Har lige jagtet 2 tyve svin væk fra min MC. {{forumTopicSubject}}
Vågnede her klokken lidt i 3 ved at alarmen på min kværn gik i gang. Jeg løber ud til min altan dør og ser to idioter stå og rode ved min ged.
Jeg råber dem an og kalder dem nogen skide tyveknægte hvorefter de løber alt hvad de kan rundt om bygningen og kører væk på en knallert.
De efterlader en kæmpe stor muggert på steddet.
Jeg ringer til panserne, de kommer efter 30 minutter og tager DNA spor fra hammeren. Ærger mig vildt meget over at jeg ikke tog et billede før jeg råbte ad dem! Men det er jo så nemt at være bagklog.
Jeg kan sgu slet ikke sove nu Fucking svin, hvorfor kan man ikke have sine ting i fred? Det er 3 gang min kværn bliver stjålet eller forsøgt stjålet...fandme godt man flytter fra Århus snart. Fuck den her by!
Jeg har lært lektien og sikret min MC godt, men det er muligt de stadig kunne have oprettet stor skade på den hvis de havde fået kæden over....sidste gang kostede det mig 8 kilo i selvrisiko.
Pas på jeres kværn derude!
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
maj 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 106
okt 2010
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 81
Fik selv stjålet min MC på trods af, at den stod tildækket i en indhegning med pigtråd, special låge (brækket i smadder), Abus 8000 alarm med kæde til anker, gps tracker, ratlås osv. Det tog dem ikke mange minutter
Signalet forsvandt ligeledes hurtigt. Formentlig fordi den blev skilt ad neden i en kælder. Det skal nævnes, at jeg dengang boede nær Bispehaven, så det måtte vel ske. Tror jeg fandt mellem 5-6 stjålne mcér derude mere eller mindre smadret.
sep 2008
Følger: 78 Følgere: 608 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.540
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 244
Tyveknægten i Rydevænget/kappelvænget området kører på stjålene MC hele sommeren, cykelsti, skov etc. Det er ren terror herude. Ringede til politiet i går og anmeldte de, de ville lige se om de kunne sende en vogn... Desværre fortsætte larmen af stjålene crosser indtil natten...
Gode nyhed er at jeg ikke var den eneste der ringede....
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 1.368
aug 2013
Følger: 20 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 341
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 254
Men nu går jeg selvfølgelig ikke ind for selvtægt.
Men nej, det er sgu´ utroligt at det er så skide svært at have sit eget her i danmark, især når vi i forvejen betaler 180% mere for det end alle andre..
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.461
Vi ved jo hvem det er uanset om det er Kbh, Aalborg, Aarhus...
Ingen konsekvens, ingen ændring...
apr 2014
Følger: 1 Følgere: 15 Emner: 9 Svar: 22
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 7.509
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.236
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 1.001
apr 2012
Følger: 10 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.428
Jeg ved godt hvor frustrerende det er ikke at kunne have sine ting i fred og jeg ved da også hvordan det ender hvis jeg fanger en med fingrene for langt fremme med min motorcykel - men de ting i nævner der er altså våben der kan slå ihjel. Er det værd at sidde 8-12 år i fængsel frem for at skulle betale en selvrisiko og få ny cykel?
aug 2013
Følger: 20 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 341
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 254
Der var engang en film om nogle der rottede sig sammen mod cykeltyve, og så ellers lå sig klar med paintball-våben. Mindre farligt, men sender stadig et budskab.
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.573
Når det kommer til stykket, så er jeg ret sikker på, at det er en hel anden virkelighed der kommer for dagen, for når adrenalinet pumper, så er ens evne for konsekvensberegning også rimelig skarp.
Og eftersom man ikke aner, hvad tyvene bærer på sig af våben, og hvor hensynsløse og/eller desperate de er, så tror jeg de fleste vælger at læne sig op ad forsikringen og selvrisikoen.
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 44
Keyboard krigere er der nok af.....
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 75 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 2.281
okt 2008
Du har ret.. også min egen løsning.. men er det den rigtige?
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 44
Hvor længe holder sådan en fætter i batteri?
"How to" Håndtere situationen
Taler de dansk uden accent - løb ned tomhændet.
Taler de dansk med accent - Husk battet for de går med kniv
Taler de ukendt østblok sprog - Ja, bliv hjemme..
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 22 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 242
Med en udgangs hastighed på 600 km/t / 167m/s (kan skyde igennem flere metaldåser fra 10 meters afstand), burde den kunne gøre nok naller til at jage sådan nogle væk, uden at gøre farlig skade.
http://www.rodes.dk/dan-wesson-8.html
Og hvis de er nogle polske "hjemme-røvere" der er syge i hovedet, åbner jeg våbenskabet..
Det er for sygt at de tyve, er blevet så ligeglade og kolde overfor folk og deres ting.
At lukke grænserne vil være en start. (ved godt at det ikke kun er folk fra østlande osv. men de udgør også en stor del af dem.)
apr 2014
Emner: 5 Svar: 103
Og som flere skriver, så kan man nem være sej når man skriver på nettet, men hvem gider tage kampen op med 2 eller flere invandre som alligevel ikke har noget at miste? ja ikke mig. De lærer jo ikke noget vold, det er jo det eneste de i forvejen kender til. Afmagt er hvad jeg føler, det er jo efterhånden et spørgsmål og hvornår og ikke om, ens motorcykel bliver nakket.
apr 2009
ska sige jeg bruger det ikke da jeg bor langt ude på landet i fred og ro. hc
feb 2011
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 383
Bor nu en en lille landsby lidt uden for Horsens, hvor alle holder øje med hinanden, hvor de fleste har jagtgevær, hunde, katte, heste og høns. Stakkels den tyv der forsøger sig herude.
okt 2008
Vi har vist tabt kampen der aldrig var der...
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.648
der var et område der var meget plaget af MCtyverier ,der var der en 5-6 gutter der teamede op med en cykel som bait og en kassevogn som straf , forstået på den måde at de parkerede først kassevognen på en "plaget" parkeringsplads så et par timer senere komder en cykel der blev parkeret et par båse fra , kom der nogle og flyttede på omtalte cykel fik de en tur i kassevognen af de resterende 4 der havde ligget og ventet på at det skulle ske
sep 2008
Følger: 78 Følgere: 608 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.540
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 202
Og uden hjelm bankede han ind i den "Stokk" som politiet så i efterhånd kaldt den!!
En del ridser og ødelagt kåbeglass senere rullet den idiot rundt på asfalten og ynket sig. Jeg gik ind og ringede til politiet, dette var i 1986. Jeg havde kun haft min mc i to uger, og skiftet den ud med en XJ600. Politiet kom og ringede efter ambulance, og jeg skulle så en tur på stationen at give forklaring. De troede ikke på mig, at den "STOKK" var min tyverisikring, og jeg blev dømt for alvorlig legems beskadigelse, og fik en dom på 8 måneder fængsel. Dommen blev anket og jeg blev senere frikendt, retten fandt et år senere som selvforsvar, da min familie lå og sov i huset, samt også tilkendt skadeomkostninger. han som stjal min mc, kom aldrig mere at stjæle flere mc, han fik lov at tilbringe resten af livet i en kørestol, og når man så tager den risiko at gå hen og stjæle en mc, så må man også tage konsekvenserne af dette om det går galt. Unaset om det er ved at tage billede, blive afsløret på video eller kører på en STOKK!!
For ordens skyld skal jeg jo sige at dette må I andre ikke gøre...
apr 2013
Godt du ikke blev straffet.
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.038
Fang dem og rul dem.
Find ud af hvor de bor og vær "the bigger dog"
Men man slukker ikke brand uden at beskæftige sig med varme
sep 2005
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 20 Svar: 179
apr 2013
Ny lås = 1000KR
Ny original bremse skive = 1200KR
Findes der nogen uoriginale bremse skiver af god kvali som er til at betale for?
maj 2011
Følger: 12 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 116 Svar: 1.645
jun 2009
Alligevel har jeg ingen sympati med den idiot..
okt 2008
"Men de sidste næsten 7 år har jeg trænet BJJ Kick Boxing og Wing Tsun og har undervist i det sidst nævnte system i 2 år, så jeg har ikke det behov for at vise at jeg er en fandens karl.."
