Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken lås??
  • #1   4. aug 2004 yusuf F@ Tak for svarene :o)

Jeg køber begge dele, men er nok nød til at købe nogle forsikrings godkendte modeller.

mvh
    Peter

• #2   4. aug 2004 Jeg har tænkt mig at købe den her til 129,-

http://www.thansen.dk/product.asp?c=285465918&n=1193036127&pn=1193038225

Ved godt det er T. Hansen og bla bla bla, men den skal sådanset bare bruges til de "små parkeringer", som også nævnes ovenover smiley

Jeg tror ikke lige at jeg i mit tilfælde, har mulighed for at køre rundt med en kæde til at spænde den fast til diverse ting med, da jeg ikke har nogen opbevaringsboks til min cykel.

• #3   4. aug 2004 Hej Peter.
    Jeg har selv lige købt en skivebremselås.
    Den er købt hos KS motor i vejle, og jeg mener at den er godkendt.
    Den er meget mere robust end den hos thansen. jeg gav ca. 260.- kr. for den i god kvalitet. Du kan også få en skivelås med alarm til ca. 5-600.- kr.
    Tænk lige over om det ikke er værd at ofre differencen!!!!
    Hilsen Claus.

• #4   5. aug 2004 Hey...

Mht til skivebremselås så kan jeg godt anbefale en Xena lås... Der er inbygget alarm i den så den reagere med en meget høj lyd hvis der er nogle der piller ved din maskine....
    Der er dog også en anden fordel ved det, man glemmer ikke at afmontere låsen før man kører... smiley
    Den er godt nok lidt dyr... Jeg købte min hos SPH i næstved, og jeg mener jeg gav 699,- for den....

Rune D.

• #5   6. aug 2004 takker igen for svarerne........prøver at ringe til SPH på Mandag ;o)

mvh
    Peter

Kommentér på:
Hvilken lås??

Annonce