{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

hvad sker der for folk?? {{forumTopicSubject}}

hvad sker der lige for folk???

Jeg havde lige været oppe på en lille villa vej og smide min søster af ved en veninde, på vej ned af vejen igen kommer der ligepludselig en kartoffel flyvende (kogt) som splatter ud på min front, så der er kartoffel over alt, (på visir, jakke, sidekåben osv) Jeg kører så ned for enden af vejen, kigger efter om der er skader eller sådan noget... jeg kører så op af vejen igen, for at kigge hvem der sidder og spiser kartofler..og der står en lille snot unge på 12-13 år og ser mega bange ud da jeg kommer tilbage... jeg spørger pænt hvem det var der kastede en kartoffel i hovedet på mig, og hans far siger så, det var min søn, og har du et problem med det "ja" siger jeg så, " Hvad nu hvis den havde ramt mig i hovedet, jeg havde fået et chok og ramt et legende barn", han siger så jeg skal "fucke af" jeg bliver sur nu, og spørger om han er fuldstændig sindsyg oveni hovedet når han lader sin søn gøre sådan noget pis, han styrter så ud fra haven og råber "nu skal jeg vise dig hvem der er syg i hovedet", "Fuck tænker jeg, og tager min jakke af og gør mig klar til at slå fra mig.. han begynder at skubbe til mig og råbe af mig og sige jeg bare skal smutte og det er lige nu, jeg ber ham pænt om at slappe af, hente sin søn og en klud og gøre min bike ren, og det skal være med det samme, han slår så ud efter mig og rammer mig i hovedet, fint tænker jeg, tager moblien op af lommen, og siger jeg ringer til politiet lige nu hvis du ikke gør min bike ren, og får din søn herud og giver mig en undskyldning, og vupti...ren bike og en undskyldning! smiley

Godt at holde hovedet koldt! smiley Den stakkels familie skulle nødig se deres far få nogen på hovedet! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad sker der for folk??
  • #1   6. jun 2007 ARGH!!! Sider sgu selv og bliver helt hidsig.

  • #2   6. jun 2007 fuck man, hva sker der lige i hovedet på sådanne nogle

  • #3   6. jun 2007 Hold da kæft!!! Ja havde han ramt min bike havde jeg kvalt begge men sådan er vi så forskellige alle sammen.........! Flot at du holdt hovedet koldt!

  • #4   6. jun 2007 Sindsygt...men du skulle sgu da have meldt ham......han slipper med at bruge 2 min på at tørre din cykel ren efter hans søn er kylet en kartoffel efter dig, han har svinet dig til og klappet dig en....Det havde jeg ikke stillet mig tilfreds med

  • #7   6. jun 2007 FUCK, en spasser!!! Men fandme flot du holdt hovedet koldt..

    Havde nok ikke fundet mig i han lige daskede til mit hovede! Han skulle da have så ustyrligt mange tæsk!

    Det er sgu sørgeligt hvor mange FJOLSER der findes på denne jord.. smiley


  • #8   6. jun 2007 hvor var det da var henne igen?...-kan da være cyklen skalluftes lidt...-sådan et fjols...

  • #9   6. jun 2007 Jeg siger bare stakkels barn,
    -tænk at have sådan en far!


  • #10   6. jun 2007 satme flodt at holde hovde koldt.... det mnå jeg sige.

    og hvem i helved lader da sin søn gøre den slags ting og til med fosvar det....

    kan da også side og blive helt rasendene af at læse det....


  • #12   6. jun 2007 attermann (skanderborg) .

    jamen jeg trorede da at det var en af grundene til at man kan for hansker der er forstærket på knorene smiley


  • #13   6. jun 2007 god stil og tage det med ro

    hvis du ændre menning så ligger jeg inde med en apelsin kanon så kan vi da lige køre op og dele lidt frugt ud


  • #14   6. jun 2007 HEhe jeg skal lige have skaffet mig et digital kamera så bliver den oprettet! smiley

    Men jeg overvejer også meget om jeg skal besøge ham senere... evt. koge 10 kg kartofler og gøre hans lille Ford Mondeo rimelig beskidt ! smiley han fortalte mig han selv kørte mc, og han selv har oplevet at få en kartoffel i hovedet og bare grint af det ! :S (SELVFØLGELIG har han det)


  • #15   6. jun 2007 Jesper sjødal johansen..

