{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.533 visninger | Oprettet:

Har lige jagtet 2 tyve svin væk fra min MC. {{forumTopicSubject}}

Vågnede her klokken lidt i 3 ved at alarmen på min kværn gik i gang. Jeg løber ud til min altan dør og ser to idioter stå og rode ved min ged.

Jeg råber dem an og kalder dem nogen skide tyveknægte hvorefter de løber alt hvad de kan rundt om bygningen og kører væk på en knallert.

De efterlader en kæmpe stor muggert på steddet.
Jeg ringer til panserne, de kommer efter 30 minutter og tager DNA spor fra hammeren. Ærger mig vildt meget over at jeg ikke tog et billede før jeg råbte ad dem! Men det er jo så nemt at være bagklog.

Jeg kan sgu slet ikke sove nu smiley Fucking svin, hvorfor kan man ikke have sine ting i fred? Det er 3 gang min kværn bliver stjålet eller forsøgt stjålet...fandme godt man flytter fra Århus snart. Fuck den her by!

Jeg har lært lektien og sikret min MC godt, men det er muligt de stadig kunne have oprettet stor skade på den hvis de havde fået kæden over....sidste gang kostede det mig 8 kilo i selvrisiko.

Pas på jeres kværn derude!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lige jagtet 2 tyve svin væk fra min MC.
  • #1   11. jun 2014 Ja man kan altid være bagklog, men det var sg fedt at du fik jaget dem væk inden de nåede at nappe cyklen!

• #2   11. jun 2014 Flyt flyt flyt. De bliver ved med at komme når de ved at den står der, ellers smadre de den bare. Det er totalt umuligt at have en MC i fred i Århus for tiden.

• Peter E
    Peter E Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 81
    #4   11. jun 2014 I hvilken del af byen foregik det ? Det er godt nok utroligt. Vil de have køretøjet, så skal de sgu nok få den. smiley

Fik selv stjålet min MC på trods af, at den stod tildækket i en indhegning med pigtråd, special låge (brækket i smadder), Abus 8000 alarm med kæde til anker, gps tracker, ratlås osv. Det tog dem ikke mange minutter smiley

Signalet forsvandt ligeledes hurtigt. Formentlig fordi den blev skilt ad neden i en kælder. Det skal nævnes, at jeg dengang boede nær Bispehaven, så det måtte vel ske. Tror jeg fandt mellem 5-6 stjålne mcér derude mere eller mindre smadret.

• #5   11. jun 2014 er godt nok glad for at jeg bor på landet og har mine maskiner stående i låst garage - Århus er ved at være en rigtig grim by at være mc-ejer i...

• #6   11. jun 2014 Århus er helt umulig...

Tyveknægten i Rydevænget/kappelvænget området kører på stjålene MC hele sommeren, cykelsti, skov etc. Det er ren terror herude. Ringede til politiet i går og anmeldte de, de ville lige se om de kunne sende en vogn... Desværre fortsætte larmen af stjålene crosser indtil natten...
    Gode nyhed er at jeg ikke var den eneste der ringede....

• #8   11. jun 2014 Stenslynge med stål kugler, så kan du nå dem fra altanen, det larmer ikke, men det gør rigtig ondt på svinene.

• #9   11. jun 2014 Det lyder som om, det er de samme svin hver evig eneste gang her i Aarhus. De har satme gjort livet surt for mange efterhånden. Der må fandme snart ske noget. Er ikke i tvivl om, at Politiet ved, hvem det er.

• #10   11. jun 2014 Ud med jagtriflen, og sæt et eksempel..
    Men nu går jeg selvfølgelig ikke ind for selvtægt. smiley

Men nej, det er sgu´ utroligt at det er så skide svært at have sit eget her i danmark, især når vi i forvejen betaler 180% mere for det end alle andre..

