjerne det billede du har af mig som profil billede...
    (Nå nej, mit kors er mindre :-))

________

/Jesper

• #47   27. nov 2008 NNÅÅÅÅ er det lidt ala, at gøre sig fortjent til en stor mc??

Startede med 125 kubik, så 250, 400 og så 600...

Håber at nå 1100 inden jeg går på pension smiley

• #48   27. nov 2008 Jesper - Ja det går jeg ud fra - silkestof med blonde, bliver normalt betegnet som ægte smiley

• #49   27. nov 2008 smiley

• #50   27. nov 2008 Jeg er glad for at se at folk kan skrive pænt til hinanden ,og vise forståelse .... bare et spørgsmål til følgende personer :don 3 - knud-mummi og presi

hvor var jeres velvilje og gode jule sind da i beskyldte mig for at være samme person som dækskifteren ???

tro på det bedste i folk også selv om man ikke er enige med dem ....

prøv det smiley

kim petersen

• #51   27. nov 2008 Enig! og det kan jeg sige da jeg er Kim´´ s nevø og BESTEMT ikke i familie med ham pifteren

• #52   27. nov 2008 kim petersen . jeg ved ikke helt om du kan sammenligne den episode med noget andet her på siden . og den diskution omkring det du briger på bane vil jeg ikke tage i denne tråd . men jeg mener stadig det jeg skrev i det nu slettede indlæg .

• #53   27. nov 2008 TP jeg sender dig en besked . så kan du vælge at svare på den eller lade være .

• #55   27. nov 2008 ??? du mener hvad .....at jeg ikke eksisterer???

sprog brug og være måde over for sine med mennesker går da hånd i hånd .og ikke promte at beskylde folk for at lyve er i min verden også med i pakken...

• #56   27. nov 2008 Du eksisterer ikke Kim, så jeg henter din Bird i weekenden. og din fladskærm!

• #57   27. nov 2008 presi .har svaret dig i pm .

• #58   27. nov 2008 denys :nå for katten ...giver du min familie besked ? nøglerne ligge på bordet

• #59   27. nov 2008 Det er vist på sin plads at undskylde;-)

Jeg kan jo ikke med sikkerhed sige, at Christina M var ude med riven efter den forhenværende HA. Hun kan jo bare have forsøgt at anslå en humoristisk tone. Dette er ikke ironisk ment.

Christina er jo ny herinede, og bygger erfaringen på hvad der er skrevet de senest to måneder, kan man nok let ledes hen ad et spor, der er lidt anderledes end det Jesper S her forsøger at vende tilbage til.

Så - Christina M : Undskyld!

Når det så er sagt, så mener jeg stadig, at næsten ligegyldigt hvilke fejl man har lavet, så er ingen erfet min mening henfalden til at udsættes for hetz og chikane i det omfang bemeldte HA-er har været udsat for her.

Heldigvis (det står for egen regning) ser det ud til, at et par af de allermest destruktive elementer er forsvundet - dem kommer jeg ikke til at savne i dette forum, mens der er en del andre jeg givetvis ville savne.

• #60   27. nov 2008 TP:

Lige for en god ordens skyld - det har jeg vist aldrig nogensinde beskyldt dig for smiley

Derimod har jeg udtryk min forbløffelse over, hvad der foregik i denne streng, og jeg tror også jeg på et tidspunkt brugte udtrykket : "det ser ud som om..."

• #61   27. nov 2008 tja knud: at skyde manden og så sige det så ellers ud som om........................

det var sku ikke fedt !!! og selv om dækpifteren fik mig i en klemme og selv om han gjorde noget mystisk som at skrive "i mit " navn så syntes jeg sku folk har været meget hårde overfor ham ..trods alt

jeg forlanger ikke at folk skal elske mig og altid være enige med mig ...men at beskylde mig for at lyve ..så knækker min film sku !

• #62   27. nov 2008 og så hårdt har det vel heller ikke været, han er her jo endnu
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=4566
    Dog ikke som HA´er men alligevel når man skriver i et andet navn....

• #63   27. nov 2008 Nu vil jeg ikke starte noget som helst, men for at forsvare Dækskifter, så skrev du jo i hans navn....

• #64   27. nov 2008 K1-1 . nej der tager du fejl . det var omvendt . og ikke ved navn . jeg blev selv snydt .

• #65   27. nov 2008 damn!
    så beklager jeg, T P

• #67   27. nov 2008 Folk skal generelt snakke pænt til hinanden. Siden stephan sagen, er der blevet uddelt lige lovligt mange personlige hetz mod hinanden. Efter den sag, hvor der hver gang har været noget nyt at flippe ud over, startede bølgen forfra og standarden for, hvad man kunne sige til hinanden, var så blevet defineret af tidligere "sager".

