856 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Alexander B
Alexander B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Nybegynder søger input Nybegynder søger input

Hej alle

Jeg er helt ny i gamet, og håber, at i vil dele lidt ud af jeres viden og erfaringer.

Jeg er i gang med at tage MC-kort, og er i sagens natur gået i gang med at researche efter min første MC. I den forbindelse vil jeg høre, om i har nogle anbefalinger? Jeg er 26 år, så ingen begrænsninger i forhold til volumen. Mit budget er på 30-50.000 kr.

Med til historien hører, at jeg har en svaghed for cafe racer-looket, og dertil har jeg også et par spørgsmål:
1. Jeg er ikke mekaniker el.lign. og har aldrig skruet på en MC (vil dog gerne lære). Vil i mene det er en forudsætning, at man kan skrue, hvis man skal have en cafe racer?
2. Jeg er 1.90 høj. Hvilke cafe racer-modeller vil i anbefale til høje mænd? smiley
3. Findes der "nye" cafe racere? tænker modeller fra år 2000 og opefter.

På forhånd tak for jeres svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nybegynder søger input
  • #1   7. jun 2019 Du skal vælge en cykel der passer til dit behov og dine drømme. Hvis du går efter en ældre mc ombygget til caferacer, bliver du nok nødt til selv at kunne reparere, hvis ikke det skal stikke økonomisk af. Suzuki, yamaha, honda, kawasaki, bmw og ducati har nye modeller med cafelook, det må være den bedste løsning, selvom det ligger uden for dit budget. En ny caferacer kræver ikke anden vedligeholdelse end service, kan altid køre og vigtigst den styrer og bremser faktisk som en motorcykel skal.