{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

FORGAFFEL PAKDÅSE {{forumTopicSubject}}

min ene forgaffel-pakdåse er gået.... man skifter vel bare den der er gået.... eller skifter man begge... og er d ikke en god ide at tømme olie af den anden så man får ny i begge og lige meget... ved jo ikke præcis hvor meget der er i den gode.... ud over hvad der står i bogen... (-;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FORGAFFEL PAKDÅSE
  • #1   2. apr 2005 jeg ville skifte dem begge to hvis det var mig for når den ene er gået så går der ikke ret lang tid før den anden går.og du kan kun købe et sæt og ikke enkel vis.de antal ml olie der skal i står i din håndbog over den hvis du har sådan en.
    mvh.allan h

• #2   2. apr 2005 er det til at skifte selv?

• #3   2. apr 2005 ja det er til at skiftet selv . du skal tage dit forhjul af.og alt andet der er sidder fast på forgaffel og når du har gjordt det så løsner du de skruer der holder den på gaffelbro.også kan du trække dem ned også står du med dem i hånden. så skal du tappe olien af via den lille skrue i bunden af dem.og når du har gjordt så er der en skrue i bunden den skal du skrue ud så skulle du kunne trække inderrør ud af gaffelbenet.også er det bare at pille den gamle simmerring ud og sætte en ny i uden at øde lække den nye.mvh allan h

Kommentér på:
FORGAFFEL PAKDÅSE

Annonce