1.742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvilken lås? til en billige penge Hvilken lås? til en billige penge

Hej folks.

Har lige anskaffet mig en ny mc (af ældre årgang)

Og ja jeg skal nok få taget billeder af den, men lige pt. holder den ikke så meget stille:)

Nå jeg skal til at finde mig en lås til den, og har gjort følgende overvejelser.

Mc. kostede 13.000kr
Der er kasko på den
Holder i baggård, hvor kun andre beboere kan komme til.

Hvorfor bør jeg så købe en lås til +1000kr?

Jeg tænker at jeg ligeså godt kan købe en lås til 100-300kr i fx. tsvansen eller lign. som ligner en abus, men sikkert er noget nemmer at save over.

Jeg har den ide at hvis der er nogen der vil gøre sig den ulejlighed at stjæle min motorcykel skærer de alligevel ikke låsen op på stedet - de bærer den nok ud i en varevogn, og kører den hjem på et værksted hvor de kan hygge sig med låsen. Og når først cyklen er så langt ser man den nok ikke igen. tror ihvertfald ikke de retunere cyklen efter at have prøvet klinger med en abus lås lavet i diamant.

Hmm det var alt for mange spørgsmål.

Vil jo bare gerne have en god grund til at bruge over 10% af cyklens værdi på låseudstyr.

forresten er cyklen en honda cb650 (1983), og der er ikke mulighed for at låse den fast til noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken lås? til en billige penge
Kommentér på:
Hvilken lås? til en billige penge

Annonce