Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klargøring af mc
  • #2   4. feb 2020 det er rigtig, men i mine øjne spild af tid da der går under en uges kørsel så er de grimme igen, hvis folk ønsker dem pudset så gør jeg det selvfølgelig smiley

• #3   4. feb 2020 Hvem gør ikke???

• #4   4. feb 2020 En skam du bor helt der over, ellers måtte du sku gerne have pudset min smiley de skinner sku flot, jeg vasker min Ca 3 gange på en sommer, når jeg får den ud, og midt på sesonen og igen inden den kommer i garagesen.

• #5   4. feb 2020 Fint nok med dem der nyder at pudse og polere, men den flotteste gejling af en MC er alligevel udsmattede fluer på forlygten og asfalt stænk op ad siden på motoren.

• #6   4. feb 2020 Godt at vi har MCG, så kan nogen reklamere helt gratis, mens andre må betale, fornemt, eller noget! Beklager at jeg endnu engang ikke kan overholde "reglerne", men så klag over mig, det plejer i jo nok at kunne finde ud af!

• #7   4. feb 2020 Min nyindkøbte Tuono Factory får den helt store tur.. Polering, og coating, tanken får beskyttelsesfilm. Går rigtig meget op i bilpleje, så den skal stå som et suttet bolche.

• #8   5. feb 2020 Min bil trænger også, hvis du får tid smiley

profilbillede
  • #9   5. feb 2020 Øh... vaskede min omkring august og kun fordi hunden pissede på bagfælgen , ellers bliver den skyllet i spildolie og får derefter en frisk lufttørring , så jeg også bliver imprægneret til et års tid mere , står i værkstedet de næste 2dage , olien har kørt næsten 18000km ... og overvejer at lade det fortsætte noget endnu , olien er stadig som honning og fin klar , samme med kædekittet som blev ændret til 520 men har strammet kæde en eneste gang og smører efter hver længere tur +80km ikke meget men tilpas og kører helårligt men kører bestemt ikke morfar og alle motorer bør have rigelige mængder kølig luft smiley

• #10   5. feb 2020 Den kører altid "lidt bedre" når den er pæn og ren. Jeg starter aldrig på en beskidt mc, så efter hver tur, får den lige en hurtig omgang med kluden. Det tager ca. 5 min, men har jeg kørt i regn, bliver den selvfølgelig vasket.
    Signalværdien er i mine øjne vigtig, da det afspejler ejerens holdning omkring sin mc.
    Hvis cyklen ser velplejet ud, er den med stor sandsynlighed også i orden mht. service, sliddele osv.
    Blot min holdning, og heldigvis er vi jo forskellige....

• #11   5. feb 2020 Jeg bruger gerne tid og penge på at vedligeholde min mc, i mine øjne er det lige så vigtigt som at overholde de services som forhandler og producenten forskriver, at en mc bliver vedligeholdt både indvendigt men også udvendigt er vigtigt hvis den skal holde i mange år.

Jeg har ofte posted hvad jeg gør ved min maskine men også for at søge råd og der er mange som synes det er hysterisk det som jeg gør, fred med det smiley jeg har det bedst når min maskine står flot, men jeg kører altså også på min mc smiley

• #12   5. feb 2020 HC, du er sgu da en rendyrket redneck med den truck. Respekt!

• #13   5. feb 2020 I en moderne vaskehal/vaskeplads bliver vandet opsamlet og genbrugt. Er det også sådan ved dig, eller ryger det direkte i kloaken?

• #14   5. feb 2020 Du mener simpelthen Danmark kan redde hele verden ved at genbruge 3liter sæbevand og alligevel ender vandet samme sted ?

• #15   5. feb 2020 Naboens datter kom forbi og tilbød at vaske min Ducati.... og nu er den pist væk

profilbillede
  • #16   5. feb 2020 Lover at blive grøn når Trump ryger direkte fra taburetten i det hvide hus og direkte i en anden type stol med el

• #17   5. feb 2020 Min bliver vasket når den er beskidt, men eftersom jeg bor i lejlighed må jeg låne baljerne og vandet oppe på den lokale tank! smiley

• #18   5. feb 2020 #17 Øh, jeg vil godt være helt sikker, hvad mener du når du skriver: "Min bliver vasket når den er beskidt, men eftersom jeg bor i lejlighed må jeg låne baljerne og vandet oppe på den lokale tank!"??? smiley

• #19   5. feb 2020 #14: Driver man en virksomhed med det formål, så er det næppe 3L der bruges på det

• #20   5. feb 2020 #18 Er du bare ordkløver eller er der noget du reelt ikke forstår?

• #21   5. feb 2020 #20 Der er så sandligt meget at jeg ikke forstår, f.eks at du og andre åbenbart mener at kludegutten her skal have lov til at reklamere for sin "virksomhed" helt gratis! Jeg ville blive noget sur hvis jeg var en af dem der betaler for reklamer her = en af dem der holder stedet kørende! Men forklar dog, hvis du kan smiley

• #22   5. feb 2020 Kan ikke se hvad det har med min kommentar at gøre, men hvis du skal vide det, så er jeg ret ligeglad med om han reklamerer eller ej, det sårer ikke mine følelser.

• #23   6. feb 2020 Du lyder ellers deprimeret , vil ud og køre - godnat

• #24   6. feb 2020 @17 - jeg vasker altid hænder inden jeg rører min... man skal ikke have beskidte hænder når man rører noget andre tager i munden

• #25   6. feb 2020 Så den står som et sluttet bolche.

• #27   6. feb 2020 @26 . minder om historien om de to enlige brødre, Jens og Søren der havde solgt gården og brugt turen på en tur til Sydafrika. Da flyet skal til at lande advares over højttaleren: "Husk at mange sydafrikanere er syge, ca 20% har HIV og 30% Tuberkolose"
    "Hva' siger hun?" spørger gamle Jens
    "Hun siger" svarer Søren "At hvis du skal ha' noget af det frække skal du tage een der hoster"

• #28   7. feb 2020 Minder mig om ungdommen, det vi kaldte rodeo sex, man krøb på hende bagfra og holdt godt fast i hendes hår, og hviskede i hendes øre, at man havde aids smiley

• #29   7. feb 2020 HC - eller fangede een af den gamles høner og klemte dens hovede fast i skrivebordsskuffen. Når man så var ved at komme skubbede man skuffen i... uuuh hvor det killede

• #30   7. feb 2020 Er medlem af dyrenes beskyttelse, så den vil jeg ikke prøve smiley

• #31   8. feb 2020 Så må man jo selv vaske den, der er ikke plads i vaskehalen smiley

profilbillede
Kommentér på:
Klargøring af mc

Annonce