Jeg siger ikke at det hele skal være sukkersødt og vi skal holde hinanden i hånden og synge lange sange ved bålet. Det ville jo være til at brække sig over. Men den der personlige stikken, man ser i ny og næ, bliver der slået hårdt ned på fremover. Der bliver ikke kun slettet indlæg, hvis det sker, men folk kan se frem til en tur i fryseren eller i værste fald en billet til udgangen.
    Hvis et indlæg bliver slettet, så ER der en grund til det og derfor skal der heller ikke oprettes et indlæg med "hvor blev tråden af!!!". Det er kun for at køre i samme spor og opfattes derfor som ren provokation.

Meget er der blevet set igennem fingrene med, specielt de sidste 3-4 måneder, men jeg føler at det først er nu, at dampen er aftaget så meget, af de kære aktive aktivister, at man måske kan nå dem og få et budskab ud.

Så ja, "pænt sprog på mcg eller" i kan finde et andet sted at hænge ud, det er ordene.

• #68   27. nov 2008 ¨˜”°º• R46 •º°”˜¨ Det lyder også ritig godt, men som Hjælpe admin , ville det være lækkert hvis du ville forklare hvordan den anden HA kunne skrive i et andet navn(logge ind på hans profil?) kan i det på alle vores profiler? og hvordan kan det være han stadig kan have en profil i det hele taget efter denne fejl? bare et spørgsmål?

• #69   27. nov 2008 DeNyS aka. Mexicalf: Hvad dækskifteren skulle have gjort, ved jeg faktisk ikke. Alt omkring vitale bruger informationer, dertil passwords, email's osv, har vi HA'er INGEN adgang til. Så nej, ingen HA'er kan læse jeres private beskeder, kigge i jeres lukkede grupper eller logge på jeres konto. Det ville jo også være absurd og ulovligt, hvis vi kunne.
    Men både du, jeg og andre, må stå hen i det uvisse omkring hvad der egentlig skete med dækskifteren i den tråd, for ja det så sgu underligt ud, men som både du og jeg ved, så er han ikke HA længere, så den gider jeg sgu ikke bruge tid på mere smiley

• #70   27. nov 2008 hmm

• #71   27. nov 2008 R46, tak for kommentaren.
    TIL ALLE. venligst lad os stoppe snakken om Ronni i denne tråd. det var ikke meningen med den.

T.P. Den pågældende tråd er væk, og jeg læste nu Knus ord som lidt alla det jeg selv skrev.

Jeg skrev noget i stil med, den er svær at forklare, og at jeg ikke ville deltage i den tråd.

MEN det er jo knap så vigtigt nu!!

SOM R46 skriver så har HA slet ikke frie hænder, så jeg ved ikke hvad der foregik, og er ligeglad. (Kan godt forstår DU ikke er, men det er jo fordi du var involveret!!!)

I øvrigt, læste jeg også den tråd flere gange, og jeg kan godt forstå forvirringen. MEN jeg er enig i IGEN ting kan siges på flere måder... og ingen af dem der blev brugt var forklarende eller forsonende!

• #72   27. nov 2008 Enig med Dan, det kunne hjælpe på nogle rygter , og genfortællinger m.m. hvis i havde / fik dette værktøj!!

/Jesper

• #73   27. nov 2008 Et middel til en bedre tone kunne også være at man lagde navn til sine indlæg.

Mange af de indlæg der tidligere har tangeret personlig forfølgelse har i de fleste tilfælde været fra profiler med et alias/aka navn.

Tror at Knud har nævnt det samme før.

• #74   27. nov 2008 Gert:

Det er faktisk en af mine kæpheste, og jo, jeg har nævnt det mere end en gang, og jeg er helt sikker på, at det ville underbygge en mere velovervejet tone.

TP:

Det er lidt trist at strengen er væk. Vi to diskuterede det hensigtsmæssige eller uhensigtsmæssige i at udlægge K1's oplæg som chikane eller som et seriøst oplæg. Min påstand var, at ved at udlægge hans oplæg som chikane, så hjalp man med en eventuel chikane. Det var du ikke enig i. Så¨byttede vi to, og Rasmus B et par indlæg over det, og så forsvandt jeg et par timer.

Da jeg kom tilbage havde der været et indlæg, der lignede et at dine, men i en andens navn - det var fjernet igen på det tidspunkt. Det vistre sig senere, at Zappovits?? havde kopieret indlægget til sin facebook profil.

Derefter blev det hele noget kaotisk, og indlæggene var mange og forskellige, men en ting ved jeg - jeg beskyldte ikke nogen for noget.

