Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flere uheld end normalt?
  • #1   6. maj 2019 gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab
    er der flere der vinder millioner i lotto nu

• #2   6. maj 2019 Måske det var en Ide at MCTC. sætte en mand på samtlige uhæld, dette forudsætter naturligvis han kan få adgang til samtlige oplysninger, for at få belyst hvad der i virkeligheden dræber, for "rådet for trafiksikkerhed", mener jo det kun er farten der dræber.

• #3   6. maj 2019 Farten er helt sikkert farlig hvis det går galt. Men det største problem er at folk er uopmærksomme... Man burde indføre noget tvungen køreundervisning en gang hvert 5. år eller sådan noget. Folk er nogen klaphatte til at køre...

• #4   6. maj 2019 Køreundervisning hjælper ikke noget i forhold til folks brug af mobiltelefoner og andre ting der tager deres opmærksomhed.
    Heldigvis kommer der nu klip i kørekortet ved brug af mobil. Det vil helt sikkert hjælpe.

• #6   6. maj 2019 I 2008 var der 40 dræbte motorcyklister. Det er rekorden

Årsagerne er jo mange. Nogle gange er bilisterne hjernedøde. Og mange andre gange er motorcyklisterne hjernedøde.

Allernemmest er det at sidde og pege fingre af alle andre

smiley

• #7   6. maj 2019 #1 men der er også mange, mange flere der spiller lotto end der kører mc.... Så rebt procentsmæssigt, er det en ret dårlig statistik

• #8   6. maj 2019 Det er også ligemeget hvem der er dum, kunne bare være rart med færre dræbte pga uopmærksomhed. Håber da det hjælper med klip for at tale i mobil...

Jeg var selv blevet offer for en som kørte ud fra en p-plads uden at se en skid. Heldigvis var jeg på cykel, og kunne nøjes med en skulder som var ½ år om at blive god igen.

• #10   7. maj 2019 Ok, jeg var så heldig at hende der kørte mig ned stoppede. Hun havde ikke engang talt i telefon, hun havde bare ikke kigget sig for før hun kørte frem.. Det er sket flere gange, at jeg har måtte undvige folk der vælter ud for ubetinget vigepligt faktisk.. Så jeg er altid ekstra opmærksom på om folk nu også stopper!

• #11   7. maj 2019 Jeg synes at opleve, at svingende bilister vurderer forkert afstand/hastighed når man kommer på MC. Ligesådan er manglende respekt for hajtænder et stort isssue. Jeg har lige kørt 300 km på motorvej og overhalende bilister, gider ikke engang trække begge hjulpar over stregerne, så nu er det klods op ad striben fremover.

• #12   7. maj 2019 Jo mere sikkerheds udstyr, abs, anti skred, selv opbremsning, mm. Jo dårligere bliver vi til at køre .

• #14   7. maj 2019 #12
    Når de selvkørende biler overtager, så tror jeg slet ikke vi må køre bil selv længere (på lang sigt)!

Godt der ikke er selvkørende motorcykler. smiley

• #15   7. maj 2019 Skal da love for, at folk står i kø for at stigmatisere bilisterne.

Husk nu lige de tre fingre der peger tilbage, når der peges på andre - inden glorien bliver pudset for hårdt.

Hvordan er I / vi selv, når vi sidder bag rattet i bilen? Lad være med at bilde mig ind at der er nogen der er perfekte og aldrig laver fejl, aldrig overser en ting, aldrig laver noget, der afleder opmærksomheden fra kørslen i bare 2 sekunder. Det vil simpelthen være løgn.

Som regel der dem der råber højst, også dem der skal sidde og tænde smøger, æde burgere, ævle i håndholdt mobil, pille ved kæresten osv osv (ikke nødvendigvis på en gang)

Vi har nok alle en lille gran af periodisk skødesløshed ind imellem, når vi køre bil - det tør jeg godt indrømme - men sikkert nok også som den eneste. Jeg gætter på at I andre der sidder og hegler ned på bilisterne, nok selv ser jer selv som de perfekte bilister, right?

Udover det, så ser jeg satme også mange motorcyklister, der kører som om hjernen er glemt hjemme på natbordet - eller er bare er ikke-eksisterende. Og den dag de ligger kvejlet op, og fylder 4 m2 på vejen, så vil de helt sikkert kunne takke sig selv for dette.

Og dette oplever jeg både som bilist og som motorcyklist. Det er fedt at køre stærkt, det tror jeg vi alle syntes, men lad være med at sidde og spille hellige og køre al skyld og skam over på bilisterne.

Den perfekte bilist og motorcyklist findes bare ikke, sålænge det er en biologisk hjerne der skal kontrollere hvad lemmerne laver.

• #16   7. maj 2019 Enig i at langt de fleste på mc, køre for hurtigt, inkl mig selv .

• #19   7. maj 2019 #18. Du har RET, der er ingen der dør på mc om vinteren smiley

• #20   7. maj 2019 #19 Nej der keder de sig ihjel i stedet for. smiley

• #22   8. maj 2019 @#15
    Den der med fingrene er bare den dummeste ever. Skarpt efterfulgt af den med hunden i flokken der bliver ramt og hyler. Vær nu lidt opfindsom når du vil argumentere med vægt, og prøv om du kan undgå de mest fortærskede floskler.

• #23   8. maj 2019 #22

..... Og det var så dit bidrag til emnet.

Dygtig. Du får en hopla-nål

smiley

• #24   8. maj 2019 #23
    Hvis man skal følge din egen åndsforsnottede retorik, får du selv tre hopla-nåle.
    Tak fordi du ufrivilligt understreger min pointe.

• #25   8. maj 2019 *overbærende suk*

Hvis der er noget, der virkelig rager mig SÅ langsomt, så er det din mening om hvordan jeg fremfører mine argumenter. Jeg kunne bare ikke være mere ligeglad. Du har jo ikke engang noget at bidrage til emnet med - det eneste du evner er at trolle om andres måde at skrive på.

Sørgeligt. Kør dog en tur istedet, hvis du ikke har mere konstruktivt, intelligent og givende for tråden at byde ind med.

Ikk?

• #26   8. maj 2019 Jo, du er netop meget interesseret i min mening om din argumentationsform, ellers ville du ikke reagere. Netop fordi du reagerer, er der noget om snakken...
    Ifølge din egen argumentation.
    Slut for nu, du har til fulde underbygget min påstand.

• #27   8. maj 2019 du har til fulde underbygget min påstand.

Superfedt, at jeg kunne bidrage med at få dine knivskarpe evner for personanalyse bekræftet. Hvis du er glad, så er jeg ovenud lykkelig smiley

Hav en hyggelig aften

Kommentér på:
Flere uheld end normalt?

Annonce