1.156 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Ynglingstur. Ynglingstur.

Hej.
Når jeg køre selv har jeg en bestemt rute jeg aldrig bliver træt af.
En rute der passer godt til mit temperament og kørestil.
Det er vejene omkring Oksbøllejeren.
Der er nyere asfalt på og efter kl 16 på en hverdag ikke meget trafik, og i weekenderne er det kun få der bruger dem.
Vejene følger trænnet og bugter sig op og ned.
Der er en god oversigt over vejen foran. Meget få sideveje og kun enkelte huse, med indkørsel ud på vejen.
Hvad er din yngling rute?
Jeg ved alle har en de altid vender tilbage til.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ynglingstur.
  • #3   4. okt 2018 Vej 164 mellem Saalfelden og Bischofshofen i Østrig. Fantastisk vej der følger floden.
    I Danmark - Fra Gundsømagle over Soderup til Roskilde

• #6   4. okt 2018 Fra hjemmet og ud til Crossbanen. Om det er svebølle. Slotten eller Hedeland ændre ikke noget. Eller enhver andengang jeg starter bilen. Selvom Ordrupbakker og Tuse Næs har også nogle sjove veje at køre bil på.

• #7   4. okt 2018 #3 jeg går næsten ud fra, at du har fortsat ud mod Undløse, for at tage den videre til Mørkøv, den kan jeg godt lide. Selvom stykket mellem Hvalsø og Soderup også er lækkert smiley det er mine yndlingsture.

• #8   5. okt 2018 #4 - Gundsømagle er VERDENS navle smiley - God weekend

• #10   6. okt 2018 Hmmm. Som MC pendler er der jo 100 veje ud og 100 veje hjem.. smiley Og du har ret, - smiley bliver det en god sen efetrmiddag på jobbet, - er det go afslapning at tage små landevejene fra farummotorvejen i værløse, ganløse, slagslunde, slangerup, og endelig som den glitrende røvrubin, - manderupvej og lille havelsevej der er en sand f'nøj'lse med 'lidt' (host) tryk på rullen.. smiley
    Ude i øvropa er der jo 1000vis af lækre steder... MC stierne i området lige nord for Sierre Nevada kan også onbefales.. smiley

profilbillede
  • #11   7. okt 2018 Jeg havde et projekt ved en lille by 15 km fra mariager ofte mødte jeg kl 7 og vejen derop kørte jeg hjemme fra i mørke og kørte lige ind i solopgangen fantastisk rute , overvejer af og til at køre vejen igen .

• #12   9. okt 2018 En Yngling er en sejlbåd, som det Internationale Yngling Forbund kalder en “indforstået krydsning mellem en planende jolle og en kølbåd”.

Så hvad er det egentlig du (/I) kører på? Eller til? smiley
    smiley

• #13   9. okt 2018 12 #Der ligger en lettere patineret skude i Skive fjord ,lige ud for stor_ entrepenør KajOve Madsens vinduer, der skrives af og til om den i Skive Folkeblad , og ved du hvad , den må du få frit og kvit . Og så kan du kalde den for Yngling Jesper smiley

• #14   10. okt 2018 K.o.madsen ligger da oppe i industrikvarteret..???

Der er ikke så mange skuder, det er vist mere Matroner.. eller trucks... (som man vist kalder kvindfolk af den mere bastante slags på disse kanter... smiley )

• #15   10. okt 2018 Den fine herre bor skam privat i det gamle sanatorium "Resenlund" og hvis han drejer sin fede krop helt ud over balkonens venstre side kan han skimte et opankret fartøj der generer ejeren af den tidligere sindsygeanstalt så meget at han da har klaget sin nød i den lokale avis , det har så fået ejeren af før omtalte fartøj til at opgive søvejen og vil nu bortgive det rummelige , oceangående skib . Så som sagt , den kan blive din

• #16   11. okt 2018 smiley smiley smiley
    10-4

• Johnny W
    Johnny W Tilmeldt:
    jun 2007

MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 61
    #17   11. okt 2018 http://yndling.dk/
    smiley

Kommentér på:
Ynglingstur.

Annonce