{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Husk vinterdæk til Bakkeåbning hahahah {{forumTopicSubject}}

Mon ikke Bakkeåbning bliver den største skuffelse i år, jeg siger godt det ikke er mig som skal derind, for det første er det pisse koldt og køre derind, men har talt med mange som siger det er utrolig koldt og køre hjem, også er der jo masse af salt på vejne enu, som jo kan ødelægge maling på motor, og alt det fine krom og nypolered alu man har fået lavet i vinterens løb, så hvorfor ikke bare vente, jeg har sku lige så mange apstinenser som i har, men vil heller ind og lukke Bakken.
Kan kun sige, de folk som køre derind må have Nosser af stål. D.B.B.H, og god weekend, mvh Jan k

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Husk vinterdæk til Bakkeåbning hahahah
  • #1   5. mar 2005 må nok indrømme at det ser sort ud lige p.t, men bare en uge med temp. over frysepunktet og så er det afsted og ang. påklædning, bare man har det rette tøj er det ingen problem... men har nu også min tvivl om det bliver til noget i år og det er der nok mange andre der har også, man er jo lidt øm over sin motorcykel, for tænk nu hvis...

leif

• #2   5. mar 2005 Hej Henrik og Leif, tak for jeres hilsen, i har ret i det med tøj, jeg var lige ude og køre en tur, på Honda efter jeg havde fået sat ny bagdæk på her i december en lille tur, jeg nåed kun og køre ca 10 km så frøs jeg om mine finger, jeg har fået købt andre hansker, men jeg er sku øm over mine bike, jeg har brugt utrolig meget tid på at få poleret og forkromet de f.skl ting, en god vasker kan gøre meget, men når jeg vasker og bagefter skal poler det op igen det tager mig 5 timer, så vild er jeg sku heller ikke med og vaske haha.
    Sidste år, var der nogen som var blevet kørt ned, lige efter østerbro, det så ikke godt ud, jeg gider sku heller ikke det dør træk, så jeg plejer at køre ud til benzin tanken lige før man drejer ned til bakken, også holder jeg der og kigger, når de fleste er kommet forbi, køre jeg lige ned og runder bakken for lige at man har været der og kigger ud over p- plads, også køre jeg hjem igen, jeg glæder mig sku til og komme ud og køre igen. mvh Jan k

• #3   5. mar 2005 det uheld så jeg godt, det var ham med hanekammen der kørte en cykellist ned, hvor det gik ud over hans kæreste og han på cykelen, kan ikk se hvorfor folk skal kører som nogle vilde....??? det er da fedt at kører stærkt, men da ikk når der er så mange mennesker og man kører så pakket som man gør... vi plejer nu godt nok at spisse der inde og så kører vi hjem bagefter, men det er jo også mest nørrebrogade og turen derover og hjem igen, man tager der over for..

leif

• #4   6. mar 2013 Man kan jo ikke lukke Bakken hvis ikke den bliver åbnet først smiley

• #5   6. mar 2013 Uanset om vejret får indflydelse på jeres beslutning eller ej, kan I følge vejrudsigten for området ved Bakken den 21. marts fra i morgen her:

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=2930

God tur smiley

Kommentér på:
Husk vinterdæk til Bakkeåbning hahahah

Annonce