{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

Forsikring, tyveri af mine penge... {{forumTopicSubject}}

Har lige skiftet forsikrings selskab, efter at have skiftet min gl. Alfa 155 til en 156, hvor TopDanmark åbenbart troede at det var en Ferrari de skulle forsikre, premien ville have blevet DOBBELT så dyr.
Forsøgteat forhandle med dem, ingen resultat.

Er skiftet, med en besparelse på 6000,- årligt med både Bil & Mc, hus og indbo, ulykke og lign.
(11,000,- hvis indregnet den nye premie for bilen...)

Nu kontakter TopDanmark mig, en lørdag eftermiddag, og vil forhandle pris...

Hmmm. Det vil jo egentligt sige at jeg tidligere har betalt for meget, eller?

Det er altså en flok platugler og bondefangere.

Bare lige så jeg får det ud af systemet.

Nu må vi høre hvad der sker, når e har regnet lidt på det.
De kontakter mig igen torsdag.

Fortsættelse følger.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring, tyveri af mine penge...
  • #1   14. jun 2008 Det er ganske normalt - man burde skifte selskab ca hvert andet år. For at få de bedste priser.

• #2   14. jun 2008 Tryg ville have 6000 kr./året for min VT600, hvor TopDK kun ville have 1800 kr./år. Begge steder er det med ansvar og kasko.
    Så jeg sagde til Tryg, at hvis du kunne barbere 4000 kr. af deres andre forsikringer (har bil, hus, indbo og ulykke), så var det da muligt at jeg ville handle med. Men det kunne ikke rigtig lade sig gøre da jeg var 28 år og man får først billig mc forsikring hos Tryg når man er 30.
    Så jeg valgte TopDK.

• #3   14. jun 2008 Har lige været ude for det samme.Vi har skiftet fra alm. brand og codan til et lokalt forsikringsselskab der hedder storstrømmens forsikring og der sparede vi 15000 kr om året.det var på hus indbo bil og mc.Så går der et stykke tid så bliver vi ringet op af alm. brand der siger det kan vi gøre billiger ,ja men det kunne de ik da deres assurandør var ude hos os.

Søren A

• #4   14. jun 2008 Når forsikringerne ringer og praler med hvor gode de er, lader jeg dem snakke færdig og siger det lyder interessant .... og spørger derefter hvad en motorcykel koster at forsikre .... ja hvor mange cubik er den på ? jo den er jo på 1340 ccm .... uhhha alt over 1000 cubik dem er vi ikke gode til ! .... jamen det er jo ikke en ræser .... neeej men hvad er det for en model, så skal jeg regne prisen ud på den .... en Harley Davidson ..... RÅBENDE STILHED ! desværre, det kan vi ikke,
    min komentar er så at det kan vi måske finde ud af uden den, og de ånder lettet op, indtil jeg spørger hvad bilen så koster at forsikre .... igen, hvor mange cubik er den på .... 3 liter ..... RÅBENDE TAVSHED alt over 2000 cubik er vi ikke gode til ! Hvad fanden er de gode til ? At prale, og stjæle vores penge !

• #5   14. jun 2008 Hardcore Biker> Har det præcis på samme måde :o) Jeg lader dem tale ud, og så når de kommer med deres tilbud, så siger jeg hvad de skal barbere af prisen, før vi snakker samme sprog. De bliver altid så stille, efter de har været så koldhøne i deres salgstale :o)

• #7   14. jun 2008 Jeg har alle mine forsikringer i TopDanmark, det kunne sikkert gøres billigere andre steder..

Jeg har haft brug for nogle af mine forsikringer de seneste år, og har fået en behandling hos TopDanmark som er til UG ,- ingen bøvl eller noget.

Det synes jeg også er noget værd, og det vil jeg godt give lidt mere for, så til trods for at jeg sikkert kunne finde et billigere selskab blir jeg hvor jeg er.

Hvor godt et selskab man har finder man først ud af når man skal bruge dem..

• #9   16. jun 2008 Michael Lemvig

Jeg har m,it samlet i Danske >Forsikring(Topdanmark)

Hvert andet år indhenter jeg samlede tilbud. Til dato er ingen bare kommet i nærheden på pakkeprisen!

• #10   16. jun 2008 køre alfa 156 selv og giver ca 5000 årligt med fuld kasko i tryg

Kommentér på:
Forsikring, tyveri af mine penge...

Annonce