{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Salg, er prisen for høj? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har jeg haft min motorcykel til salg i ret lang tid, uden nogle rigtig interesserede, så jeg vil bare høre om folk synes prisen er for høj, eller hvorfor det er så svært at sælge den.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=35828

Jeg synes ikke selv prisen er urimelig, men det gør man vel aldrig selv smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg, er prisen for høj?
  • #1   19. jul 2008 Synes egentlig ikke prisen er helt hen i vejret, og så alligevel...
    Ordet mislyd ringer ikke godt i ørerne på en evt køber.
    Det er meget muligt at det er en bagatel, men det er stadig noget der skræmmer mange væk.

• #2   19. jul 2008 Hvis den endnu ikke er solgt, så må den jo være for dyr, så kan det jo egentligt gøre ligemeget, at jeg finder prisen god. Markedet er bare ikke godt for ældre motorcykler længere, da mange potentielle købere i stedet hopper på kineservognen - ny cykel til billigere penge frister mange.

• #3   19. jul 2008 Personlig synes jeg, at det er alt for dyr for den model og årgang.

Hilsen
    Bonneville.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #4   19. jul 2008 Der er 3 ting som afskrækker folk ved din MC.

Prisen - man får en NY cykel for kun 50.000 kroner. Der sker meget på 24 år...

Antallet af kilometer - 50k kan være problemfrit på nogle modeller, hvor 15.000 kan være det samme som at maskinen er færdig. Det kommer an på kørestil og vedligeholdelse - og der kan ske meget på de 24 år din maskine er gammel.

"Lille mislyd i tomgang" - folk gider ikke købe håndværkertilbud. Den skal stå snorlige og toptrimmet før den er interessant at handle.

Du kan sætte prisen så lavt du vil - men det sidste får du den ikke solgt med når der er så mange andre brugte cykler til salg.

• #5   19. jul 2008 Orden de problemer der er med mc'en, som f.eks den mislyd... Og derefter er det lige nu næsten kun prisen der sælger, jeg har lige solgt min på 2 uger... Den var kun 4 måneder gammel, og ikke engang kørt til endnu... Og jeg tabte lige lidt over 10.000 kr.....!!!

• #7   19. jul 2008 Man TABER penge på bikes pt, "tabte" 5k på min Kawa..men sådan er det..så vinder man så på det, at den evt nye så er det billigere...
    værre er det for dem, der sælger, fordi de ikke vil have MC mere..
    .

• #8   19. jul 2008 Ja, jeg er efterhånden også parat til at tabe en del hvis jeg bare kunne få den solgt, eftersom turboen på min bil gik død i dag, skidt når man er på SU, men jeg må jo bare blive ved med at prøve, som der også står, er prisen til forhandling.

• #10   19. jul 2008 Væltepeter (Michael), ok tak for rådet, det vil jeg gøre når jeg har fået aktiveret kontoen derinde. Så har jeg også sat prisen ned på annoncen

• #11   20. jul 2008 Hvis du tjekker markedet.... (ikke kun den blå og mcg) vil du finde at der er rigtig mange hondaer til salg i den klasse. Og de ligger næsten alle til samme pris! Skal den væk hurtigt skal du nok betydeligt ned i pris. Kedeligt, men sådan ser det umiddelbart ud.

• #12   20. jul 2008 Ole M..

Du kan prøve at sætte prisen længere ned.. til. f.eks. 12.000,-
    For hvis det var mig som skulle vælge en billig køretøj til vinterbrug, så vil jeg hellere købe en 125 kubik mc-scooter.. ca. 25-30 km. pr. liter..
    www.suzukimc.dk
    Generic XOR 125 4-takt
    Førpris kr. 14.995,-
    Nu kun kr. 9.995,-
    Spar kr. 5.000,-
    Ja, det er billigt.. og så er den ny.. :o)
    (Du skal tænke på, at din mc er 24 år. gammel.. så er den svær at komme af med... med mindre den er meget billig)

Kommentér på:
Salg, er prisen for høj?

Annonce