818 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hejsa... Hejsa...

Så har min søn også købt sig en lille "motorcykel" ... en Kinøjser nemlig en Fym 125 i costummodellen.. er der nogen der har nogle ideèr til hvordan man bedst får den til at holde et par år.. (Med hensyn til rust og så videre)skal lige siges at han først er ved at tage kortet og så var prisen for en helt ny 7250,-kr incl. levering og indregistrering, så det er jo den perfekte måde at optjene noget forsikringsancinitet og den skal nok mest bruges til små ærinder og skolekørsel..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hejsa...
  • #1   1. aug 2007 Jeg ved det ikke, men de gør de her nok.

http://www.kinojserklubben.dk/

• #3   1. aug 2007 Lade vær med at kører på den....

• #4   1. aug 2007 hey - en kineser er altså okay, og en god begyndercykel. Man bliver dog hurtigt træt af den, men skulle der ske noget, behøver man ikke ærgre sig helt vildt smiley
    Hvis bare man opbevarer den inde når man ikke er ude og køre, så holder de fleste sig rimelig pænt.

• #5   3. aug 2007 mc touring nyt har lige kørt med serie..over tre gange,, hvor der er en der tæster. en kineser, også vinter kørsel.

• #6   15. apr 2013 Kan man overhovedet få reservedele til en fym? Jeg syntes jeg har ledet alle steder og det jeg har fundet ud af er at der er kun et sted og det er ved importøren som der kun er en af i danmark og ham kan man ik ringe til men man skal mødes personlig for at få reservedele det syntes jeg lyder som svindel.....

• #7   15. apr 2013 Sørg for at gennemgå alle el-stik og giv dem noget kontaktfedt og efterspænd, da kinesercyklerne altid har problemer med korrosion på det punkt.....
    Køb noget godt chrom polish og giv kromen en ordentlig omgang en gang om ugen - det burde kunne give en god hinde på overfladen, der hindre den værste rust.

Kommentér på:
Hejsa...

Annonce