{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.600 visninger | Oprettet:

Hvornår er man "moden" til MC? {{forumTopicSubject}}

Hey,

Lyder til på nogen af de indlæg man læser herinde, at nogen af jer er nogen gamle ræve på området smiley

Og så var det jeg tænkte - hvornår vil I mene, at man er 'moden' nok til at begynde at trille på MC?

18-21 årig må man jo kun tage kørekort til lille mc, men fra 21 år er stor mc jo iorden.

Grunden til jeg spørger, er faktisk lidt at jeg mangler argumenter - og så håber jeg selvfølgelig at de kommentarer I kommer med, er på min side smiley

"Problemet" består I at jeg jo har investeret i min cykel (se profil), og skal begynde på at tage MC kort her ila. et par uger. Min far som også er medlem herinde er helt cool med det, samt selvfølgelig alle vennerne osv - men resten af familien synes det er for farligt (det er selvfølgelig heller ikke ufarligt at køre mc), og gør alt hvad der simpelthen er muligt, for at både få mig til at sælge mc'en og droppe kørekortet. (og købe en eller anden "0-100 km/t på 5 minutter"-bil)

Fart og benzin er ikke nyt for mig, idet jeg lige siden jeg fik kørekort har trillet rundt i en Toyota Supra 2.8i som jeg selv har monteret turbo på. Baggrundshistorien hertil er så, at jeg desværre ikke har plads til at lave den klar til syn, og har derfor valgt at sætte den på standby et par år, og forsøge mig med MC som hobby.

Beklager det lange indlæg - men håber på lidt god feedback smiley

(PS. Er knap 22 år)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er man "moden" til MC?
Kommentér på:
Hvornår er man "moden" til MC?

Annonce