1.622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 37 Svar

butik priser butik priser

smiley
har lige forhørt mig på en pris på et bagtandhjul standard 45t
til en GSX750F fra 06. et ganske almindeligt standard stål tandhjul.
pris 945 danske kroner !!!! hvad siger i så smiley
er ved at gøre cyklen køreklar og havde et forkert liggende,
så jeg tænket at jeg ville hente et idag så jeg kunne komme videre.
men NEJ !!! det bliver sku købt på nettet istedet for til 249kr.
et JT stål tandhjul.
der er sku da ikke noget at sige til at folk ikke gider at handle hos forhandlere.
God weekend og god sæson til alle herfra.
m.v.h jacob smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  butik priser
  • #1   11. mar 2017 Du har set lyset smiley

• #2   11. mar 2017 Ja fordi alle forhandlere tager jo 1000 kr. for kædehjul...

• #3   11. mar 2017 Du skal jo skifte hele kædekittet og ikke bare bagtandhjulet.

• #4   11. mar 2017 handler normalt på nettet både til mc og mx . men det var noget af et chok
    med den pris de ville ha. smiley
    så jeg fortsætter bare med at handle på nettet.
    ps. jeg skifter også hele sættet.

• #5   11. mar 2017 1000kr for et kæde kit er da en fin pris..

• #6   11. mar 2017 ja + porto og tre til fire ugers leveringstid med resterne af post nul.

• #7   11. mar 2017 #5 Trådstarter siger at der tale om et bagtandhjul til 945 kr. Der må sgu næsten være tale om en original Suzuki del til den pris.

• #8   11. mar 2017 Og mht levering har mange danske virksomheder noget at lære, de få gange jeg har manglet Meguairs produkter og har bestilt dem på Sjælland er de alligevel blevet overhalet af dem der samtidig er bestilt fra England, og det tit med både 2 og 3 dage...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #9   11. mar 2017 Kædekit køber jeg også på nettet fra forskellige steder - men det er 2 dages ventetid oftest.

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    jul 2015

Følgere: 2 Svar: 9
    #10   11. mar 2017 Har lige købt bagerste tandhjul til XRV 750 og det kostede 345,- hos dansk forhandler......så mon ikke der er tale om en fejl når de siget 1000,-

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    jul 2015

Følgere: 2 Svar: 9
    #11   11. mar 2017 http://www.mc-importen.dk/reservedele/10108000000/vehicle/55997
    Værsgo....dansk forhandler til under 300,- for dit tandhjul.

• #12   11. mar 2017 Det var godt nok en stram pris. det må være en fejl.

• #14   12. mar 2017 Sælg jeres cykel.Drop alle forhandlere i DK som prøver at hjælpe jer. Jeg er træt af alle i som ikke vil smide lidt mønt her i DK. Håber ikke folk dropper at handle på jeres arbejdsplads. Husk det, når du står i køen af arbejdsløse. tænk over det.. Nyd din løn inden den ryger til en tysk hjemmeside.

• #16   12. mar 2017 #14

Jeg havde faktisk skrevet lang besked til dig, Men den undlod vi lige..

Men det er fair nok at vi har hver sin holdning til hvorvidt det er oki med de danske afgifter.

Men hvis der reelt er tale om knap 1000kr for et bagtandhjul, skal man jo ikke bare pisse guld. man skal også være født med en guldske i røven.

Vi må ikke være så arrogante og ligeglade med det her emne..
    De beder selv om nedgang i omsætning med deres priser.

Der er da en grund til at Mc Donalds laver flere penge end D’Angleterre

• #17   12. mar 2017 kære ven jeg smider sku ikke 600kr ekstra for at stytte en forhandler i danmark.
    jeg kan fortælle at jeg har købt på en dansk hjemmeside til 249kr.
    så pengene er blevet i danmark smiley
    samme forhandler forhørte jeg på en pris på olie skift på min bagdæmper,
    i sidste uge har ikke hørt en skid endnu.
    de forslog at jeg købte en ny dæmper til en god pris hos dem!!
    men det tyder bare på at de ikke rigtigt gider sådanne små repationer.

