{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.928 visninger | Oprettet:

Læderdragt fra Dragtdesigneren {{forumTopicSubject}}

Så var det min tur til at modtage min dragt fra Dragtdesigneren... Inden det kom så langt, er der dog en historie at fortælle (beklager at dette indlæg bliver lidt langt, men når jeg først kommer i gang, er det svært at stoppe igen :o):

Jeg fik kontakt til Dragtdesigneren, der var meget behjælpelig med at lave forslag til min dragt. Jeg sendte MANGE ændringsforslag, men ikke på noget som helst tidspunkt var der problemer heri. Ændringsforslagene blev taget imod meget positivt, og meget hurtigt fik jeg en tegning af den reviderede dragt retur. Jeg fik langt om længe bestilt en dragt, som jeg var tilfreds med.

Dragtdesigneren gav mig besked, da der var billeder af den producerede dragt. Jeg kunne på billederne se, at fabrikken havde lavet en fejl (en Hondavinge vendte forkert). Dragtdesigneren blev gjort opmærksom herpå, hvorefter han straks fik dette ændret. Da dragten kom til Danmark, ringede han og fortalte, at han ville sende den til mig. Men den var "kun til låns", da han ikke var tilfreds med kvaliteten, og derfor ville der blive lavet en ny! Det må jeg sige - det er sjældent jeg hører en producent/sælger gå ind og lave en ombytning, før kunden (mig) har klaget. Det er sgu' da service ud over alle grænser.

Jeg fik som sagt dragten i dag, og hoppede straks i den. Den passer bare på en prik!!! Meget positiv oplevelse. Jeg er dog enig med Dragtdesigneren i, at den skal laves om på de punkter, han selv havde reklameret over til fabrikken. Da ombytningsdragten (sandsynligvis) ikke er så langt i produktionen, gav det mig samtidig mulighed for at lave lidt ændringer - bl.a. vil jeg have fjernet puklen, da den virker meget stor (det var dog min egen fejl: jeg bestilte dragten MED pukkel, og når jeg ser på andre pukkeldragter, kan jeg nu godt se, at de er noget voldsomme i det), og noget af teksten bliver også ændret.

Alt i alt en meget positiv oplevelse med Dragtdesigneren - jeg arbejder selv i et servicefag, og anerkender gerne god service, når jeg oplever det. Og det har jeg bestemt oplevet i dette køb!

Jeg kan derfor kun anbefale Dragtdesigneren. Eventuelle skeptikere har ikke noget at frygte: Du får en dragt, som DU vil have den til at se ud, den bliver lavet efter DINE mål, og det ligger Dragtdesigneren meget på sinde at have tilfredse kunder. Derudover bliver det hele gjort til meget billige penge!

Mvh. Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læderdragt fra Dragtdesigneren
Kommentér på:
Læderdragt fra Dragtdesigneren

Annonce