• #11   11. jun 2014 Jeg syntes det er sørgeligt at vi har mistet de store byer efterhånden.
    Vi ved jo hvem det er uanset om det er Kbh, Aalborg, Aarhus...
    Ingen konsekvens, ingen ændring...

• #12   11. jun 2014 Jeg tror desværre snart selvtægt er midlet.. Uanset om politiet vil eller ej, så har de jo ikke kinamands chance for at finde svinene... De har så meget om ørene, efter talrige nedskæringer. Jeg er sgu med på den med luftgeværet.jeg har en elektrisk hardball riffel til det samme, da jeg har fået stjålet knægtens og min crosser tidligere

• #13   11. jun 2014 Selvf Jonas.. ligesom alle de andre som også ville gøre det samme lige indtil de selv står i situationen. Men helt enig at de BURDE have nogle tæsk når politiet ikke kan styre dem.

• #14   11. jun 2014 Og så lige et billede.

profilbillede
  • #16   11. jun 2014 Forstår simpelthen ikke at I, i de store byer ikke rotter jer sammen, og laver en stor mediesag ud af det, og dem der har fået stjålet deres ting flere gange, fortæller deres historie.. Var det mig og strømerne ikke gjorde noget gang på gang, skulle I se mig i det røde felt!

• #17   11. jun 2014 Til alle jer der snakker om stålkugler i slangebøsser, luftgeværer og alt muligt andet - husk nu at det ikke er forfærdelig længe siden at en knægt blev slået ihjel med et luftgevær igennem en mc hjelm..

Jeg ved godt hvor frustrerende det er ikke at kunne have sine ting i fred og jeg ved da også hvordan det ender hvis jeg fanger en med fingrene for langt fremme med min motorcykel - men de ting i nævner der er altså våben der kan slå ihjel. Er det værd at sidde 8-12 år i fængsel frem for at skulle betale en selvrisiko og få ny cykel?

• #19   11. jun 2014 Lovlige luftgeværer (4,5mm) slår altså ikke ihjel og især ikke igennem en hjelm smiley

• #20   11. jun 2014 Flex, det har du selvfølgelig ret i.. Men et eller andet skal der jo gøres.
    Der var engang en film om nogle der rottede sig sammen mod cykeltyve, og så ellers lå sig klar med paintball-våben. Mindre farligt, men sender stadig et budskab.

• #21   11. jun 2014 Det er jo altid nemt at sidde bag skærmen og være en fandens ka'l, der kan rundsmadre en hel hær af tyve fra østlandene og jævne dem med jorden. Den bedste spiller, er altid ham der sidder på tilskuerpladsen - han kan det hele.

Når det kommer til stykket, så er jeg ret sikker på, at det er en hel anden virkelighed der kommer for dagen, for når adrenalinet pumper, så er ens evne for konsekvensberegning også rimelig skarp.

Og eftersom man ikke aner, hvad tyvene bærer på sig af våben, og hvor hensynsløse og/eller desperate de er, så tror jeg de fleste vælger at læne sig op ad forsikringen og selvrisikoen.

• #22   11. jun 2014 Så smukt skrevet JH.
    Keyboard krigere er der nok af.....

• #23   11. jun 2014 sæt en walki talki, under sadlen, så i kan høre hvad der forgår rundt om maskinen, høre hvem der snakker, mm.. hc

profilbillede
  • #24   11. jun 2014 JH...
    Du har ret.. også min egen løsning.. men er det den rigtige?

• #25   11. jun 2014 Smart nok HC

Hvor længe holder sådan en fætter i batteri?

"How to" Håndtere situationen smiley
    Taler de dansk uden accent - løb ned tomhændet.
    Taler de dansk med accent - Husk battet for de går med kniv
    Taler de ukendt østblok sprog - Ja, bliv hjemme..

