{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Start af MC motel, hvad ønsker folk ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa MCgalleri

Min mor står med den plan, at hun gerne ville rykke til Sverige med manden, og starte noget hotel/motel, hovedsageligt til MC gæster.

Det vil nok komme til at ligge i den nordlige del af Skåne-regionen (dvs Sydsverige et kort stykke over Helsingborg, og lidt inde i landet)

Som de tænker det nu, vil det jo være henvendt til MC folk så de kan tage på MC ferie/weekend derovre, få serveret forskellige slags måltider alt efter hvad de nu vælger (Morgenmad, frokost, aftensmad, eller det hele)

Men hvad ville i finde attraktivt ?

Jeg foreslog hende at lejlighederne skulle laves som en slags garage så man kunne køre sin MC ind i stuen så den stod i ly om natten.

Men hvad tænker i ? kom med alt der kunne være fedt, så jeg kan smide lidt ideer videre til hende smiley

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start af MC motel, hvad ønsker folk ?
  • #1   27. mar 2014 små hyggelige boliger, i et plan( med bad og toilet) - med mc parkering ved huset ( ikke inde i huset)
    gode tørremuligheder for vådt tøj
    lille terrasse med havemøbler
    mini køkken med køleskab ( 2 kogeplader + køkkengrej) . bestik- tallerkner osv
    gerne et fælles bålområde/ grill hvor man kan mødes med andre evt ved en sø med mulighed for bådleje.
    mulighed for køb af mad . så kommer jeg gerne forbi


  • #2   27. mar 2014 Der bygges hul i en væg så der kan stå en gammel Harley i den, ligesom i sons of anarchy smiley

    Men generelt skal det ose af MC kultur.

    Dvs dekorationer på væg, billeder fra div MCer, motorløb, nogle genstande i form af motordele ol.


  • #4   27. mar 2014 Ingen børn

  • #5   27. mar 2014 Der behøver ikke være mulighed for at køre mc ind i hytten, men en fælles garage evt med et lille internt overvågningskamera (i tilfælde af uheld+indbrud) udover det er jeg enig med lisbeth.

  • #6   27. mar 2014 En naturskøn beliggenhed og nogle ordentlige senge!
    Nogle gode forslag til ture i området til indpiration kan også trække mc-folk til.
    En god markedsføring på nettet, med stemningsbilleder, så skal det nok blive kendt!
    Venlig og imødekommende betjening er også et must.
    Ellers synes jeg at det er et kanont initiativ smiley


  • #7   27. mar 2014 Super smiley Gode forslag og helt sikkert noget der skal gives videre smiley

    Tanken om et værksted har også været oppe og vende, men det er så den helt dyre omgang, da der gerne både skal være lift, luft, varme og alt værktøj i nogenlunde kvalitet smiley

    De huse de har kigget på ligger også så der er sø på grunden, og alle boliger, er i enkelt plan og fuldt beboelige smiley

    Og har også forslået at de arrangere nogle ture, eller om ikke andet, så beskriver nogle ruter som måske er noget værd. lidt til de stille kørende, men også lidt til dem der kan li at køre lidt tjept med lidt fede sving osv smiley

    Er det noget i selv ville benytte jer af ?

    Og hvad ville i være villige til at betale for sådan en omgang ? f.eks en pris på en weekend (fredag kl 12 til søndag kl 18) eller en uge (mandag til fredag, eller mandag til søndag)

    Mvh


  • #8   27. mar 2014 Lave priser og gratis kaffe smiley

    Og et lille skur med lidt værktøj, nogle dunke benz og et arbejdsbord til nødrep..


  • #9   27. mar 2014 Betale . ?

    hvad faen mener du, ?

    vi kender dig, og vil have det gratis.

    mvh


  • #10   27. mar 2014 Øl f.... og hornmusik...

  • #11   27. mar 2014 Morgenmad og aftensmad i prisen. "Billig" øl der kan nydes på terrassen. Mulighed for at vaske mc. Gode kort og tur forslag til området også seværdigheder i almindelighed. God stemning, helst den naturlige og ikke den købte fake. Mulighed for online reservation/kig i kalenderen. Mulighed for at beværte en klub på 20-25 personer.

  • #12   27. mar 2014 Martin : F.... må du tage med hende når du kommer derop, men jeg tvivler nu smiley

    Busa C : Haha ja det skal i vel smiley men nu er det jo ikke mig der starter det smiley Om ikke andet kan jeg love dig, at hvis du booker en weekend, bliver væggene klistret til med billeder af patter smiley

    Jabberkot : Det skulle ikke være umuligt og har også været på tale.. det ikke noget de vil blive millionærer af, men ha som et job til normal løn fordi det samtidig er en hobby, så det skal bare kunne løbe rundt med et mindre overskud til reperationer osv smiley


  • #13   27. mar 2014 Preben : Ikke tosset forslag smiley Øl vil jo nok blive danske (eller tyske for den sags skyld)

    Og stemningen vil være afslappet og ikke noget med at prøve at gøre det til noget det ikke er smiley


  • #14   27. mar 2014 det lyder som et sted for mig.

    og især med de patter du der omtaler, så vi har en aftale.



    smiley :)

    mvh


  • #15   27. mar 2014 Gode senge som nævnt. Forslag på værelset til køreture/seværdigheder. Bålplads eller gasgrill. Vaskeplads og skrue

  • #16   27. mar 2014 topløs betjening smiley

  • Keld C
    Keld C Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #17   27. mar 2014 Under en tur i Harzen landede en gang lidt tilfældig på et lille MC hotel ( http://www.dein-hotel-braunlage.de/index.php ) og der var stemning af MC gennemført - billeder på vægge, mc sæbedispenser på badeværelse, sågar en lille chokolade MC på sengen som velkomst - Der var en pæn stor garage hvor der var diverse olier, pudseting, værktøj og lign. så man kunne fixe/nette lidt på kværnen - i baren var der høflig selvbetjening hvor man hentede sin øl og smed lidt Euro i en bøtte - i frokost/morgenmads området var opsat et kæmpe Europakort hvor man så kunne sætte en knappenål i sin hjemby, og på den måde se hvor folk var kommet fra smiley

  • #19   27. mar 2014 Don T : Du har fat i det helt rette smiley især den sidste med at komme hjem til noget afslappet smiley

Kommentér på:
Start af MC motel, hvad ønsker folk ?

Annonce