Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  havde lige oprettet
  • #1   21. sep 2006 Der må jeg sku også lige bakke dig op, den er sku ligeså velkommen her som en XT, DRZ, XR osv...

• #2   21. sep 2006 Oprettet !?

Kalder du det oprettet ?

Jeg så godt din Husaberg og der var hverken gode billeder eller noget tekst overhovedet næsten .. måske du skulle prøve igen og denne gang følge vejledningen, mindst 5 billeder og godt med tekst.

Det er venligt ment selv om det måske ikke lyder sådan men er sgu træt af at høre folk whine når de er blevet afvist fordi de havde 1 billede taget med mobilen og så deres navn.....

• #3   21. sep 2006 Altså jeg har set meget tyndere oprettelser end denne, men har de kåber og kubik, så fiser de ind.

Her er billeder,man kan se, at der arbejdes med dyret, og på pers. profilen, der ikke er ny, kan man da se, at det er en person med MC-interesse. 10 velkomstpoints fra mig, og dem har du fået!

• #4   21. sep 2006 FEDT MED NOGLE MENNESKER der forstår mcér

• #5   21. sep 2006 generelt stemmer jeg folk velkommen hvis der er godt med billeder og info, for jo flere billeder der er, jo større er chancen for at de ikke er nappet på nettet et eller andet sted, men self er folk da velkomne herinde, hellere end gerne da, men der er jo også en grund til at vi anbefaler at folk sætter mindst 5 billeder på. dog er der sgu også nogle der bliver leflet ud med 10-15 billeder og fin tekst

Kommentér på:
havde lige oprettet

Annonce