{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Udstilling i Bella Center {{forumTopicSubject}}

Jeg er nu efterhånden kommet mig over den kæmpe skuffelse at være med til den udstilling i Bella Center, og den måde de har behandlet mig på???.
Jeg mailed til dem, hvad for en klasse jeg skulle deltage i, det fik jeg ikke noget svar på, men jeg gik ud fra de havde travlt med udstilling.
Så da vi havde stillet Honda på plads, fik jeg afvide man skulle tilmelde sig til bedømmelse????, dagen efter var vi inde i hallen,og her spurgte jeg, hva hvad for en klasse skal jeg deltage i, du skal ikke deltage i nogen klasser, da vi har haft meget svært ved og finde ud af hvad for en klasse den skulle deltage i?????, den er utrolig flot, men dommer kunne ikke finde en klasse???. Jo de ville have det er en cafe racer???.
Sådan nogle idioter, der var en klasse der hed, bedste dk bike, hvorfor kunne den ikke komme i den??
Så 2008, har bare været total spil af tid og vente på man skulle til udstilling, havde jeg vist det ville ende sådan havde jeg lavet den færdig og kommet med til træf, men sådan er det jo nogen gange desværre.
Men jeg fik en masse fed responst på den, og der blev taget mange foto af den så det var jo fint nok, så ved i det, håber 2009 bliver et kanon mc år, vi ses. mvh Jan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling i Bella Center
  • #1   19. nov 2008 Hej Jan, sikke da en ordenlig omgang lort! Det er jeg sq ked af at høre du og biken har fortjent bedre end det!

Vi ses til foråret smiley

• #2   19. nov 2008 Ja det er utrolig de ikke kan indse det er en af de fedeste gamle klassiker der findes, også at de ville have det er en cafe racer, jamen jeg har ikke ord for alt det lort de har lavet til den udstilling.
    Kan fortælle der var en del som følte sig røvrent, især en med en rigtig fin Suzuki intruder som bare var lavet til mindste detalje, den fik han heller ikke bedømt, og blev så tossed og skuffed over det at han pakked sammen, lørdag og kørte hjem.
    Kan kun sige en ting Harley har en sindsyg stærk magt når det drejer sig om udstilling, der er taget 1000 foto, ikke så meget som et foto af min, det opdaged jeg igår, det fortæller lidt om den udstilling.
    Jeg ville jo bare så gerne have været på senen og vise hvordan man laver en fed gammel klassiker, men næ nej ikke denne her gang. mvh Jan

• #3   28. nov 2008 Hej Jan
    Det var da utroligt trist at høre. Du har virkeligt lagt et stort arbejde i at få netop det bedste frem i din uden at ødelægge den, som tilfældet netop er med mange af de der "caferacere".- men som du jo rigtig nok siger selv, Harley har magt, og om jeg fatter det.
    Godt nok er der da mange flotte af dette fabrikat, MEN det er sgu da lige meget hvor man kommer hen til klassiker træf, så holder der ikke bare en men ind til flere af de ældre Harleyer og er kørt i stykker i velkanten, og alene det mener jeg da må være tegn på, at kvaliteten i hvertfald ikke er bedre end Honda m.fl. - Jeg mener hvor mange af de japanske mærker ser vi egentligt køre i stykker, nej vel, det er faktisk kram de små mennesker i Japan har produceret i årenes løb, hvor man i USA måske mere har fokuceret på, at det skulle være volsomt opgejlet i stedet for grej som skal kunne holde til at blive brugt!
    dette var bare et par ord fra en som virkelig holder af Honda, så kom igen Jan, den er simpelthen bare FLOT OG MEGET VELUDFØRT din Bold'Or så vær stolt af den, og kom ud og leg med os andre, i stedet for at blive forsmået af de der "Harleyfreaks" som alligevel ikke ved bedre.

Kommentér på:
Udstilling i Bella Center

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce