1.655 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

ETU Forsikring ETU Forsikring

Er der nogen er jer der har erfaringer med www.etuforsikring.dk ? Grunden til at jeg spørger er fordi, jeg har hørt at de tilbyder meget billige forsikringer, hvilket jo er en god ting for os unge, der normalt skal betale skyhøje præmier for at have kasko på vores cykler. Det eneste men jeg kan se er at de bruger CT-Assurance som forsikringsmægler. For jer der ikke ved hvem CT-Assurance er så kan jeg fortælle at de har været med i Basta på TV2, ang. bådforsikringer hvor ejerne ikke fik deres erstatning udbetalt, og deres forsikringer eksisterede reelt ikke. Af finanstilsynet er de blevet frataget retten, i år, til at drive virksomhed som forsikringsmægler.
Men er der nogen der har erfaringer med ETU og evt. har haft skader, som kan berretige om behandlingstiden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ETU Forsikring
  • #1   28. okt 2007 Jeg ville ikke vælge dem, eftersom at man har hørt så meget dårligt om dem... Men kan godt forstå dit problem.

• #2   28. okt 2007
    Jeg har ETU FORSIKRING og har ikke oplevet noget negativt indtil videre.
    De har ikke brugt ct assurance i mit tilfælde, men et andet firma - men jeg har også haft kontakt til ETU direkte.
    /Ane

• #3   28. okt 2007 Jeg ville ikke turde, og til den pris GF kan gøre det til. Så er det heller ikke nødvbendigt.

• #4   28. okt 2007 Velo GF kan jo kun lave billigt ansvar.. så du kan ikke rigtig sammenligne med dem synes jeg.

• #5   28. okt 2007 overvejet selv meget det ETU, meeen sprang fra....
    virker meget amatør aktig på mig, den måde det hele fungere på.... ringede og fik fat i en far til sønnen som tegnede forsikringer osv.... ja ja, ved hvordan det hænger sammen.... men virker sku ikk sriøst nok til mig.

så hoppede på GF ansvar og nu her ryger den over i tryg tjenestemænd forsikring.... med kasko vel og mærke...:-)

men i bund og grund hvad du selv syns og vurdere....har en kammi der glad for det....meen jeg forblir skeptisk

• #6   28. okt 2007 overvejet selv meget det ETU, meeen sprang fra....
    virker meget amatør aktig på mig, den måde det hele fungere på.... ringede og fik fat i en far til sønnen som tegnede forsikringer osv.... ja ja, ved hvordan det hænger sammen.... men virker sku ikk sriøst nok til mig.

så hoppede på GF ansvar og nu her ryger den over i tryg tjenestemænd forsikring.... med kasko vel og mærke...:-)

men i bund og grund hvad du selv syns og vurdere....har en kammi der glad for det....meen jeg forblir skeptisk

• #7   28. okt 2007 overvejet selv meget det ETU, meeen sprang fra....

• #8   28. okt 2007 så den besked da postet....hmmm
    ved ik hvad der sker for min pc

sorry guy´s...and girl;-)

• #10   28. okt 2007 Kiggede lige på deres hjemmeside, må sige at det ser fint ud, lige ind til man begynder at læse hvad der står, der syntes jeg at det professionelle forsvandt, så nej jeg tør ikke prøve dem.

• #11   28. okt 2007 Stefan.
    Det er nok meget rigtigt. Men hvis man risikerer at forsikringen ikke dækker alligevel. Hvorfor så spilde pengene?

Kommentér på:
ETU Forsikring

Annonce