Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erstatning, forsikring
  • #1   31. maj 2008 De udskifte eller sætte noget på i samme stand som før den var skadet og det er uanset om så du har malet den gul eller sat læder på tanken... du har krav på at få maskinen i samme stand som før skaden...

• #2   31. maj 2008 glemte at sige at cyklen er totaltskadet.

skal man ha kvitteringer på det hele. eller er billeder nok?

• #3   31. maj 2008 Du skal kun bruge kviteringer hvis i ikke kan blive enige om prisen.

• #4   31. maj 2008 det skal lige siges at jeg har prøvet noget tilsvarende og de ville ikke give noget for udstyret.. f.eks så havde jeg sat leo-vinci potte på den gang og der sagde forsikringen at jeg jo havde pillet den originale af og vi fant faktisk ud af at den originale udstødning kostede det samme .. så alt i alt hvis du har fyldt ekstra udstyr på for x antal kroner skal den også forsikres med det .. f.eks en cykel der koster 100.000 og har for 30.000 kr ekstra udstyr på er jo lige pludselig 130.000 kr værd og skal forsikres derefter.. det var bare hvad jeg hørte dengang..

• #5   31. maj 2008 mig bekendt har MODIG altså ret...

• #7   31. maj 2008 netop!! reglerne er ET for din egen forsikring, men når det er modpartens, så skal den dække alt, inkl evnt tøj/dragt, eller hvadend der må være blevet ødelagt i forb. med sammenstødet.

• #8   31. maj 2008 Som skrevet over for, så er det springende punkt, om det er egen eller modpartens forsikring som skal dække. Og her er det modparten der skal dække.

• #9   31. maj 2008 Da jeg fik min gamle TLR stjålet skulle jeg udfylde en masse ting om stand osv. Jeg sendte en stak billeder med af den. Det eneste jeg ikke fik penge for var det nye bagdæk. Fik mere eller mindre for udstødninger og andet gejl og stort service.

Kommentér på:
Erstatning, forsikring

Annonce