Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  prøvekørsel af hjelme ???????????
  • #1   18. maj 2005 invester i et par formstøbte ørepropper i stedet for...
    Vindstøj er ikke sådan at fjerne...
    ps tror ikke de er interesseret i som forhandlere at man drøner ud og klatter deres nye hjælme til m. fluer... thats life!

• #2   18. maj 2005 er de ørepropper prisen værd? Dem jeg kender der har fået sådan nogle siger at de alm gule fra matas eller forsvaret er bedre.... Og jeg er også ganske tilfreds med de alm. gule
    /
    Jesper

• #3   18. maj 2005 Dem jeg bruger er neon gule og en del blødere end dem forsvaret udlevere. Må sige at efter at have kørt ca 12000 km uden ørepropper var det skide ulækkert at kører første tur med dem. Ingen vindstøj overhovedet, kunne kun mærke vinden hive i hjelmen nu og da. Støjen fra motoren var også langt væk så da jeg kiggede ned rundede nålen 240!! ups. Skal lige vende mig til dem.

• #4   18. maj 2005 Jeg har ikke haft problemer med at prøve en hjelm, til en prøvetur. Der er jo heller ikke særligt fedt at give flere tusind kr. for noget man ikke ved hvordan er at køre med.. så pres da bare på jos.
    Henrik T.

• #5   20. maj 2005 Så sku man købe sig en 2 cylindret cykel,(den fede lyd)
    plus besværet med at åbne potterne op til 50mm, os så sku man bare proppe et par propper i ørerne så man ik ka´ høre noget som helst ????
    Og jeg ved at der findes lydsvage hjelme, ka`bare ik´lige finde den rigtige.
    Jeg ved BMW laver nogle af de fedeste hjelme, med indbygget samtaleanlæg og meget lav støj, selv ved høj hastighed, desværre er der integreret et stort møllehjul af et bmw mærke, og det går jeg s%u ikke med til at reklamere med.

Kommentér på:
prøvekørsel af hjelme ???????????

Annonce