• #26   11. jun 2014 Jeg har sådan en lille fin "softgun" liggende under sengen, til hurtig at jage evt, tyve væk.
    Med en udgangs hastighed på 600 km/t / 167m/s (kan skyde igennem flere metaldåser fra 10 meters afstand), burde den kunne gøre nok naller til at jage sådan nogle væk, uden at gøre farlig skade.
    http://www.rodes.dk/dan-wesson-8.html

Og hvis de er nogle polske "hjemme-røvere" der er syge i hovedet, åbner jeg våbenskabet..

Det er for sygt at de tyve, er blevet så ligeglade og kolde overfor folk og deres ting.
    At lukke grænserne vil være en start. (ved godt at det ikke kun er folk fra østlande osv. men de udgør også en stor del af dem.)

• Simon
    Simon Tilmeldt:
    apr 2014

Emner: 5 Svar: 103
    #27   11. jun 2014 Det er jo forfærdeligt! Hvad skal vi snart gøre os der bor i Aarhus?
    Og som flere skriver, så kan man nem være sej når man skriver på nettet, men hvem gider tage kampen op med 2 eller flere invandre som alligevel ikke har noget at miste? ja ikke mig. De lærer jo ikke noget vold, det er jo det eneste de i forvejen kender til. smiley Afmagt er hvad jeg føler, det er jo efterhånden et spørgsmål og hvornår og ikke om, ens motorcykel bliver nakket.

• #28   11. jun 2014 de holder fra aften til morgen, mindst, og genopladige battarier, har selv mini kamara , på størelse med en terning, med 9v bat, som kan sende til alm tv, mm.
    ska sige jeg bruger det ikke da jeg bor langt ude på landet i fred og ro. hc

• #29   11. jun 2014 Det bedste man kan gøre, er at flytte fra byen. Det gjerde jeg efter 3 indbrud og en stjålet bil. Århus er en lorteby mht tyveri.
    Bor nu en en lille landsby lidt uden for Horsens, hvor alle holder øje med hinanden, hvor de fleste har jagtgevær, hunde, katte, heste og høns. Stakkels den tyv der forsøger sig herude.

• #30   11. jun 2014 Som skrevet...

Vi har vist tabt kampen der aldrig var der...

• #32   11. jun 2014 jeg læste engang en artikel i et udenlandsk MC-blad

der var et område der var meget plaget af MCtyverier ,der var der en 5-6 gutter der teamede op med en cykel som bait og en kassevogn som straf , forstået på den måde at de parkerede først kassevognen på en "plaget" parkeringsplads så et par timer senere komder en cykel der blev parkeret et par båse fra , kom der nogle og flyttede på omtalte cykel fik de en tur i kassevognen af de resterende 4 der havde ligget og ventet på at det skulle ske smiley

• #33   11. jun 2014 har tidligere lovet at bage en citronmåne til dem der vælger kassevognsløsningen - den er stadig aktuel.

• #34   11. jun 2014 Har lige en episode fra den gang jeg var gift og boede i Sverige, hvor jeg havde en fj1200 på gården, rettere sagt i min carport. jeg boede selv i et hus og med en fin og stor carport. I carporten stod min fj og mit brænde til min ovn, men på bagsiden af huset havde jeg så brænde til at tørre, da jeg så en nat vågnede af at nogen startede min fj, så hoppede jeg som en kanin op af sengen, ud på bagsiden af huset, tog en af de lange brænde pinder der ikke var op-hugget, og ventede på at idioten skulle komme ud gennem indkørselen på gården, dette var i april og der var fortsat mørkt om morgenen, og ca 75 m fra carport til indkørselen. Min fj havde fået et par nye potter, så lyden var ikke til at tage fejl af, men for at få den mc ud af garagen skulle den vendes, og jeg ved at jeg havde tid at få den kraftige pind monteret på mine indkørsel stolper, og jo, idioten gav da også gas...
    Og uden hjelm bankede han ind i den "Stokk" som politiet så i efterhånd kaldt den!!
    En del ridser og ødelagt kåbeglass senere rullet den idiot rundt på asfalten og ynket sig. Jeg gik ind og ringede til politiet, dette var i 1986. Jeg havde kun haft min mc i to uger, og skiftet den ud med en XJ600. Politiet kom og ringede efter ambulance, og jeg skulle så en tur på stationen at give forklaring. De troede ikke på mig, at den "STOKK" var min tyverisikring, og jeg blev dømt for alvorlig legems beskadigelse, og fik en dom på 8 måneder fængsel. Dommen blev anket og jeg blev senere frikendt, retten fandt et år senere som selvforsvar, da min familie lå og sov i huset, samt også tilkendt skadeomkostninger. han som stjal min mc, kom aldrig mere at stjæle flere mc, han fik lov at tilbringe resten af livet i en kørestol, og når man så tager den risiko at gå hen og stjæle en mc, så må man også tage konsekvenserne af dette om det går galt. Unaset om det er ved at tage billede, blive afsløret på video eller kører på en STOKK!!
    For ordens skyld skal jeg jo sige at dette må I andre ikke gøre...