    Ellers skulle bremsevæske være rigtig godt at spilde udover taget på hans bil? Ja, og så lige kaste et tændrør i hans forrude... *host* (har jeg hørt) ;o)


  • #16   6. jun 2007 Flot du bevarer roen.
    Men mener nu at det bedste ville have været at melde ham. Hvad har hans snothvalp af en søn lært af det her?? Man kan godt slå folk i hovedet når bare man gør rent efter sig... Efter din beskrivelse af denne faderfigur, er han jo ikke nogen super rollemodel. Den slags skal lære det på den hårde måde.

    Men hatten af for din selvkontrol smiley


  • #17   6. jun 2007 Han skulle bare have haft en henlanget med din hjælm... og dermed baste.

    men meget proffesionelt håndteret.


  • #18   6. jun 2007 Jeg havde ringet til politi med et samme uden at blinke... for når der kommer vold ind i billedet knække filmen for mig...

  • #19   6. jun 2007 stakkels unge

  • #20   6. jun 2007 jojo forkert af barnet men magen til far :S

  • #21   6. jun 2007 jeg havede også banket ham gul og blå og sønne havede fået lov at se sin far få tæsk..... men det var flot du lod være for i det tilfælde du havede givet ham en omgang så han sent ville glemme det så hang du ene og alene på den hvis han ringede til politiet..... sygt rets system men sådan er det deværre

  • #22   6. jun 2007 Thomas P han kunne sige det var i selvforsvar i og med han fik en på hovedet selv først.

  • #23   6. jun 2007 ring til politiet og forklar dem sagen, det ville være fornuftigt hvis de lige kunne aflægge ham et besøg for skræk og advarsel til fremtiden.

    Hvis han havde slået mig, havde jeg enten banket ham eller meldt ham. En af delene, skal sku ikke slippe fra sådan noget pis.


  • #24   6. jun 2007 patrick g det kunne han godt men havde ham katoffel gutten fået synlige flere tæsk så er der ingen tvivl om hvem der fik skylden... du må ikke forsvare dig i det danske rets system


    2 røvere begår indbrud i en villa manden får slået bægge røvere ned og bundet dem politiet kommer og de to bliver selvfølgelig anholdt og kommer på stationen og dagen efter får manden en sigtelse for vold........ så lamt er det danske retssystem


  • #25   6. jun 2007 hehe jeg havde nok ringet efter poltiet og anmeldt ham for vold. Sådan noget gider jeg bare slet ikke...

  • #26   6. jun 2007 Hatten af for dig.. Det er en mega sej måde du takler det på...

    Godt nok er jeg ikke selv særlig stor, men jeg var godt nok også endt i det røde felt hvis det var mig..

    Mvh
    Michael


  • #27   6. jun 2007 Der er ingen tvivl om, at knægten bliver skadet med den opførsel farmand viser. Sønnemand skal nok blive et rigtigt røvhul når han vokser op, uden forståelse for almindelig respekt for andre mennesker. Mon ikke politiet allerede kender farmand fjols?? Der er da ingen almindelige mennesker som viser sig sådan over for deres børn smiley

  • #28   6. jun 2007 Thomas P ja at det danske retssytem er noget skrammel på mange punkter kan vi godt blive enige om.
    Det skulle dog ikke hindre mig i at komme med påstanden om det var selvforsvar.

    Men som situationen er nu vil jeg mene søren P har fat i noget rigtigt. smiley


  • #29   6. jun 2007 Slår han en gang, og du slår igen, så er det selvtægt.
    Slår han to gange inden du slår igen kaldes det selvforsvar.
    - HVIS altså du ikke kan stikke af, for hvis man har muligheden for det, skal man gøre det ifølge de latterlige regler.

    Men igen, flot håndteret.

    Sådan en mand skulle også bare have kappet bollerne af og forbydes at avle...


  • #30   6. jun 2007 Selvforsvar dur ikke, for hvis det er dig der banker manden er det dig der er voldsmand, selvom han slog dig først.

  • #31   6. jun 2007 Hej jesper vil starte med at sige fedt at du holde hovedet koldt men jeg tænkte på om du ikke lige vil godtage min venne ansøgning vi er begge to på samme alder og jeg bor også i tilst og så må jeg indrømme at jeg er lidt sysgerig med hvem det var jeg kender rigtig mange i tilst har boet der hele mit liv så hvis du lige vil godtage min ansøgning kan jeg hører lidt mere om din episonde på 2 mands hold og så kan vi vel også finde en dag hvor vi kan mødes og kører en tur ik?? smiley

  • #32   6. jun 2007 hey smiley

    jo det kan vi godt finde ud af... han bor meget tæt på Statioil (eller er det Q8) ved græsvangen...Frømose vej tror jeg det hedder... men jeg ved ikke om jeg skal besøge ham senere...jeg er stadig pænt pissed på ham...men jeg har ikke lyst til at tæske ham foran hans børn...sådan noget skal de ikke opleve... smiley

    men jeg skal lige samle min RS125 færdig og så kan vi godt køre en tur...pt. låner jeg en vens RS125 smiley og den skal afleveres i morgen...


  • #33   6. jun 2007 forstår ikke hvorfor du ikke gav ham igen..

    så er du jo ude i selvforsvar så er det jo bare at slå løs


  • #34   6. jun 2007 Man skulle næsten lave en lille fællestur ud og besøge ham faren der ... Så kunne vi lave en lille tur ud af det hehe smiley

  • #35   6. jun 2007 Personligt ville jeg ringe til politiet,..for at fortælle dem hvor de kan finde en lammetævet familie far....Og hvis de ikke kan finde ham....så skal de bare lede efter en stortudende møgunge,med en håndfuld kartofler sparket langt op i røven.......Ikke ment som et forslag,men sådan ville jeg selv gøre.

  • #36   6. jun 2007 Det er sgu da synd for knægten at han har sådan en far...

  • #37   6. jun 2007 hey Godt og flot håndteret smiley

    Meeeen jeg ville nok ikke have haft temprament til at håndtere det som du så flot gjorde. var nok endt i nogle hæftige ord og et opkald til politiet og hvis han havde pisset mig rigtigt af var jeg sku nok vent tilbage en anden dag eller om lang lang tid, hvor idioten lige regnede med at man havde glemt ham. og vupti så var hans bil en mobil kattofel:P
    sådan en bums!!!!
    og lære sin søn sådan noget, men fedt du fik dem begge til at pusse din cykel:) kan du andbefalde deres arbejde og sender du dem evt videre til os andre der ku bruge en polereing;)


    Dannie


  • #38   6. jun 2007 Flot klaret der, jeg havde vedt vrangen ud på ham, revet armen af hans knægt og derefter tæve begge med ungens arm, selvf med den våde ende. smiley bliver sgu sur når jeg hører sådan noget.

  • #39   6. jun 2007 Synes dog du skulle have ringet og bagefter have meldt ham for vold. Dette ville være det optimale...

    Ikke det jeg ville gøre men, det kunne være han kunne lære at opføre sig ordenligt med en rap over fingerne.

    Synes han slipper for billigt for at slå dig.

    Har faktisk slev prøver noget ligende. Bare men en bil og grus/sten.
    Det var også hans skide unge som menet det var ok at smide sten på en bil til næsten en mil.
    Mens far stod (og så det) og klippende hæk.
    Han var næsten nabo til os. Og han kunne ikke lide at vi havede mc, campingvogn, 2 biler osv. Så det var nok derfro han mente det var ok at hans fede unge skulle have lov til at kaste med grus.

    Den far stak af da jeg kom for tæt på ham og han kunne se at jeg ville "snakke" med ham. Han kigger sku stadigvæk ned i jorden eller en anden vej når jeg kommer fordi den dag i dag.


  • #40   6. jun 2007 Jeg har faktisk før fået bulet min bil af noget FRANSKBRØD nogle unger kastede med... Det var sq godt tørt smiley

  • #41   6. jun 2007 Sikke en psykopat smiley
    Flot du holdt hovedet koldt!

    Jeg ville nu stadig ringe og melde ham til politiet, uanset om de kan gøre noget ved det eller ej, så er du medvirkende til at de i fremtiden ved hvem han er og holder øje med ham, hvis han igen skulle finde på noget lignende.

    Han skal ikke tro han kan slippe så nemt!


  • #44   7. jun 2007 peter (vejle) M

    nej det er nemlig også det jeg tænkte, der stod en lille pige på en stol og så på, mens vi stod og skændtes...men han får sin tur en dag smiley


Kommentér på:
hvad sker der for folk??

Annonce