Andre forumemner med "Hvor gammel er"
Hvor gammel er den?
Jeg har lavet et fotoalbum over mine gamle mc´er, men kan ikke huske hvor gammel min Honda 500 F var! Er der en der kan hjælpe? http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=12601
Jeg har lavet et fotoalbum over mine gamle mc´er, men kan ikke huske hvor gammel min Honda 500 F var! Er der en der kan hjælpe? http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=12601
Skrevet af: Claus G - 28. okt 2009
Er jeg for gammel..
...Til at blive bilmekaniker? Min kæreste siger at jeg er i panik ælderen.. :O :O :O :O Om det er min ælder (42) eller træt af mit arbejde ved jeg ikke. Men jeg kan mærke at jeg har brug for for...
...Til at blive bilmekaniker? Min kæreste siger at jeg er i panik ælderen.. :O :O :O :O Om det er min ælder (42) eller træt af mit arbejde ved jeg ikke. Men jeg kan mærke at jeg har brug for for...
Skrevet af: J. Carreno - 25. okt 2015
Hvor gammel skal man være?
ville lige høre hvor stor motor man må have på sin motorcykel når man er 18 år?
ville lige høre hvor stor motor man må have på sin motorcykel når man er 18 år?
Skrevet af: Alex W - 26. sep 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
- Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
- Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
- VVS-installatører 1.950 kr.
- Installation af nyt tv 500 kr.
- Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 52
Jeg tænker på normalt slid, solens påvirkning og hvad der ellers tære på sådan en..
apr 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 169
ca 4 mdr - hvorfor?
Er i øvrigt en Caberg Justissimo str 57-58...
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Mener at der står i nogen motorsportsregulativer at hjelmen max må være produceret for 5 år siden.
Og da hjelme ofte ligger længe i danskebutikker så......
Arai anbefaler hvist max 5 år, men yder samtidig livvarig service på udskiftning af remme (gratis)?
jeg fik ny hagerem i min mere end 10 år gamle Harada rep. uden probs....
Selv om KS i vejle sagde at den var for gammel, holdt jeg på at de bare skulle skifte remmen.
Bruger dog kun gamle hjelme som reserve, dejligt med noget man ikke behøver passe på.
Så det er vel op til dit hoveds sikkerhed hvor gammel din hjelm må blive.
apr 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 169
Jeg tror(!) at du skal regne med, at den er for gammel når den er for "slasket" at ha på (skumgummiet eller hva det er, bliver for sammenpresset - misformet) eller du har styrtet med den eller smidt/tabt den...
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 38 MC-er: 3 Emner: 87 Svar: 727
Hvis du tænker på hvor gammel den må være, fordi du har en liggende du har arvet fra din farfar. Så må den ik være ældre en at den er E mærket. Der sidder en lille seddel inde i hjelmen, oftest ved hagestroppen, som du kan se det på.
MVH Nordskov
Hvor gammel er din hjelm ??