Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
2.241 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Bred bagsvinger Bred bagsvinger

Hej, har jo en intruder 750 fra 86 hvor jeg overvejer at få modifiseret/ købe anden, men kan ikke lige finde tegninger eller webchop's hvor jeg finder de nødvendige sager.
Er der ikke nogle herinde der har lidt viden herom og meget gerne med link.
Vil gerne op på omkring et 250 bagdæk i stedet for mit 170.
Mvh. Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bred bagsvinger
  • #1   10. jun 2009 Hej henrik J. Det var det helt forkerte svar du der gav. Er der nået jeg IKKE skal prøve, så er det bike shoppen. Der har jeg fået dårlig behandling nok smiley
    Ja vi ses..men kommer først Lørdag:-)

• #2   10. jun 2009 Ja kender også til et par stykker der kan lave det, men vil gerne selv lave det eller købe et sæt, hvis man kan købe et sådanne smiley

• #3   10. jun 2009 Kan ikke finde det der:-(

• #4   10. jun 2009 Nu skal du høre ven smiley

Der er TO løsninger til dit ønske! :

1 - Den billige) hvor fælg/dæk rammer din svinger kan du skære ud i din svinger på kardan siden og lave "et hak" ind i røret. Pas på du ikke kommer så langt ind at du rammer akslen!! -Med den løsning kan du komme op på 190 bag, hvlket faktisk ser ret bred ud på en vs750'er når du sætter lavprofil dæk på.
    OBS! Ikke heeelt lovligt.

2 - Den dyre) Bestil en helt ny svinger hos www.lmc-bikes.de (det er dem der levere svingere m.m. til thunderbike), jeg mener de har op til 250 bag. -Vil dog advare dig om LANGE leveringstider. Ventede næsten et ÅR på min 300 svinger til min gl. vs1400 og der er intet at gøre, de er ikke til at snakke med og det hjælper intet at køre derned (sydtyskland).
    OBS! Der er TÜV på deres svingere og skal derfor kunne synes herhjemme.

Håber det var spiseligt og kunne bruges smiley

• #5   10. jun 2009 HOW!!!

Tog lige et tjek på deres side. Kan se de har taget vs750 svingeren af på deres onlineshop, men hvis du kigger under:

Custom Bikes / TribleLine og finder den MC der hedder "Wikinger 1 & 3", kan du se at de har lavet det til vs750, som de er.

Du kan evt prøve at skrive til dem.

Ellers er der muligvis enten kun løsning 1, eller at prøve om du kan finde en fra LMC på Ebay.

• #6   10. jun 2009 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=2464
    Du kunne også snakke med Paw

Kommentér på:
Bred bagsvinger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce