{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.568 visninger | Oprettet:

Hvad tænker folk dog på!!!?? {{forumTopicSubject}}

Da jeg kom hjem fra job igår var det rimeligt vejr hernede på sydsjælland, så jeg besluttede mig for at ta mc'en ind til byen og ordne et par småting, da jeg kom ud af den ene butik kunne jeg høre min alarm gik på mc'en, (den stod ca 50m væk) løb i fuldt mc gear derover, og til min store overraskelse stod der et ungt par med deres knægt på 3 år ca, manden siger: Jeg ville bare lige prøve at sætte knægten op, for han er jo så vild med motorcykler. Jeg prøvede at forklare ham hatten at det ikke bare var i orden at rende rundt og sætte sin snotunge op på fremmedes mc'er, det kunne han ikke forstå, så jeg sagde jamen så stik mig nøglerne til din bil for vil da lige prøve at sidde i den måske spise en is derinde os!! Han kiggede bare åndsvagt på mig og gik!! MEn er det mig der er helt forkert på den, for hvis de nu bare havde ventet til jeg var kommet og spurgt, så måtte knægten da med glæde prøve at sidde på den, eller er det bare meget normalt at man lader sin mc stå til offentlig brug og prøve sidning!!

Lige lidt morgen galle herfra!!

Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad tænker folk dog på!!!??
  • #1   12. jun 2008 det er bare ikke i orden. havde selv flippet helt ud over det. der var en gang hvor jeg havde parkeret min bil lige ved siden af en P-automat. da jeg så kommer tilbage står der fanme en dame med hendes ret velvoksne håndtaske placeret midt på kølerhjelmen af min bil. det er en ret grim punto jeg har. men derfor skal hun sgu da ikke bare smide tasken på den. da jeg konfronterede hende med at jeg havde et problem med det var hendes svar bare "jamen den er jo ikke så pæn alligevel". nej og hvad så? spurgte hende om jeg ikke måtte sætte mig over på taget af hendes bil for at lede efter min p billet. hun endte med at blive meget forlegen, men helt ærligt. hvad tænker folk da på.

  • #2   12. jun 2008 Grundbog for mc'ister

    § 1. Sid aldrig på andres mc, uden at have fået lov først.

    Overtrædelse af § 1 medfører ukvemsord af hård karakter og måske endda huskekager!!!!!!

    Jakob


  • #3   12. jun 2008 Jacob.. Lige præcis, men da der var en lille knægt involveret, snakkede jeg pænt da der ingen grund til han oplever sin får få en verbal sviner og da slet ikke huske kager.. (o: Men hvis det nu var lille Brian på 18 år der lige sku prøve sidde, så havde mine første ord været, du må hellere ta på sygehuset jeg tror din næse er brækket!!

  • #4   12. jun 2008 Helt enig med Ralf J

    Basse


  • #5   12. jun 2008 jeg ville da også blive meget sur vis folk bare pillede ved ens mc uden at have fået lov først... det var jo noget andet vis de havde spurgt først..

    er fulstændig enig...


  • #6   12. jun 2008 Du overhoved ikke gal på den.

  • #7   12. jun 2008 Det var da rart med lidt back up, for jeg blev bare max pist men tænkte at det kunne jo godt bare være mig og min dårlige temperament som det plejer!! hehe

  • #9   12. jun 2008 FINGRENE VÆK ELLER NÆSEN SIGER KNÆK !!!

  • #10   12. jun 2008 er helt enig. de tager sku ikk hensyn til ens ting.

  • #11   12. jun 2008 Daj72.....du holder bare skankerne væk fra Bond-mobilen !!

    ;O)


  • #12   12. jun 2008 Nej du har ret - af flere årsager.

    Ud over muligheden for at ødelægge noget, kommer der også andet ind i billedet. De fleste mennesker ville nok ikke gerne sen 200 kg MC dratte ned på deres børn og de ville heller ikke gernbne se ungen gribe fat i et varmt afgangsrør.


  • #13   12. jun 2008 kæft en idiot!
    synes også folk har det med lige at skulle hen og dreje gas håndtaget hvis de kommer forbi en cykel som står (altså en slukket pakeret cykel)
    jeg kan ikke ta det.


