Forsikring, tyveri af mine penge... {{forumTopicSubject}}
Har lige skiftet forsikrings selskab, efter at have skiftet min gl. Alfa 155 til en 156, hvor TopDanmark åbenbart troede at det var en Ferrari de skulle forsikre, premien ville have blevet DOBBELT så dyr.
Forsøgteat forhandle med dem, ingen resultat.
Er skiftet, med en besparelse på 6000,- årligt med både Bil & Mc, hus og indbo, ulykke og lign.
(11,000,- hvis indregnet den nye premie for bilen...)
Nu kontakter TopDanmark mig, en lørdag eftermiddag, og vil forhandle pris...
Hmmm. Det vil jo egentligt sige at jeg tidligere har betalt for meget, eller?
Det er altså en flok platugler og bondefangere.
Bare lige så jeg får det ud af systemet.
Nu må vi høre hvad der sker, når e har regnet lidt på det.
De kontakter mig igen torsdag.
Fortsættelse følger.
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 925
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
Så jeg sagde til Tryg, at hvis du kunne barbere 4000 kr. af deres andre forsikringer (har bil, hus, indbo og ulykke), så var det da muligt at jeg ville handle med. Men det kunne ikke rigtig lade sig gøre da jeg var 28 år og man får først billig mc forsikring hos Tryg når man er 30.
Så jeg valgte TopDK.
dec 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 23 Svar: 61
Søren A
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 126
min komentar er så at det kan vi måske finde ud af uden den, og de ånder lettet op, indtil jeg spørger hvad bilen så koster at forsikre .... igen, hvor mange cubik er den på .... 3 liter ..... RÅBENDE TAVSHED alt over 2000 cubik er vi ikke gode til ! Hvad fanden er de gode til ? At prale, og stjæle vores penge !
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.233
Jeg har haft brug for nogle af mine forsikringer de seneste år, og har fået en behandling hos TopDanmark som er til UG ,- ingen bøvl eller noget.
Det synes jeg også er noget værd, og det vil jeg godt give lidt mere for, så til trods for at jeg sikkert kunne finde et billigere selskab blir jeg hvor jeg er.
Hvor godt et selskab man har finder man først ud af når man skal bruge dem..
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Jeg har m,it samlet i Danske >Forsikring(Topdanmark)
Hvert andet år indhenter jeg samlede tilbud. Til dato er ingen bare kommet i nærheden på pakkeprisen!
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 46
Forsikring, tyveri af mine penge...