{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Er prisen rigtig? {{forumTopicSubject}}

Ja.. Emnet har været oppe og vende et par gange.

Og dette er ingen undtagelse.

Jeg har kigget på markedet - jeg har studeret priserne, og jeg mener selv prisen er rigtig.
Men er det blot mig der holder lidt for meget af min mc, til at sætte prisen rigtig, eller hvad gør jeg forkert?

Har fået masser af bud på bytte mc´er. Men er egentligt pt. mest interesseret i at sælge den, fordi det giver større frihed til at vælge præcis den mc jeg brænder for.

Så skal jeg vente på den rigtige køber ( har ventet 3-4 uger nu)
Eller skal jeg sætte prisen endnu lavere ( Større tab)
Eller skal jeg bytte? (Med risiko for ikke at være 100% tilfreds)

Min mc er fra 1989, ny renoveret, tidligere ejer var mc mekaniker, og har derfor stået for renoveringen.
Der står pt. 14000 på klokken siden hoved renoveringen.
Mens der stod 18000 på det gamle speedo. så 32.000 i alt.

Og sidste service var ved 11000 km på speedo.
Og km tal kan dokumenteres.

Og prisen er sat til 33900.

Den koster altså kun 4700 i kasko årligt, selvom man er 18, og vil helt klart mene dette er en plus faktor, eftersom en Gsx400R koster Meget mere, og det er kun ansvar. Men den har samme motor!

Så er prisen rigtig?

Eller ?

MvH
Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er prisen rigtig?
  • #1   22. jun 2008 Siden du stadig har den så må prisen jo være for høj

• #2   22. jun 2008 markedet er mættet, folk importerer selv fra udlandet....
    samme med bilmarkedet

• #3   22. jun 2008 Jaa.. smiley Men mener bare at når en Gsx400R der har kørt det samme skal koste 50.000 kr

Og når min så koster 33900.. så er det jo et røver køb. Tror jeg.

Mvh
    Michael

• #4   22. jun 2008 Hey 3-4 uger er jo ingenting, havde min gamle cykel til salg i et år on/off, så det er bare at vente. Mht til prisen, så er der ikke noget at gøre ved det. Personligt mistede jeg omkring 40kg på salget af min. Surt men der er ikke noget at gøre at ved det:-(

• #5   22. jun 2008 En GSX-R400 kan da findes billigere. Det er muligt prisen havner på det samme som din når man er færdig med den, til gengæld ved man hvad der er lavet.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=35008

• #6   22. jun 2008 Samme med min, jeg kan sætte den til 50000 kr, så er den solgt som motorcykel, men skal have mine 105000 kr, og så bliver den solgt som Yamaha GTS, der er ingen købere til noget nu.
    Du kan sætte prisen ned og ned, indtil der er en der lige ser den som et godt tilbud, men den reelle pris, får du nok ikke nu.
    T

• #7   22. jun 2008 hvad koster en tilsvarende som din med 600ccm? Det er nok du skal sammenligne med og ikke en 400r

• #8   22. jun 2008 Marked er mættet pga folk har mange flere penge i hånden. Når de endelig skal have mc gider de ikke købe de "små" maskiner. De vil allesammen have noget, der på den ene aller anden måde sparker røv og samtidig er smart at se på. De sgr alle sammen store, hurtige og smarte mc'er og de vil ikke betale neget for det. Det presser priserne i bund og det er især svært, hvis man har en "lille" mc. Jeg synes din pris er fair, men hvis den ikke bliver solgt kan du jo være tvunget til at gå ned.

• Carsten F
    Carsten F Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #9   22. jun 2008 Tjek lige den blå avis. Der er tusindvis af mc'er til salg. Jeg ved ikke om din pris er rigtig - men jeg ved at prisen ikke er afgørende - selv hvis du satte den 10k ned kunne du risikere intet at høre i 3-4uger - og når så køberen dukker op ville han måske også have købt til den nuværende pris hvis han havde set din mc idag.

3-4 uger er ikke meget i et menneskes liv - det kræver en køber som vil have lige præcis en mc som din.

...men hvis jeg må være helt ærlig er en mc der er hovedrepareret efter 18k km måske ikke øverst på ønskesedlen hos de fleste - så din mc ligger nok i underkanten af "markedsprisen".

Kommentér på:
Er prisen rigtig?

Annonce