DB-Killer, Sort efter kort tur {{forumTopicSubject}}
Hej MC Galleri!
Jeg har lige monteret en DB-killer på min Akrapovic SP udstødning. Jeg er lidt i tvivl om det nu er det rette valg.
Da jeg igår eftermiddags tog en kort tur på den, føltes den lettere tilbageholden i forhold til hvad den plejer, til gengæld får jeg en meget hulere og dybere brummen, hvilket faktisk er meget fedt. Desuden "poppede" den langt fra ligeså ofte som den plejede.
Da jeg kom hjem fra turen, så jeg at nettet på Db-killeren var sodet godt til efter den forholdsvise korte tur. Jeg har ikke et billede af det, men Db-killeren der er monteret ser sådan ud:
http://www.weissracing.eu/akrapovic-db-killer-v-tuv028.html
Er det normalt eller er der noget rivende galt med benzin/luft ratio? Ville jeg få noget ud af at kigge på tændrørene? Håber i kan hjælpe mig til at diagnostisere
Der er selvfølgelig tale om min XT 660x fra 2005
- Victor
apr 2014
Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 441
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 39
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.813
Du har sikkert ikke lagt mærke til hvordan din udstødning så ud inden, men så kommer det nyt i og så er det sort efter du har kørt, sådan er det
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.957
mar 2013
Følger: 1 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 222
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 39
Steffen, Jo jeg lagde faktisk godt mærke til at de var sorte da jeg satte potten på igen, men havde troet det ville tage længere tid.
Jeg kiggede desuden på tændrøret igår og så at det også var ganske mat/sort . Det tyder vel på en for fed luft/benzin ratio?
DB-Killer, Sort efter kort tur