{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

Held i uheld. {{forumTopicSubject}}

I onsdags da jeg kørte på arbejde kl 5 om morgen, en dejlig morgen, 1 km fra arbejdet sker det så, en f...... Fed due letter op fra vejen og jeg når kun at se at den rammer jeg sku, og næste sekund er det som om at Tyson giver mig en knockout, smask!!!!

Den rammer mug lige midt på visiret og trykker det hele ind i hovedet på mig= en flad tud og 3 sting ind over næsen, av...
Andre der har prøvet noget lign.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Held i uheld.
  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #2   10. jul 2012 Av, det lyder ikke sjovt smiley
    Godt du slap med små skrammer. Lyder som om du har haft fullface på? - overvej lige, hvis det havde været en åben hjelm. smiley

Hvilken del af situationen var heldig? (held i uheld)

• #4   10. jul 2012 Jeps, kig i mit foto album - kostede lige en flækket hjelm og hovedpine en dags tid. Hvor stærkt kørte du??, jeg var omkring de 130 kmt.....

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

#5   10. jul 2012 Tonny: Ikke alt, bare liiiige nøjagtig nok til at de ikke skulle pille due ud af øjnhulerne på Christian smiley

• #6   10. jul 2012 Hvori består heldet? smiley

Men god bedring-! Stakkels fugl:-)

• #7   10. jul 2012 Ps. Keg har engang dukket hovedet for ikke at ramme en måge.. De er jo sindsyge de dyr

• #8   10. jul 2012 Er engang selv blevet nakket af en fed skov-due. Det var heldigvis på vej ud af en rundkørsel, så kørte ikke meget mere end det tilladte.. Men hele den ene side af hjelmen var dækket af fjer.. Kunne dog køre videre uden problemer smiley

• #9   10. jul 2012 Lige ved og næsten. Der lettede en musvåge fra grøften og i stedet for at forsætte vendte den. nåede lige at dukke mig så den snittede kun lige toppen af hjelmen. Det var lige før der skulle nye underbukser til g også lige før jeg havde genoptaget rygningen..

• #11   10. jul 2012 Duerne er virkelig træge til at lette/flytte sig, det er altid i sidste øjeblik ( i dette tilfælde efter sidste øjeblik).
    Har engang kørt i gennem en bisværm, havde ikke handsker på....
    træls med sure bier i ærmer...
    hold kæft man kan snart komme af modellen og smide jakke osv....av.

• #12   10. jul 2012 Kim B:

Vildt nok at en due kunne slå hul i din Shark hjelm. Jeg styrede engang og skulle derfør have ny hjelm selvom den ikke så ud til at have taget det mindste skade. Den gamle hjelm var en Caberg flip-up hjelm. Ville så lige teste dens brudstyrke inden den kom på lossepladsen. End ikke med en 2 kg tung mukkert kunne jeg slå hul i den. Mukkerten "bouncede" bare tilbage hver gang. Der tror jeg ikke en due kunne have slået hul i om man så have kørt 200 km/t.

Det viser da bare lidt om hvor forskellige de matrialer der bliver brugt er.

Men det må da have været en grim oplevelse at blive torpederet på den måde.

• #13   10. jul 2012 Thomas: lad os bare sige jer er mere opmærksom på de skide fugle nu. Træls at skulle smide 4000 kr i spralde spanden

• #15   10. jul 2012 Heldet består i at jeg ikke røg af, jeg fik så hårdt et slag at jeg tænkte fuck den var ikke god den her, jeg har kørt ca 400 meter uden at kunne se noget før jeg holdt stille, og hele cyklen var smurt ind i blod inden jeg nåede at stoppe, så uheld fordi man fik en due i hovedet, held fordi jeg ikke røg af eller blev slået bevidstløs.. Sådan ser jeg på det i hvert fald

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

#16   10. jul 2012 Super heldigt at du ikke røg af smiley og lidt stærkt gået synes jeg også - men held i uheld er det ikke smiley

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #17   10. jul 2012 Det er det da - hvis man alligevel ville have en ny hjelm og forsikringen nu betaler:-)

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

#18   10. jul 2012 Esben: Hehe fair nok, så ville det være held i uheld smiley

• #19   10. jul 2012 Det var sgu da en voldsom omgang, og ret heftigt at visiret blev trykket ind !!! Klaskede engang en krage med min venstre skulder med 160 km/t, der blev hele min krop drejet og venstre hånd blev hevet af styret... siden da har jeg haft stor respekt for større fugle der krydser min vej !!

• #20   10. jul 2012 Fast Eddie....det er sku noget som giver hår på brysterne sådan en tur hva..!!

• #21   10. jul 2012 Det må man sige!! det var tæt på at jeg gik en smule på toilettet i mine bukser efterfølgende...... Men det er sateme også en stor fugl sådan en!!

• #22   10. jul 2012 Ouch det lyder da vildt, og ja surt at smide så mange penge ud for en due som rammer en smiley Men glad at høre det ikke gik mer galt en det. God bedring smiley

• #23   10. jul 2012 En lille side-bonus, så kan jeg oplyse at en due der rammer forruden af et IC3 tog der kører ca 170-180 km/t, fylder ca det samme som en familiepizza. Sjovt nok havde jeg så ikke specielt meget lyst til pizza, efter den oplevelse. :o)
    Det knald det giver på sådan en næsten lodret forrude, er godt nok vildt. Så tør ikke tænke på hvor sindsygt det må være på hjelmen. Ouch!

• #24   10. jul 2012 Jeg kan da ikke forstå hvis det er så sjælent at få en fugl i hovedet. Jeg har fået end 4-5 stykker i hovedet, en på skulderen og nogle stykker i motoren, og så også kørt et rådyr over, i den tid jeg har kørt mc. Fuglende har da heldivis været mindere allesammen.

• #25   10. jul 2012 godt der ikke skete mere.....

mvh

• #26   10. jul 2012 Rammer tit div flyvedyr når man er ude på de små veje. Sådan en fasan slår okay hårdt og duer er nogle lortedyr som burde forbydes i dk.

Kommentér på:
Held i uheld.

Annonce