  • #14   12. jun 2008 Ja, det hader jeg os, eller alle de mennesker der spørger, gir du ikke en tur, helt ærligt så kan man ikke lave andet hele sommeren end at ligge og kører folk rundt!! Har lavet min til en solo, har ingen fodhvilere bagpå, men det kan der lynhurtigt komme, for alle søde lækre tøsebørn siger man jo ikke nej til!! hehe

  • #15   12. jun 2008 MT:

    jeg synes nu heller ikke det sker så tit, at folk bare begynder at pille:-)

    Derimod kommer der mange med børn, som meget gerne vil kigge, og er jeg til stede, sætter jeg gerne ungern op, hvis de vil - sådan en 5-årig, der trykker på knappen og saligt vipper med gasrullen, kan faktisk redde min dag:-)


  • #16   12. jun 2008 Kan kun give Simon ret....snitter væk fra andres mc!! Tror ikke det ville være forsvarligt at slippe mig løs hvis nogen pillede ved Rasmus....grrrrr

  • #17   12. jun 2008 Don't fuck with a mans vehicle.

    Nok se, men ALDRIG røre uden at få lov. Det er helt og aldeles uacceptabelt. Noget som alle forældre burde lære deres ønskebørn.


  • #19   12. jun 2008 What - chokerende historie. Det er sgu da ufatteligt at folk er så dumme. Det gør man sgu da ikke. Det er da total mangel på respekt for andre folks ting. Men ja - flere og flere kan ikke holde fingrene væk. Hver anden gang jeg har taget min mc når jeg skal op og træne er der også nogen der har slukket på "dødemandsknappen" - HVORFOR???

  • #20   12. jun 2008 sune det er fordi den ikke skal starte uden dig :-)))))))


    her hvor vi bor har vi mange myre og de hade det med at skulle se på fars knallert (med fingerne lige til jeg en dag så det)
    og lige siden har de ikke set på fars yams smiley

    altså huskekager huskekager


  • #21   12. jun 2008 Jeg har oplevet det samme , at en mor have løftet hendes tre årige isspisende unge op på min Duc så hans gummisko var plantet på tanken. Jeg kom derhen og spurgte hvad de havde gang i hvortil hun svarede , at det jo "kun" var en mc. Jeg spurgte om hun havde pengene hvis den væltede og det mente hun da det igen "kun" var en mc. Folk der ikke selv kører mc har INGEN anelse om hvad en mc koster og at mc'ister passer på deres cykler imodsætning til mange børnefamilier med familiebiler hvor børnene får lov at bruge disse som en legeplads!
    Jeg blev tosset og jeg tror hun fangede budskabet!
    Poul


  • #22   12. jun 2008 Jamen den er jo hel gal.. Jeg hørte en ligende historie fra en af mine kammerater som har en indreg. atv. Da han kom du fra en buitk, kravlede der en lille dreng på hans atv mens han storsmilende forældre bare klappede i deres små fede fedtfingre.
    Da han konfronterede dem var det ham der var skurken og var lige ved at få knubs af den lidt aggresive far. Heldigvis kom nogle af min vens kørebuddies og de fik styr på situationen uden personskade.
    fatter bare ikke hvordan folk tror de kan tillade sig dette bare fordi de måske har set en atv i et sommerland, så er alle åbenbart til frit afbenyttelse


  • #23   12. jun 2008 Har som det værate oplevet at nogle flyttefolk baksede min mc 10 meter længere hen af gaden for at få plads til deres flyttevogn... Og der var ratlås på, så det foregik med løft og lad-falde, løft og lad-falde...
    Det fortrød de!!! Jeg fortrød så også mit raseriudbrud bagefter.... Men de kunne for helvede da have holdt hornet i bund indtil nogen kiggede ud, og så have spurgt efter motorcyklens ejer istedet?! Eller have parkeret et andet sted...