• #35   11. jun 2014 Fandme godt arbejde Bikerjan! Respekt!

Godt du ikke blev straffet.

• #36   11. jun 2014 Det meste af al den skadeforvolden er overflødig
    Fang dem og rul dem.
    Find ud af hvor de bor og vær "the bigger dog"
    Men man slukker ikke brand uden at beskæftige sig med varme

• #37   11. jun 2014 Dingle: Dét lyder som en god løsning smiley

• #38   11. jun 2014 Har i øvrigt opdaget af de har smadret min Abus Detecto lås og min bremse skive...øv øv øv.

Ny lås = 1000KR
    Ny original bremse skive = 1200KR

Findes der nogen uoriginale bremse skiver af god kvali som er til at betale for?

• #40   11. jun 2014 Historien haver også en anden side, da min nabo var en betjent i byen, Jeg tror at ham der stjal min mc troede at han stjal betjentens mc, for at få hævn. Det lød lidt sådan i retten. Men han stjal den forkerte mc, og da han forstod at det var en rigtig bommert, så var det ikke mange ord igen i ham. Dog havde jeg svært ved at se det sjove i det hele...
    Alligevel har jeg ingen sympati med den idiot..

• #42   11. jun 2014 Jonas ECC....
    "Men de sidste næsten 7 år har jeg trænet BJJ Kick Boxing og Wing Tsun og har undervist i det sidst nævnte system i 2 år, så jeg har ikke det behov for at vise at jeg er en fandens karl.."

Og alligevel havde du behov for at vise det her i tråden....

• #43   11. jun 2014 "Jeg er godt klar over at jeg ikke kan tæve hele verdenen, jeg er bare bedre udrustet end mange andre"

Jonas ECC, du er da ikke blevet udrustet så fandens meget i højden??? smiley

• #44   11. jun 2014 smiley smiley :D smiley smiley

• #45   11. jun 2014 Niels B
    er ikke afvisende overfor ideen i at deltage smiley

• #46   11. jun 2014 # 34 , ska du have rigtig hævn, så ud og stjæl hans kørestol smiley hc

• #47   11. jun 2014 Fanme for træls Nikolaj !

• #49   12. jun 2014 Jonas ECC,...... så fik du lige en lektion i Jantelov, så ka´du lære det ! smiley

• #51   12. jun 2014 Du må gøre hvad du vil Jonas....
    Men, for pokker.. du fortsætter jo i at gøre netop det du indleder med at skrive at du ikke har behov for.
    Hvad i al verden skal du nu igen booste dit ego for ved at invitere mig til en lærestreg i dit lille kongerige?
    Er vi ude i noget med en lille på 8cm nu?
    Skal der virkeligt ikke mere til at få dig til at føle afmagt og utilstrækkelighed?