• #20   12. mar 2017 Nu er rådet om en ny dæmper modsat en renovering af en orig gsxf dæmper måske ikke helt hen i vejret.

• Sajmon ™

#21   12. mar 2017 #14 - Det der fis kan du pakke helt væk. De danske forhandlere som er ved at være pressede, skulle have set lyset for længe siden - enten i ordentligt troværdigt service niveau eller online handel.
    Selv om du bilder dig selv det modsatte ind, er priserne faktisk sekundære i det her - dog lige med undtagelse af en 2-300% avance på et tandhjul... smiley

Jeg kunne give de første 4-5 eksempler alene i 2016, hvor jeg har hørt om en dansk forhandler som har pisset på en kunde for FULD skrue, og efterfølgende ikke har haft den fjerneste interesse i at leve op til deres forpligtelser. Men det gider jeg ikke sidde og skrive om nu...

• Sajmon ™

#23   12. mar 2017 Dem kender jeg også masser af, så bare rolig. smiley

Jeg ser ikke sort - jeg gider bare ikke spilde mine penge og min, tid på at ringe rundt og spørge om ting jeg allerede ved på forhånd at de ikke har på lager - og det er nødt til at være i min arbejdstid, da det er der de har åbent.

Jeg vil gå og skrue på mit værksted, og så vil jeg komme hjem med en liste over ting jeg skal bruge, sætte mig ned og bestille dem og så hente dem på posthuset efter typisk 2-3 dage - og jeg er hamrende ligeglad med hvor jeg bestiller det. Flere og flere forhandlere er ved at forstå det, og dem handler jeg gerne hos.

Men stort set alt hvad der ikke vedrører almindelig service og vedligehold, kan man oftest ikke bede om hjælp til i dag...

• Sajmon ™

#25   12. mar 2017 Se f.eks den her: http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/teknik/281948-doed_plejlstang_hjaelp__

• #26   13. mar 2017 Da jeg skulle have skiftet kædekit på min VN800 i forbindelse med et stort service, kiggede jeg på nettet før jeg tog til en forhandler for lige at få en ide om hvad sådan noget kostede (har altid haft kadan). Til min store overraskelse var forhandleren kun ca. 200kr dyrere med timeløn end hvad jeg selv havde kunne finde det til på nettet eksklusiv forsendelse og ventetid.
    Jeg støtter rigtig lokale forhandlere. Men jeg var sgu også stået af på en prisforskel på 280% lige som trådstarter.

• #27   13. mar 2017 Jeg skulle bruge en ny benzintank på et tidspunkt og ringede til dansk forhandler, som forlangte lige over 6000 kr. Fandt den præcis samme vare, ny og i original indpakning i Tyskland til 3500 kr, inkl. forsendelse.

• #28   13. mar 2017 Hold kæft Andreas. Det er næsten det samme som jeg lige har betalt for en Custom håndlavet tank smiley

• #29   13. mar 2017 Fuld forståelse her fra. Jeg køre normalt til KN i Hillerød med motorcyklen. Men har lige købt en intercooler til min bil i Tyskland pris i Danmark med rabat via FTZ eller autoG 1600kr. Pris i Tyskland 750kr. For remser med klodser hos samme 1000kr. i Tyskland kan jeg få For, bag og håndbremse komplet for 1500kr... Det er mange penge sparet ved det. Oplever desværre ofte at diverse danske butikker er ufattelig dyre med deres priser. Det er det positive og samtidig det negative ved frihandel

• #30   13. mar 2017 Jeg har fuld forståelse for at de danske priser er højere end eks. de Tyske. Vi har jo højere skat, moms, højere lønninger og højere huslejer. Det kan ikke gøres billigere end det kan i udlandet. Men derfra og til prisforskelle på flere 100% er simpelthen ikke godt nok. Forhandlerne ødelægger simpelthen deres eget salg.

