557 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Shurbert R1 Visir Shurbert R1 Visir

Hej... jeg ville lige høre om andre har oplevet problemer med visiret på Shurberts R1 hjem på min er den tynde film der sidder på indersiden begyndt at falde af(dugfri) er der noget det ikke kan tåle ? det eneste der har været på det er regn og måske en lille smugle salt fra vejen.

Jeg har kontaktet sælger og får et nyt tilsendt så jeg vil bare sikre mig at det ikke sker igen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shurbert R1 Visir
  • #1   11. mar 2008 Har ikke oplevet noget lignende på min R1'er... Men mener at have læst nogen der har haft lignenden problem bare med S1 modellen...

• #2   11. mar 2008 Jeg har oplevet det samme. Gå ind i butikken og få et nyt... Det gjorde jeg i hvert fald:)

• #3   11. mar 2008 Det samme skete for mig.
    Jeg har netop haft skrevet til Schubert og her er deres svar:

"Tak for din mail, - For at undgå at antidug-belægningen krakelerer på indersiden, skal du være yderst opmærksom på at indersiden af visiret, IKKE kommer i kontakt med vand ! ! ! Måden at rengører visirets inderside, er at tørre det af med en fugtig opvredet klud - det må kun tørres let af, d.v.s. ingen gnubben eller skrubben smiley Dette er kun gældende for indersiden og omfatter desuden også solbrillens inderside... YDERSIDEN derimod, er meget "hårdfør" - denne kan tåle lidt af hvert.

Jeg håber dette var svar nok, ellers er du velkommen til at rette henvendelse igen;-)

Mvh.

Schuberth Danmark A/S"

Kommentér på:
Shurbert R1 Visir

Annonce