1.128 visninger
|
Oprettet:
Husk vinterdæk til Bakkeåbning hahahah {{forumTopicSubject}}
Mon ikke Bakkeåbning bliver den største skuffelse i år, jeg siger godt det ikke er mig som skal derind, for det første er det pisse koldt og køre derind, men har talt med mange som siger det er utrolig koldt og køre hjem, også er der jo masse af salt på vejne enu, som jo kan ødelægge maling på motor, og alt det fine krom og nypolered alu man har fået lavet i vinterens løb, så hvorfor ikke bare vente, jeg har sku lige så mange apstinenser som i har, men vil heller ind og lukke Bakken.
Kan kun sige, de folk som køre derind må have Nosser af stål. D.B.B.H, og god weekend, mvh Jan k
nov 2004
Følger: 30 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 301
leif
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Sidste år, var der nogen som var blevet kørt ned, lige efter østerbro, det så ikke godt ud, jeg gider sku heller ikke det dør træk, så jeg plejer at køre ud til benzin tanken lige før man drejer ned til bakken, også holder jeg der og kigger, når de fleste er kommet forbi, køre jeg lige ned og runder bakken for lige at man har været der og kigger ud over p- plads, også køre jeg hjem igen, jeg glæder mig sku til og komme ud og køre igen. mvh Jan k
nov 2004
Følger: 30 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 301
leif
feb 2008
Følger: 22 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 107 Svar: 1.061
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.127
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=2930
God tur
Husk vinterdæk til Bakkeåbning hahahah