• #31   13. mar 2017 hallo jeg syntes ikke at jeg har svinet nogen til eller nævnt navne her på forumet
    er bare vildt overrasket på den kæmpe pris forskel.
    og selfølgelig gælder det ikke alle forhandler.
    og hvad olie skift på dæmper angår, vil jeg nok tage til et værksted hvor de har med race at gøre, de ved hvad de laver.
    men når man at man ringer tilbage ang. en pris ... så ringer man sku
    alt andet er amatør agtigt.
    og en gang til !!!!!! det gælder IKKE alle værksteder og forhandler.

• #32   14. mar 2017 jeg ville også lige købe et fordæk idag har fundet det til små 800 leveret skulle give 13xx for samme dæk ved forhandleren ....

• #33   14. mar 2017 Altså jeg støtter gerne min lokale forhandler fra tid til anden smiley men vi snakker mere udstyr og beklædning end regulære reservedele.

Igår ville jeg dog (også på baggrund af denne tråd) gøre en ''god'' gerning, og få lavet en ny armeret bremseslange v. min forhandler.

...Det kunne de fandme ikke, fordi jeg har 'amerikaner-mål' (harley) på mine banjobolte smiley smiley smiley

Nå... 5min på nettet her hjemme, og så var det bestitl smiley

• #34   15. mar 2017 Jeg handler altid i udlandet. Så er det mellem halvdelen og 2/3 billigere for de samme stumper. Bliver som regel osse leveret ved døren, og ikke bare med en sedel i postkassen, fordi et dovent postbud ikke gider bevæge bilen ned til huset.

• #35   15. mar 2017 skulle have nye bremse skiver på forhjulet da de var skæve, hørte prisen hos Honda , 4500kr pr. skive , alt for dyrt for mig , søgte så hos David Silver i England , kunne få begge skiver i for + bagskiven for 4500 dkr., så er der da ikke noget og sige til at man køber i udlandet, i dk ville prisen have være 11000 kr.
    og det er alt sammen originale Honda dele

• #36   15. mar 2017 @Bjørn.
    Englænderen griner endnu.... han troede ALDRIG han fik solgt de orig skiver..... der er ca 1 mand på jorden der sætter orig skiver på sin honda... og du får lov at røre ved hans tissemand flere gange dagligt smiley smiley smiley smiley

• #37   15. mar 2017 nå Brian S, og hvorfor sætter man så ikke originale skiver på , smartass

• #38   15. mar 2017 Fordi de originale skiver SLET ikke er på højde med brembo,galfer,braking ect ect som ikke koster mere end de originale... man kører jo heller ikke med originale bremseklodser, originale dæk, eller original udstødning for den sags skyld smiley

• #39   16. mar 2017 ok, det ville jeg da gerne have vidst dengang at skiverne blev skæve, og jeg har sgu snakket med mange om at jeg har sat originale på , du er den første der nævner at de ikke er på højde med de af dig nævnte skiver, men ok , man kan jo altid blive klogere.
    kan du have en god dag smiley smiley smiley

• #40   16. mar 2017 Tjah, Man skal vist altid tjekke ud hvad man kan få af uoriginale dele. Mange gange er det sgu´ samme firma der laver det.
    At der skulle være stor forskel på en original og en uoriginal, er nok tvivlsomt, men det handler vel om den legering som skiven er lavet af.

• #41   16. mar 2017 Jeg købte et fuldt kædekit og styr greb for 1000kr her i DK så det gælder bare om at finde de rigtige steder.... forhandleren betalte fragten

• #42   16. mar 2017 min tanke var at når jeg nu kunne få originale skiver til samme pris som uoriginale , så ville jeg blive godt tilfreds med de originale , hvis det nu havde været en baneracer sej skulle have skiver til , så ville jeg have fundet nogle skiver til race, men nu er det kun til gadebrug og det rækker de originale fint til.
    men er er vel også lidt religion i det , der jo fanatikere i alle livets forhold, tænk bare på en lille snak om olieskift, hvordan det kan gribe om sig
    god dag til jer alle

• #43   16. mar 2017 Forstår ikke hvorfor det er mindre vigtigt at have gode bremser på landevejen end på bane?
    For mig må det gerne være optimalt begge steder smiley

Kommentér på:
butik priser

Annonce