  • #24   12. jun 2008 jeg kender alt til det der, men heldigvis fandt faren selv ud af det da knægten tog fat i mine udstødninger fordi de glimtede sådan i del høje sol og var lige blevet poleret, men der måtte jeg også forklare ham at det er jo straffen for at pille ved andre folks ting

    en anden gang kom jeg også ned i århus, og skulle parkere lige ved stræget da jeg skulle ind og købe nogle sko, der er så en mc parkering lige ved indkørslen, der holdte så en blå/lilla polo på pladsen

    så steg jeg af, og holdte lige bagved og tænkte så at tage et billede af nummerpladen hvis hun nu lavede skrammer, men så langt nåede jeg desværre ikke, idet hun kom løbende

    citat

    Hende. jeg flytter den nu...

    mig. du må sku da ikke holde på en mc parkering

    hende. jamen jeg skulle bare lige.

    mig. det er jeg sgu da ligeglad med, du må ikke holde på en mc parkering

    hende. jamen jeg er uskyldig

    mig jeg er kraft edme ligeglad med hvad du er vi har KUN 4 mc parkering
    i midtbyen, flyt så den lortespand kælling

    hvorved hun satte sig ind og kunne hverken finde koblingspunkt, eller sågad finde ud af at starte den, og da hun endelig fik sat i gang og skulle lave en uvending, så gik den i stå 3 gang, og alt i menst stod jeg bare som "the stig" med krydsede arme og nedstirrede hende

    LOVER for hun aldrig parkerer på en mc parkering igen


  • #25   12. jun 2008 Hvis faderen var så stupid som forklaret havde jeg sku nok klappet ham en, hvis der er noget jeg ikke kan klare er det folk der ikke er ydmyge efter de lavet noget lort men bare står og ser uforstående ud eller nærmest hidser sig op som om det er modparten der en klaphat til trods for at de selv ved de har lavet noget lort. Han kunne sku da i det mindste have sagt undskyld. Dernæst skulle sønnen også ha haft et lillebitte nap over nalllerne, for nogen må jo opdrage de kære små pus når forældrene åbenbart ikke selv ved hvad der er rigtigt og forkert.

  • #26   12. jun 2008 Konen er et godt argument, men jeg tror det vil være endnu bedre hvis den lille tyran har en eller anden form på køretøj, ladcykel, plastik knallert osv.
    Prøv at sæt jer på den og se hvor hys den lille purk bliver når den bukker under.


  • #27   12. jun 2008 Føj!! Som du selv siger, kunne de da i det mindste vente og så spørge dig.. Men det skal gå ordenlig til, så du også kan se om de behandler maskinen pænt..!

  • #28   12. jun 2008 Synes de grunde du sætter op Knud er ganske fornuftige grunde til at man ikke skal lade en forældre lade sit afkom sidder på eller røre cyklen. Det kan som du skriver få uheldige følger i form af skader.

    Men egentlig er jeg sgu ret ligeglad med at der er nogen der kunne få lyst til at prøvesidde min kværn! Jeg har til dato aldrig oplevet at nogen har gjort antræk til det og hvis det endeligt skulle ske så vil jeg nok bare synes det er cool at nogen synes min cykel er så fed at de bare må prøvesidde den.
    I øvrigt er det jo almen viden hos MC folket at man ikke sætter sig uden at spørge først!

    Så ikke den største bekymring fra min side


    ps
    Ja nu er jeg jo selv skyld i at min cykel konsekvent er optaget af "prøvesiddere" til alle fremtidige træf.... D'OH :oD


  • #29   12. jun 2008 Jeg havde fået megaflip !!! smiley

    - Det var engang hvor jeg selv var ude og feste, og hvor jeg havde parkeret lige over for diskoteket, idet jeg så kunne holde øje hvor min BIL var - i tilfælde af at der skulle ske noget, så kunne dørmændende nok virke lidt afskrækkende på bilyvene osv.

    MEEEEEEEEEEEN, når jeg så kommer ud, så står der en NARRØV i jeans bukser, og nemlig sådan nogle med metalknapper bagpå så bare er absolut gode til at ridse lak - der står han og læner sig op ad bilen (værdi 290.000 kr) og bruger den nærmest som en offentlig bænk.

    Det skal siges at der gik ikke 2 skridt før jeg fuld stændig flippede skråt på ham - og det eneste jeg fik tilbage at jeg "bare skulle tage det roligt".

    Havde det været min MC så havde jeg flippet ENDNU mere ud, så kan både manden, konen og barnet lære det. Og i yderste tilfælde havde jeg taget et billede eller optaget dem og så politianmeldt dem smiley

    Det nytter sku ikke noget at de render rundt i en vildfarelse, man MÅ bare ikke sætte sig op, røre eller bruge andres ting uden ejerens samtykke. LÆNGERE ER DEN IKKE.