Hvad jeg sagtens kan forestille mig er, at masser af ting kan udlægges og blandes i sådan en sammenhæng:-)

Forresten, hvis jeg kvajer mig - og det sker da - så står jeg gerne ved det:-)

Kig bare længere oppe i denne streng

• #75   27. nov 2008 må jeg være fri, det var K7 smiley

• #76   27. nov 2008 K1.1:

Undskyld - Gu var det K7, det var en tyrkflej - håber på din tilgivelse;-)

• #77   28. nov 2008 så er vi tilbage ved lejrbålet igen så her er lige en favorit:

Kum ba yah, my lord, Kum ba yah!
    Kum ba yah, my lord, Kum ba yah!
    Kum ba yah, my lord, Kum ba yah.
    O Lord, Kum ba yah

Someone's crying, Lord, Kum ba yah!
    O Lord, Kum ba yah

Someone's singing, Lord, Kum ba yah!
    O Lord, Kum ba yah

Someone's praying, Lord, Kum ba yah!
    O Lord, Kum ba yah

• #78   28. nov 2008 Gud, synger du sange hvod du priser dig selv, lidt selvcentreret ik'?
    MEN du har vel noget at have det i smiley

Nå jeg håber denne tråd har gjort sit til at få folk til at tale lidt pænere til hinanden herinde. Hvis det lykkes, vil tiden ikke have været spildt. lykkes det ikke, er jeg bange for at en del brugere vil bruge sitet noget mindre!

/Jesper

• #79   28. nov 2008 Du er altid tilgivet Knud smiley

• #80   28. nov 2008

Jamen det er da godt i er lykkelige alle sammen ...

Håber så bare at jeres nyfundende flowerpower indstilling fremover vil betyde at man ikke skyder folk ned uden først at lade tvivlen kommer dem til gode !!!!

kim petersen(stadigvæk fra københavn )

• #81   28. nov 2008 PS citat :jesper s :Jeg skrev noget i stil med, den er svær at forklare, og at jeg ikke ville deltage i den tråd.
    MEN det er jo knap så vigtigt nu!! :

HMMM ..Nu var det jo heller ikke dig der blev beskyldt for at skam lyve ..
    Så kunne det være du syntes det var vigtigt !!!

• #83   28. nov 2008 Don 3 tja du har måske ret ... dækskift ...ok humor .. håber du har samme indstilling den dag det måske er dit navn/person det rammer

men over and out

kim

• #84   28. nov 2008 Nej T.P. MEN det skrev jeg jo også i mit indlæg...

Jeg beklager lige så meget som alle andre det der foregik..

/Jesper

• #85   28. nov 2008 Dan: Hvis det var til mig, så rolig nu. Ja, jeg har været online tidligere i dag, men i forbindelse med mit arbejde er det er ikke altid, man lige har den tid, som man har i fritiden, til at sidde og kommentere og svare på folks henvendelser. Men nok om det, nu får du et svar smiley

At låse en tråd kan være en fordel, da folk så kan evt. kan se årsagen til, hvorfor den er væk, specielt dem som måske har fulgt med i starten af den og så ikke ser "årsagen til låsningen". Dog er tilfældet det, at indholdet tit er i strid med reglerne og ved at låse tråden, er denne information stadigvæk til beskuelse af brugerne, hvilket ikke altid er smart, specielt i udhængnings tilfælde og tilsvinelser. Men når det så er sagt, er der mange gange, hvor en tråd-låsning KAN bruges.

Håber det var svar nok smiley

• #86   28. nov 2008 glemte lige:
    Forslaget ER givet videre til de rette personer smiley igen igen

• #87   28. nov 2008 Dan The Man - Ja det siger du!!! Men du blev da ikke tyndere af det *GG*

• #88   28. nov 2008 Dan: Nu må vi se hvad der sker. Forslaget er, som tidligere skrevet, sendt videre.

• #90   28. nov 2008 done Peter, det blev kun lavet som reaktion på dit :-))

• #92   28. nov 2008 R46, tak for at gå vidre med forslaget. det er rart med en konstruktiv dialog.

Linda. Ja det var håbet med denne tråd, at alle personer herinde, kunne tænke lidt tilbage på tråden, inden de skrev det næste indlæg. OG tiden var jo moden til det, nu der var faldet lidt ro på gemytterne (LIDT).

Så lad os se om ikke vi alle har godt af at tænke lidt over, at nogle af de ting vi skriver og siger, ville vi nok ikke have formulleret på samme måde, hvis det var en man kendte personligt, der stod overfor en!!

/Jesper

• #93   29. nov 2008 Don 3:

Jeg har aldrig erklæret nogen gruppe krig, men jag har da luftet mine meninger nogle gange.

Ikke en gang et enkelt K, som gjorde sit yderste for at pisse mig af, er kommet på min filterliste, som i øvrigt kun har været i brug en gan, til et individ, der truede mig.

Jeg føler derfor heller ingen behov for at slutte mig til den ene eller den anden supportgruppe for at råde bod på, hvad jeg måtte have skrevet eller sagt. Synes jeg der skal rådes bod på sådan noget, sker det ret konsekvent i den streng, hvor jeg har forløbet mig.

Så tak for invitationen - men "Nej Tak" smiley

Kommentér på:
pænt sprog på mcg eller?

Annonce