524 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Anbefal en køreskole! Anbefal en køreskole!
Hej Alle
Jeg bor i Herlev og skal til at starte med MC-kørekort. Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer der kan anbefale en god køreskole med gode, reelle undervisere, og lave dumpe-procenter !
Køreskolen skal helst ligge inden for 5 km. radius af herlev.
Jeg har selv set på disse 2:
Drivetrafik i Ballerup: www.drivetrafik.dk
Wonbek i Herlev: www.wonsbek.dk
Hvis der er en af jer derude, der har gode eller dårlige erfaringer med en af disse 2 køreskoler, eller som vil anbefale en anden køreskole, vil jeg meget gerne høre fra jer.
På forhånd tak:
Simon H. Larsen
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 37 Svar: 236
tager 9400 i alt. Han har så lokaler 30 sekunder på gå-ben fra mig
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
"Fra man er 18 til 21 år kan man kun få kørekort til "Lille", altså 34 hk. Har du haft mckortet i mindst 2 år, vil man dog kunne gå op i en køreprøve til "Stor" som 20 årig og få det her et år tidligere. Vælger man lille og venter 3 år har man uden ekstra prøver altid ret til at køre en"
Tager man kortet som 18-årig skal man IKKE til køreprøve når man har haft kortet i 2 år. Det sker automatisk at kortet gælder til stor mc.
Men ellers kan jeg da anbefale tip-top trafik på fr.berg.
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 285
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 277
jul 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
Tip Top ligger lige langt nok væk, men måske er det det værd at rejse lidt længere, og få en "professionel" kørelære?!
Er der andre end Heine der har erfaringer med Wonsbek, eller måske nogen der har erfaringer med Drivetrafik?
jul 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
Det lyder jo rigtigt godt, og så er det tæt på!
Har du hørt om de andre to køreskoler jeg har haft kig på?
Anbefal en køreskole!