2.290 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Sort Mc kort i Storkøbenhavn Sort Mc kort i Storkøbenhavn

Hej alle sammen!

Jeg har lige en række spørgsmål ang. at jeg nu skal til at tage mit mc kort.

1. Skal man have førstehjælpskursus hvis man allerede har kort til bil?

2. Er der nogen herinde der har erfaring med Eksperternes køreskole i Kbh ?

3. Generalt hvor finder jeg et sted hvor jeg ikke bliver taget i røven og kan få det nogenlunde billigt ved en pakke?

Pfh mange tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sort Mc kort i Storkøbenhavn
  • #1   25. mar 2008 3. Tip Tip Trafik.

• #2   25. mar 2008 Glem eksperternes har en kammerat der tog det der og de roder rundt i det og kan ikke overholde aftaler!!!!

• #3   25. mar 2008 Sort Mc-Kort???? Har jeg sg aldrig hørt om...

• #4   25. mar 2008 Ja det er helt specielt .. Ehmm .. Mener jo stort smiley

Mr. Orange : Okey, det virkede osse lidt for godt til at være sandt

• #5   25. mar 2008 Kan kun sige han var yderst utilfreds var lovet det på 7 uger men efter 3 mdr skiftede han køreskole.......

• #6   25. mar 2008 Orange : Så ved jeg i hvert fald at jeg ikke skal derhen.. Tak for tippet

• #7   25. mar 2008 Kaptajnen : Ja jeg har været derinde og kigge, men jeg synes det er meget dyrt iforhold til andre, så er det det dyreste sted, men virker absolut som det mest professionelle smiley

• #8   25. mar 2008 kan anbefale amager trafikskole der tog min kammerat det hurtigt og smertefrit...

• #9   25. mar 2008 Orange: Har selv en søster der tog det der, men hun var ikke helt tilfreds med det sted vist nok..

Hampster: Ja jeg har også kigget utallige af gange på deres hjemmeside, men jeg synes bare det er meget dyrt, men som i begge siger, et godt sted. Er med i overvejelserne smiley

• #10   25. mar 2008 Førstehjælp, det behøver man ikke til Mc.

• steen b
    steen b Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #11   25. mar 2008 Prøv Ring3 køreskole i Herlev ( www.ring3.dk). Flinke folk smiley

• #12   25. mar 2008 Er ikke sikker, men hvis du ikke har haft et førstehjælpekursus inden for et år, så tror jeg faktisk, at du skal have et!

Lad lige være med at kigge alt for meget på kronerne! Du vil blive skideærgerlig, hvis du står i juni måned og opdager, at aftaler omkring teori og køreprøver er røget ad helvede til, fordi du har valgt en discountkøreskole, der ikke har styr på sin papirgang - det er desværre ikke et ukendt fænomen.

Det er selvfølgelig dine penge, men kan nogen pege på en køreskole, der knalder dig igennem helt efter en snor, så vil jeg da anbefale at betale, hvad det koster.

Forresten - når du sammenligner priser, så kontroller lige, hvad der er med, og hvad der ikke er med. Hvis f.eks. Køreteknisk anlæg ligger ved siden af, får du hurtigt en ekstra regning på 2-3000 dask

• #13   25. mar 2008 Tip Top er superfine

• #15   25. mar 2008 Knud (Vestegnen) J ----> Jeg tog mc kørekort sidste år i November månede. Der gik vi fortalt at man ikke skal have førstehjælp til Mc.
    Vi fik i hvert fald alle vores kørekort, og det er da 7år siden jeg sidst havde førstehjælpskursus i militæret.

• #16   25. mar 2008 Mange tak for henvendelserne, men jeg regner stærkt med at tage bilskolen/mcskolen det virker mest oprigtigt..

Knud Vestegnen: Ja jeg ved godt at jeg skal kigge mig godt for før jeg smider mine penge hos en skole. Og har nu derfor også valgt den som de fleste har anbefalet. smiley

• #17   25. mar 2008 Christian J:

Tak for det - var som skrevet ikke sikker:-)

• #18   25. mar 2008 hvis du har haft kørekort før skal du ikke havde førstehjælp..

jeg skulle ikke for jeg havde traktorkørekort..

hverken til bil eller mc..

• #19   25. mar 2008 ja, det er vel også på sin plads med en morfar kommentar: Det gælder vel også at "lære" at køre mc. Hvis det kun er et spgm. om prisen. så er det sikkert billigere at køre helt uden....

Jeg vil gå efter "Lennart L"''s anbefaling smiley

• #20   25. mar 2008 MC-skolen / Bilskolen ( www.mcskolen.dk). Brugte kun 10mdr på at få kortet.

Søren er en super god lærer, du skal bare parat til at tage imod et par tons røverhistorier og sidespring fra undervisningen. Men hvis du er en lidt positivt indstillet person, så får du ikke en bedre lærer, efter min mening smiley

• #21   25. mar 2008 Og i ørvrigt kan jeg også bekræfte, at man ikke skal tage førstehjælpskursus, hvis man allerede har et kørekort i forvejen, til hvilket som helt kategori.

• #22   25. mar 2008 Xenia....drop lyn kurserne! du kommer ganske vist hurtigere ignnem kurset, men skal alligevel vente ligeså længe som alle andre før du kommer til prøve og så kommer du til at betale for ekstra lektioner, da der er gået for langt tid siden sidst du var ude og køre.

Jeg tog mit mc kort hos sydkystens køreskole i greve og var supertilfreds med det. De er ikke de allerbilligste, men det er super dygtige og søde undervisere de har dernede.

• #24   25. mar 2008 Ulrik (Lyngby) N. O

det var sku længe du brugte på at få kortet, hvor mange gange dumpede du ??? 10 mdr

• #25   25. mar 2008 Martin S: Jeg dumpede ca. 13 gange.

• #26   25. mar 2008 Ej, dumpede en gang til køreprøven smiley

• #27   25. mar 2008 og dertil skal du lægge en god omgang ferie, forsinkelser, fejl hos borgerservice.

• #28   25. mar 2008 For god ordens skyld så har jeg valgt mcskolen/bilskolen som jeg har skrevet længere oppe... Jeg er ej heller interesseret i at løbe med panden mod muren dvs ind i discount/lyn kursurs, men det undre mig bare at det koster det det gør, men det må man tage med jo smiley

Jeg har til bil så den skulle være på plads med ikke at tage førstehjælp.

Tak for alle henvendelserne. smiley

Kommentér på:
Sort Mc kort i Storkøbenhavn

Annonce