ETU Forsikring ETU Forsikring
Er der nogen er jer der har erfaringer med www.etuforsikring.dk ? Grunden til at jeg spørger er fordi, jeg har hørt at de tilbyder meget billige forsikringer, hvilket jo er en god ting for os unge, der normalt skal betale skyhøje præmier for at have kasko på vores cykler. Det eneste men jeg kan se er at de bruger CT-Assurance som forsikringsmægler. For jer der ikke ved hvem CT-Assurance er så kan jeg fortælle at de har været med i Basta på TV2, ang. bådforsikringer hvor ejerne ikke fik deres erstatning udbetalt, og deres forsikringer eksisterede reelt ikke. Af finanstilsynet er de blevet frataget retten, i år, til at drive virksomhed som forsikringsmægler.
Men er der nogen der har erfaringer med ETU og evt. har haft skader, som kan berretige om behandlingstiden?
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 350
jun 2004
Følger: 81 Følgere: 77 MC-er: 1 Emner: 117 Svar: 991
Jeg har ETU FORSIKRING og har ikke oplevet noget negativt indtil videre.
De har ikke brugt ct assurance i mit tilfælde, men et andet firma - men jeg har også haft kontakt til ETU direkte.
/Ane
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 941
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 177
virker meget amatør aktig på mig, den måde det hele fungere på.... ringede og fik fat i en far til sønnen som tegnede forsikringer osv.... ja ja, ved hvordan det hænger sammen.... men virker sku ikk sriøst nok til mig.
så hoppede på GF ansvar og nu her ryger den over i tryg tjenestemænd forsikring.... med kasko vel og mærke...:-)
men i bund og grund hvad du selv syns og vurdere....har en kammi der glad for det....meen jeg forblir skeptisk
nov 2006
virker meget amatør aktig på mig, den måde det hele fungere på.... ringede og fik fat i en far til sønnen som tegnede forsikringer osv.... ja ja, ved hvordan det hænger sammen.... men virker sku ikk sriøst nok til mig.
så hoppede på GF ansvar og nu her ryger den over i tryg tjenestemænd forsikring.... med kasko vel og mærke...:-)
men i bund og grund hvad du selv syns og vurdere....har en kammi der glad for det....meen jeg forblir skeptisk
nov 2006
nov 2006
ved ik hvad der sker for min pc
sorry guy´s...and girl;-)
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 441
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 941
Det er nok meget rigtigt. Men hvis man risikerer at forsikringen ikke dækker alligevel. Hvorfor så spilde pengene?
ETU Forsikring