524 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Simon L
Simon L
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

Anbefal en køreskole! Anbefal en køreskole!

Hej Alle

Jeg bor i Herlev og skal til at starte med MC-kørekort. Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer der kan anbefale en god køreskole med gode, reelle undervisere, og lave dumpe-procenter smiley !
Køreskolen skal helst ligge inden for 5 km. radius af herlev.

Jeg har selv set på disse 2:
Drivetrafik i Ballerup: www.drivetrafik.dk
Wonbek i Herlev: www.wonsbek.dk

Hvis der er en af jer derude, der har gode eller dårlige erfaringer med en af disse 2 køreskoler, eller som vil anbefale en anden køreskole, vil jeg meget gerne høre fra jer.

På forhånd tak:
Simon H. Larsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal en køreskole!
  • #1   13. aug 2007 Det er i hvert fald billigere end i Odense. Ham her: (link fjernet)

tager 9400 i alt. Han har så lokaler 30 sekunder på gå-ben fra mig smiley

• #2   13. aug 2007 Eneste fejl ved mc-skolen er at de ikke selv har styr på raglerne for stort og lille kort:
    "Fra man er 18 til 21 år kan man kun få kørekort til "Lille", altså 34 hk. Har du haft mckortet i mindst 2 år, vil man dog kunne gå op i en køreprøve til "Stor" som 20 årig og få det her et år tidligere. Vælger man lille og venter 3 år har man uden ekstra prøver altid ret til at køre en"
    Tager man kortet som 18-årig skal man IKKE til køreprøve når man har haft kortet i 2 år. Det sker automatisk at kortet gælder til stor mc.

Men ellers kan jeg da anbefale tip-top trafik på fr.berg.

• #3   13. aug 2007 Tip-Top Trafik på Frederiksberg. Navnet lyder sindssygt nederen, men de er gode, flinke og fører dig godt og hurtigt igennem til en pris jeg ikk' har hørt billigere. Jeg tog selv mit for snart 2 år siden til lige under 8.000,- med ALT. Lægeerklæring, prøver osv.

• #5   13. aug 2007 ja er selv i fuld sving hos TIP TOP trafik på fr.berg.. lækkert sted.. min lærer Jakob har en beståelses procent på 98% så det temmelig okai

• Simon L
    Simon L Tilmeldt:
    jul 2007

#6   14. aug 2007 Tak for de hurtige svar indtil videre.
    Tip Top ligger lige langt nok væk, men måske er det det værd at rejse lidt længere, og få en "professionel" kørelære?!

Er der andre end Heine der har erfaringer med Wonsbek, eller måske nogen der har erfaringer med Drivetrafik?

• Simon L
    Simon L Tilmeldt:
    jul 2007

#8   14. aug 2007 Hej Dannie

Det lyder jo rigtigt godt, og så er det tæt på!

Har du hørt om de andre to køreskoler jeg har haft kig på?

Kommentér på:
Anbefal en køreskole!

Annonce