943 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Held i uheld? / Kvinder og... Held i uheld? / Kvinder og...

Ja her så hvad jeg har oplevet her til morgen...

Kvinde - u-sving - BANG!

Var "heldigvis" kørende på min 45-scooter, da jeg skulle have alt mit idrætsudstyr med. Tør slet ikke tænke på, hvis jeg var kørt på MC'en. Jeg havde nok ikke haft meget mere fart på, da det var i by-zone, men øv det ville bare have været rigtigt surt!

Det er nu anden gang på 2 år, at jeg oplever at en kvinde kører lige ud foran mig på scooteren... Heldigvis er jeg begge gange sluppet udelukkende med materiel skade, men alligevel...

Gad vide om den overlever 2 kvinder? (og om jeg overlever en tredje?) - Første gang var den nær blevet skrottet, da den var mgt tæt på "totalskade"

Men pis, hvor er det bare besværligt, mht afhentning/falck, forsikring, reperation, undvære den - osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Held i uheld? / Kvinder og...
  • #1   12. sep 2005 Rart at høre du ikke er kommet alvorligt til skade, og håber på at du bliver godt kørende igen meget snart...

Det er desværre ikke kun kvinder der gør sådan noget smiley

• #2   12. sep 2005 Nej desværre!
    - kom da lige i tanke om at jeg en gang da jeg var 16 og kørte rundt på en rød havelåge af en Vespa Ciao, blev kørt ned af en gl mand i en rundkørsel. Han mente bestemt at jeg skulle holde tilbage for ham, når han kørte ud af rundkørslen - så han valgte bare at dreje, selv om han havde set mig... Til mit held kørte politiet i bilen bag ham, så han fik lige opfrisket sin teori...

OK - det er vist langt værre end de to andre...

• #3   12. sep 2005 Super bitter....
    folk ser sig ikke ordentligt for... jeg var ude for det samme for et par uger siden, det var dog en mand der kørte... jeg nåede kun lige at undvige...
    sådan et fjols

• #5   12. sep 2005 Var selv tæt på igår søndag. en Toyota previa svingede ud foran mig. Han ventede til der var 100meter hen til mig, så kører han ud, opdager mig og bremser og holde så på tværs af vejen.. flot mester ingen steder at undvige så det var bare bremserne i bund og nåede da lige at få hold på kværnen.

• #7   12. sep 2005 Er os sket to gange for mig lige præcis det samme, og hvergang der er ved at ske noget så er det altid "dem" smiley Var dog ret heldig, lettede nemlig fra cyklen dog ikke så jeg fløj af, men var satme tæt på!!! skete heller ik noget med fronten af cyklen!

• #8   12. sep 2005 Tak for de søde ord! smiley

Jeg er vist desværre ikke den eneste, der er uheldig med bilerne...

Gad vide hvor mange frontal kollisioner sådan en scooter kan tåle før den bliver "træt", for jeg har nu lavet to pænt store buler i både den første og anden bil. Sådan en scooter består jo ikke af meget andet end et bøjet vandrør, en motor og to hjul... smiley Der er dog umiddelbart ikke andet at se, end lidt ridser på fronten.
    Spørgsmålet er så bare om stellet/forgaflen har fået tæsk.

• Christian  A
    Christian A Tilmeldt:
    sep 2005

Følger: 1 Svar: 1
    #9   12. sep 2005 Nu har jeg ikke MC endnu..

Men kører da rundt på en Suzuki RMX.

Jeg har prøvet et par gange efterhånden. Hvor billister har kørt direkte af lort!.

Den værst er nok, Da jeg kome kørende med en 50 km/t ude i siden af vejen, Tæt på en statoil. Hvorefter en Håndværker. bare drejer lige ind foran mig. Jeg vil tro der er omkring max 8-10 M. og med reaktions tiden. og bremse længe. Så det tæt på at gå galt..

Der måtte jeg stå i alle bremser. Og jeg fik da lige lavet en ordentlig lyd med bagdækket.. Jeg lavede en såkaldt bremse undvigelse :P... Det meget chokerende. at opleve sådanne situationer

Råbte bare alt hvad jeg kunne "Hvad fanden laver du din idiot". Og ellers kørte jeg videre ;).. skulle nå arbedet. Men ellers kunne man godt ha været fristet til at holde ind. Og spørge vedkommende. Om hvad fanden de lavede...

• #10   12. sep 2005 Christian A

Ja det er efterhånden svært at tælle alle de gange det "bare" var tæt på!

Jeg forstår dog ikke helt hvorfor du kørte ude i siden af vejen - en knallert 45 skal køre midt på vejen, lige som biler og mc'ere. Kørte du derimod på en 30'er med 50km/t fatter jeg dig godt nok ikke - det er sgu sindssygt farligt! Biler der lige stikker snuden frem for at kunne se, fodgængere, børn, cykler, hunde og dårlig oversigt pga parkerede biler etc... Fatter slet ikke at nogen tør! Ok ude på lars tyndskids mark måske!, men inde i byen det er jo ren kamikaze...

• #11   12. sep 2005 Christian H, en RMX ER en 30kmt knallert.

Og hvorfor forstår du ikke han tør kører 50 på en knallert 30 !?

• #12   12. sep 2005 LunD: Ja det var vist også lidt dårligt formuleret... smiley

Uden for byen, med god oversigt og "frie" cykelstier/veje - JA!

Inde i byen og andre steder hvor der er meget trafik (biler, cykler, børn, osv), dårlige oversigtsforhold mv... NEJ!

Kommentér på:
Held i uheld? / Kvinder og...

Annonce