812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Køb af R6 Køb af R6

Jeg har kigget lidt på Yamaha R6 men ved ikke så meget til km om hvad er meget og dyrt, har fundet en fra 99 der har gået 24000km til 119.000,- er det dyrt og er det for langt for sådan en cykel og ha gået eller holder den sagtens til en masse km mere uden de store rep ? ? ? ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af R6
  • #1   19. maj 2004 Hej Peter.. jeg har en r6´er du må købe for 125000 kr - den er fra 99 - blå - 23000 km - akrapovic - jet kit - KN - mørkt tonet kåbeglas - blå aluskruer - "sædeskal" fra amerikanske "Targa" - ændret bagende m. twinlights - carbon kædeskærm og hugger fra engelske ART - diode blinklys for - A.S.O... Skriv til mig på spinnergy@hotmail.com
    mvh Claus Rasmussen

• #2   19. maj 2004 Ja ville gerne købe privat , men det har jeg ikke lige mulighed for det skal finansieres, har kun de 25k til udbetaling nemlig !!!!

• #3   19. maj 2004 Tja det var jo trist.. De 25k er ellers 20% af prisen, så det skulle ikke være noget problem igennem en bank... smiley Hvis du ombestemmer dig så slå mig en mail såkan vi se om jeg stadig har den...?

Kommentér på:
Køb af R6

Annonce