Opfordring til korrekt placering. {{forumTopicSubject}}
Hej... jeg ville bare komme med et lille opstød omkring hvor folk retter deres henvendelser...
Hvis man har problemer med sin cykel, så skriver man i teknik..
Vil man hører om hvilken forlygte man vil have på sin streetfighter så er det styling...
Hvis man vil vide hvilken farve undertøj som peter (vejles) dame har så kig i hans profili/ spørg i offtopic...
Jeg mener.. Vi har disse forskellige emner for at skabe bare et minimum af orden her... og det kan lidt irritere en person som mig når folk bare ævler løs i generel chat, som i mine øjne er det sted hvor man skriver om mc relateret ting, som falder uden for de andre kategorier.. som f.eks. rygter, sige at man er faldet, eller at man lige har taget en lap hurtigere end rossi på Catalunya..
Folken... en bøn... please skriv det rigtige sted
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.957
Og det gør jeg vist også
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 224
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 99 Svar: 477
Altså trænger...
Altså til at køre. Jeg har allerede brugt en tank benzin til tomgangskørsel. Det er dog ikke spildt. Jeg har anrettet cyklen således at når jeg sidder på den så kan jeg kikke ud af vinduet i garagen, og så har jeg den blæser jeg bruger til sommer, til at køre på højeste i forgrunden. FED FORNEMMELSE. Prøv det.
NB: man kan med fordel åbne døren så osen kommer ud, ellers gå i overskudslager og køb en gasmaske.
(damn skulle nok slet ikke ha skrevet noget.... bær over med mig, trænger bare sådan)
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 99 Svar: 477
Men du af alle ved jo hvordan sååen en V2 lyder ikk, det er bare creme før øregangen. Det er det hele værd, med og uden hjerneskade. >8)
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 448
Det er næsten synd for dig Tore at dit indlæg er blevet spamet sådan - undskyld.
CB
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
Læs evt denne tråd om placering af emner:
http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=27844
;o)
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 923
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 493
Opfordring til korrekt placering.