911 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Voodo GP vs yoshimura?? Voodo GP vs yoshimura??

hej, jeg går og overvejer om jeg skulle sætte en voodo potte på Cbr`en.. jeg er vild med den yoshimura som sidder på den, men men men... ville gerne ha bare en smule mere "brøl" ...og måske en smule mindre... jo slankerer jo federe (syns jeg ) =) og det tror jeg måske jeg kan få med f.eks en voodo Gp potte..

Spørgsmål til dem der er meget klogere end mig med hensyn til teknikken osv..
kan man evt fjerne en evt DB-killer i den udstødning som jeg allerede har eller måske forkorte den også... eller skulle jeg forsøge mig med en Voodo Gp potte... voodo potten giver det "sprøde Og slanke look" men kan man evt få både lyd og mere "slank" ved den jeg allerede har... den skal selvfølgelig reguleres til cyklen... men det er hva det er..

På forhånd tak
Dennis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Voodo GP vs yoshimura??
  • #1   8. jul 2014 Voodoo.

• #2   8. jul 2014 Personligt synes jeg ikke, at det er verdens bedste ide, at korte en potte op - for det første ligner det pis, for det andet er det hærværk på dyrt materiel og det for det tredje 'glemmer' mange lige at få cyklen kørt ind igen, når man har ændret på volumen på potten. Der er altså ikke rigtig nogen fortrydelsesret, når vinkelsliberen har været forbi.

Prøv at pille dB-killeren ud først. Dernæst med en anden potte (med forbehold for, at den ret beset skal køres ind forfra igen).

• #3   8. jul 2014 Om det ligner pis er jo et spørgsmål om smag..=)
    Men tak for dit svar. =)

• #4   8. jul 2014 Naturligvis - smag og behag er individuelt og heldigvis for det smiley

• Bo M
    Bo M Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 102
    #5   8. jul 2014 Hvis det var mig så ville jeg prøve en Voodoo, den lyder næsten lige så godt som en RSV4R med Austin GP smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=_QuxTvWhEt4

• #6   8. jul 2014 min smag er jo liiiiiige det der..=)=) syns det lyder SÅ ondt.=)
    tak

• #7   8. jul 2014 Jeg ville beholde den fine Yoshimura, for GP-type potterne giver et tab af effekt i mellemområdet. Det gør ikke noget hvis man kun kører på bane, men til gaden er det ikke lige hvad man har brug for. Er CBR'en ikke født med udstødningsventiler, som åbner ved et vist omdrejningstal (måske omkring 8.000 o/m)? De ventiler er der for en årsag, og det er ikke kun for støjdæmpning. Læs evt. om erfaringer på CBR forumet. ZX10R forumet indeholder mange dårlige erfaringer med at skrotte udstødningsventilerne.

• #8   8. jul 2014 Tak SJYP =) det vil jeg gøre.
    på forhånd tak

Kommentér på:
Voodo GP vs yoshimura??

Annonce