Jeg har udelukkende påpeget det sjove i at du først forklarer at du ikke behøver at vise du er en fanden karl og alt hvad du efterfølgende skriver viser det stik modsatte. smiley
    Så, kære Jonas, det er ikke at du skriver hvor dygtig du er, hvis du har behov for at forklare det er det helt fint med mig da du sikkert har kæmpet for det.
    Jeg er ikke selv stor fan af janteloven (som nogen herover vist ikke helt ved hvad går ud på,) men jeg har derimod altid ment at den slags du skriver er rigtigt sjovt fordi det netop er så selvmodsigende.

PS.. til trådstarter... Surt at det koster lidt, men hellere det end at den var væk... Godt du vågnede!

• #52   12. jun 2014 Jonas, jeg ville så gerne være 184 cm.. Perfekt mc-højde.. Jeg er 190 cm og har lange arme og ben. Crap på mc..
    Ville også bare gasse dig lidt.. Jeg ville ikke overleve 15 mins konditionstræning i din kampsport.. Synes at det er stærkt gået..
    Men ja, hold dine kundskaber for dig selv og nyd dem indeni smiley
    God vind fremover!!

• #54   12. jun 2014 Hvor kan man skaffe en STOKK? De lyder effektive.

• #55   12. jun 2014 Jonas.. Fantastisk...
    Du gør alt du kan for at underholde mig, tak...

Ordblind, prøv at slå op hvad det betyder... og lad være med at kalde nogen noget som faktisk er et handikap for en del brugere herinde og for en del "ude i den virkelige verden" og det bør være åbenlyst at jeg ikke er det.
    At jeg muligvis er en idiot i dine øjne er ok, så kald mig hellere det...
    Det andet er nedgørende overfor dem som faktisk kæmper en daglig kamp med det skriftlige...

Hvad er det der gør at du antager at jeg ikke er aktiv?
    Hvis aktiv for dig er at kunne fremstå som supermand på internettet hvor vi kun har dine egne ord på at du rent faktisk dyrker nogen form for kampsport så har du ret.
    Jeg tror faktisk på at du dyrker det, regner faktisk også med at du er god til det og har kæmpet for at blive det.....
    Jeg nedgører dig ikke vedr. din sport, på ingen måde, hvorfor pokker skulle jeg dog det? Faktisk må du meget gerne lige citere mig for det i noget af teksten jeg har skrevet.

Jeg er ikke aktiv i bekæmpelsen af ovenstående problem, men det påstår jeg nu heller ikke.

Hvem er tastaturkrigeren her?
    Jeg skiver gerne så længe du prøver at konkludere noget om mig som ikke har nogen gang på jorden.

Hvad er det der gør at du ikke forstår det sjove i at du ikke vil udstille hvor aktiv og unik du er og så du ikke bestiller andet???
    Det er jo det eneste dette drejer sig om...
    Hverken jantelov, ordblindhed, eller inaktivitet...

smiley

• #56   12. jun 2014 #54
    Her!!!

profilbillede
  • #57   12. jun 2014 Hey, sorry men kun 2-5% af Danmarks befolkning er ordblinde. Resten var bare dovne i skolen..

• #58   16. jun 2014 Pis med alt det tyveri..
    Jonas, hvorfor skal Henrik komme og se dig træne?? Altså hvis han kan se, at du kan tæve ham, så holder dine argumenter bedre end hans? Eller? Og hvorfor i himlens navn invitere nogen til kampsportstræning? Og hvad konkluderer du, fordi de "bliver stille"? Jeg kan finde mange grunde til at blive stille, ingen af dem er den du tilsyneladende konkluderer..
    Og aktiv? Som i tæve nogen eller køre mc?
    Udfra det du skriver, slåsset fra du var 13-20 og derefter hoppe på kampsport, vil jeg mene du har et udtalt behov for at vise, du er en helvedes karl, og derved bliver du, i mine øjne, det stik modsatte...

Kommentér på:
Har lige jagtet 2 tyve svin væk fra min MC.

Annonce