{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang . forsikring vedr . tyveri
  • #1   30. nov 2014 Arbejder i branchen og bor i Tølløse, har dig begrænset kendskab til erhversforsikring. Men som jeg husker det dækker den kun sådan noget hvis du har købt dækningen "transportforsikring" modsat privatforsikring dækker erhverv som udgangspunkt kun indbrudstyveri, indbrud betegnes som tyveri fra aflåst bygning eller lokale, og en bil er ingen af delene.

• #2   30. nov 2014 Har du fået tømt kassevognen,Jan?

• #3   30. nov 2014 Jeg kører selv som assurandør og sælger, erhvervsforsikringer. Ved tyveri fra en bil/varevogn, kræver det som Philip skriver en transportforsikring.

God søndag.

• #4   30. nov 2014 Min alm erhvervsforsikring dækker tyveri af værktøj/materialer og it udstyr. Hvis 1100 regler er opfyldt smiley
    Selvrisiko værktøj 10.000,- It/telefon og tablet 500,-
    Forsikret gennem Willis

• #5   30. nov 2014 Det plejer i øvrigt at være et krav at det ikke er synligt udefra, dvs. At ruderne skal være tonet mørke eller på anden måde være afdækket så det ikke er for stor en fristelse for alle der går forbi den.

• #6   30. nov 2014 OK blev lidt klogere ,, troede bare på min forsikringsmand da han tegnede den

så vær TRYK , når du tegner og betaler , men når skaden er sket er det bare øv,

min og naboens bil blev tømt af banditter som kørte i en bil med udenlanske nr plader .

SÅ luk for H.... de grænser , ikke alene arbejder de her oppe og konkurere med os , til lige med bruger de også MIT værktøj

God Søndag ..

• #7   30. nov 2014 De arbejder jo så billigt at der ikke er råd til at købe værktøj smiley

Kommentér på:
Ang . forsikring vedr . tyveri

Annonce