693 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

rune r
rune r
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 139

Db Killer VS uden Db Killer Db Killer VS uden Db Killer

Halløjsovs.

Hvad er jeres erfaringer når det kommer til kørsel uden DB killer. Bliver i tit stoppet, kan det udløse bøder etc.

Jeg har selv fået monteret bolt-on potte uden DB killer men DB killer indkøbt som ekstraudstyr til ferieture ned gennem europa.

Så min undring er nok myntet på dagligdagskørsel i DK. Er det kun de emsige, for små sko betjente der stopper en eller har jeg bare været heldig at undgå dem?

Håber i kan oplyse og informere som i plejer. God weekend.

Mvh Rune

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Db Killer VS uden Db Killer
  • #1   11. jan 2008 følger lige med her engang

• #2   11. jan 2008 jeg er aldrig blevet stoppet pga det og kender ingen der er .

• #3   11. jan 2008 Ok, så er en DB killer måske kun beregnet til kørsel i udlandet, ellers er det jo et fuldstændig værdiløst stykke ekstraudstyr..

Men tak for svaret smiley

Mvh Rune

• #4   11. jan 2008 aldrig blevet påtalt når jeg er blevet stoppet.

min cykel kører også somen klat kort når den er i,l men havde den da med da jeg var udenlands

• #5   11. jan 2008 db-killer er til banebrug, desværre sådan lidt omvendt agtigt!
    Og nej er aldrig blevet stoppet pga. støj i DK!

• #6   11. jan 2008 Jeg har heller aldrig haft probemer med det, og har lusket forbi policen selv på min factory med åbne Akrapovic SP titanium potter på, og de bulder altså igennem , og på prøveplade, så havde det været aktuelt var jeg nok blevet nuppet. :0).

• #7   11. jan 2008 Jeg takker for svarene. Det lyder ikke som om at det er noget væsentligt problem.

Mvh Rune

• #8   11. jan 2008 Det kommer an på hvordan man bliver stoppet og hvilket humør betjenten er i.

Kan nævne at jeg er blevet stoppet og betjenten var jo ikke ligefrem glad. Jeg fik at vide at jeg skulle følge efter ham lidt ud af byen. Ja det gjorsde jeg så. Hvor efter vi kørte ind på en lille rasteplads (det var i Vejle) betjenten han ville gerne lige lave en støj måling!?! nå ja, så måtte han jo gøre det, eneste problem var at hen desværre ikke havde mere strøm til lyd målleren!!! Han gik så hen forbi motorcykler og tog nøglen??!!?? Jeg tænkte, wtf. Ja jeg kører lige efter noget strøn til måleren, sagde han så???? og så kørte han, og jeg stod så og ventede i 20 min inden han kom igen. den blev s målt til omkring 105db. JAJA jeg ved det meget.

Skal lige siges at detnok ikke var på grund af støj jeg blev stoppet.

Så det kan lade sig gøre at få bøde og indkaldelse til syn pga af det, jeg ved det.

• #10   11. jan 2008 Dyr.

500,- for udst. 500,- til syn. 4500,- for hastighed og overhaling indenom. 3500,- til nyt kørekort!!! betinget dom på 3 år på pappet.

Det er nu ca. 8-9 år siden nu.

Han havde det hele på film så der var ikke så meget at sige. andet end kan jeg få et eksemplar af filmen...

Kommentér på:
Db Killer VS uden Db Killer

Annonce