Prøveplader? Prøveplader?
Hey alle jer der måtte sidde inde i dette skønne vejr
Well jeg står lidt i et dilemma og håber i kan hjælpe
Når jeg kigger ud af vinduet ser jeg mega godt vejr
Når jeg kigger på DMI ser jeg mega godt vejr i weekenden
Når jeg kigger i skuret ser jeg ingen MC
Når jeg ringer til Rydberg hvor cyklen står (Og er færdig, har lige haft ringet ) Får jeg at vide de nok først kan komme med den på tirsdag eller onsdag, fordi de har så travlt
Og så tænkte jeg jo på at jeg jo måske selv kunne hente den
Så ville jeg nemlig smutte ned på motorkontoret og låne et par prøveplader og så få en eller anden til at køre mig derop og så selv tage cyklen hjem, og så på den måde få min første rigtige tur på den
...Nå men nok om mig
Men mit spørgsmål er så, kan man bare gå ned til politiet og få en prøveplade stukket i hånden med det samme, og hvad skal politiet bruge af info og evt. papire, for at jeg kan få en plade?
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.370
jun 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 994
Men tænkte så også lige på, hvis jeg nu smutter ind og låner dem imorgen fredag, og så henter cyklen lørdag, hvordan er det så med betaling? For skal jo først bruge pladerne om lørdagen, men der de så vidt jeg ved lukket ikke? Og så kan jeg jo først aflevere dem tilbage mandag. Skal jeg så betale for alle de dage, eller hvordan fungere det?
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 9 Svar: 745
Har de dem i naerheden af dig, skal du kun betale for den dag du skal bruge den. Hvis du faar en normal proeveplade er det for de dage du har den. 100 kr om dagen + 1000 kroner i depositum.
Du skal bruge cyklens stelnummer og dit koerekort for at leje dem.
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
dec 2003
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 53 Svar: 347
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
De koster 100,- pr dag og ikke noget i depositum.
Du skal oplyse stelnr. og have dit kørekort med. Det er alt, og du betaler med det samme.
Du skal dog være opmærksom på. at du ikke må trille en søndagstur med prøvepladen. Det er kun til turen til og fra værksted og registrering og andre ting i samme dur.
/
Jesper
jun 2005
Klaus P, cyklen er ikke synes endnu, der er ikke betalt afgift, ingen forsikring og så self. ingen plader
Jesper, hvad skal det sige med mit lokale motorkontor?
Troede kun der hva det inde i århus
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.819
De plejer at være meget behjælpelige og venlige derude. Prøv at spørg, du kan højst få nej.
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 210 Emner: 104 Svar: 3.862
jun 2005
Matthias, hvis jeg nu bare siger jeg er studerende og kun 19 år gammel og uden "erfaring" i forsikring selskabernes øjne, behøves jeg så at sige mere?
Heh ej, det er der heller ikke med, det sq umuligt at finde nogen steder der tilbyder kasko til en som mig hvor det er indenfor rimelighedens grænser
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
jun 2005
Tar jo kun 10-15min at komme derind
Tak for svarene allesammen
Prøveplader?