  • #30   12. jun 2008 Havde selv brokket mig total,
    få dit afkom af min bike NU
    det gør man bare IKKE


  • #31   12. jun 2008 M O T O > En lille reminder til egen generation?

  • #32   12. jun 2008 Ha ha ha..... folk er altså bare alt for sjove......... Jeg smider sgu da tit en af mine unger op på en tilfældig fremmed motorcykel uden ejerens tilstedeværelse.... jeg stiller også gerne et bundt lægter op af bilen ved siden af når jeg lige skal finde nøglerne frem og låse min egen op.... hvor herre bevares, det er sgu da kun døde ting... Hvorfor er i så materialistiske, der findes da langt vigtigere ting at gå op i......

  • #33   12. jun 2008 MR300 S
    LOL Klasse - se DET kunne være humor at kaste sig ned i ungens klapvogn.


  • #34   12. jun 2008 Sætter altid en fedtet finger på seedometeret på folks kværn, det tjekker lige deres strees niveau.

    så kan man se om man er omgivet af nitter, eller bare alm mennesker.

    nogen af jer må fame sove dårligt og gå rundt med paranoia.

    en hemmelighed.

    det er en omgang blik og plastik smiley


  • #35   12. jun 2008 hehe

    læg dig til at sove under burkaen, og når risler klasker du lortet op i ansigtet på ejermanden.

    selvfølgelig skal folk vise respekt, men sjovt som folk puster sig op ved skærmen :-), det er jeg helt tooorset med


  • #36   12. jun 2008 Grauballemanden:
    En GSGSX 1100 EZ er blik og plastik, det har du ret i ;o)


  • #37   12. jun 2008 mere blik end plastik :-), men dejligt blik

  • #38   12. jun 2008 kun popcorn

  • #39   12. jun 2008 Hvis jeg havde en bike og der sad en halvgammel gut på den uden at have fået lov ville jeg da lige høre om han havde en jævnalderne datter til mig som jeg kunne prøveride? For det udligner jo faktisk hinanden.

    Ej så slemt er det ikke. Men det er helt almindelig pli at spørge først. Så ville jeg da hjertens gerne lade dem prøve sidde. Ellers holder man pølserne for sig selv. Du reagere i hvert fald som jeg ville have gjort Martin.


  • #40   12. jun 2008 At ty til vold er lavt synes jeg. Ord kan gøre mere ondt end det.

  • #42   12. jun 2008 Det er almindelig god opdragelse at spørge først! Nåh ja, jeg glemte lige at den gode opdragelse var gået fløjten - jeg havde nok skældt ud!

    Man kan også vende den om: En god sommerdag på stranden, var der nogle unge mænd der syntes det var dejligt at ligge og flyde oppe i en af bådene der lå for anker i vandkanten. Da vi bad dem om at hoppe ud, da det ikke var deres båd fik vi også beskeden at det jo bare var en båd (vi havde lige brugt en time på at rengøre den og nu var den fyldt med sand igen). Fint sagde vi - vi sender ungerne op og sidde på jeres harleyer med sand alle vegne - det er jo bare mc'er. Så forstod de budskabet og forføjede sig i en vis fart.


  • #43   13. jun 2008 Tjah det har jeg også prøvet, men da jeg har fjernstart på mine mc, så kiggede jeg rundt om hjørnet og ser nøjagtig en mand sidst i tyverne ved holde sin knægt der sad på cyklen. he så jeg tog et skridt tilbage og startede min mc hahahhahahaa i skulle have set den idiot få sin knægt af cyklen i en fart. Da jeg så slentrede forbi sagde jeg til manden.
    Tjah hvad kan man så lære af det?og knægten hylede af helvede til haha dejlig dag


  • #44   13. jun 2008 Blackbird C
    HAHA priceless! det fjernstart er sgu alle pengene værd så smiley


  • #45   13. jun 2008 Hvis der var nogen der gjorde det på min ville jeg da være fløjtende ligeglad, for fanden hvis de bare passer lidt på så er det altså en brugsgenstand, tvivler på der sker noget ved lille peter sidder på motorcyklen.


  • #46   13. jun 2008 Blackbird

    nice tackling, LOL


Kommentér på:
Hvad tænker folk dog på!!!??

Annonce