Og alligevel havde du behov for at vise det her i tråden....
okt 2004
Jonas ECC, du er da ikke blevet udrustet så fandens meget i højden???
jun 2009
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.648
er ikke afvisende overfor ideen i at deltage
apr 2009
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.509
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 1.368
okt 2008
Men, for pokker.. du fortsætter jo i at gøre netop det du indleder med at skrive at du ikke har behov for.
Hvad i al verden skal du nu igen booste dit ego for ved at invitere mig til en lærestreg i dit lille kongerige?
Er vi ude i noget med en lille på 8cm nu?
Skal der virkeligt ikke mere til at få dig til at føle afmagt og utilstrækkelighed?
Jeg har udelukkende påpeget det sjove i at du først forklarer at du ikke behøver at vise du er en fanden karl og alt hvad du efterfølgende skriver viser det stik modsatte.
Så, kære Jonas, det er ikke at du skriver hvor dygtig du er, hvis du har behov for at forklare det er det helt fint med mig da du sikkert har kæmpet for det.
Jeg er ikke selv stor fan af janteloven (som nogen herover vist ikke helt ved hvad går ud på,) men jeg har derimod altid ment at den slags du skriver er rigtigt sjovt fordi det netop er så selvmodsigende.
PS.. til trådstarter... Surt at det koster lidt, men hellere det end at den var væk... Godt du vågnede!
okt 2004
Ville også bare gasse dig lidt.. Jeg ville ikke overleve 15 mins konditionstræning i din kampsport.. Synes at det er stærkt gået..
Men ja, hold dine kundskaber for dig selv og nyd dem indeni
God vind fremover!!
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.592
okt 2008
Du gør alt du kan for at underholde mig, tak...
Ordblind, prøv at slå op hvad det betyder... og lad være med at kalde nogen noget som faktisk er et handikap for en del brugere herinde og for en del "ude i den virkelige verden" og det bør være åbenlyst at jeg ikke er det.
At jeg muligvis er en idiot i dine øjne er ok, så kald mig hellere det...
Det andet er nedgørende overfor dem som faktisk kæmper en daglig kamp med det skriftlige...
Hvad er det der gør at du antager at jeg ikke er aktiv?
Hvis aktiv for dig er at kunne fremstå som supermand på internettet hvor vi kun har dine egne ord på at du rent faktisk dyrker nogen form for kampsport så har du ret.
Jeg tror faktisk på at du dyrker det, regner faktisk også med at du er god til det og har kæmpet for at blive det.....
Jeg nedgører dig ikke vedr. din sport, på ingen måde, hvorfor pokker skulle jeg dog det? Faktisk må du meget gerne lige citere mig for det i noget af teksten jeg har skrevet.
Jeg er ikke aktiv i bekæmpelsen af ovenstående problem, men det påstår jeg nu heller ikke.
Hvem er tastaturkrigeren her?
Jeg skiver gerne så længe du prøver at konkludere noget om mig som ikke har nogen gang på jorden.
Hvad er det der gør at du ikke forstår det sjove i at du ikke vil udstille hvor aktiv og unik du er og så du ikke bestiller andet???
Det er jo det eneste dette drejer sig om...
Hverken jantelov, ordblindhed, eller inaktivitet...
jun 2009
Her!!!
okt 2004
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 16
Jonas, hvorfor skal Henrik komme og se dig træne?? Altså hvis han kan se, at du kan tæve ham, så holder dine argumenter bedre end hans? Eller? Og hvorfor i himlens navn invitere nogen til kampsportstræning? Og hvad konkluderer du, fordi de "bliver stille"? Jeg kan finde mange grunde til at blive stille, ingen af dem er den du tilsyneladende konkluderer..
Og aktiv? Som i tæve nogen eller køre mc?
Udfra det du skriver, slåsset fra du var 13-20 og derefter hoppe på kampsport, vil jeg mene du har et udtalt behov for at vise, du er en helvedes karl, og derved bliver du, i mine øjne, det stik modsatte...
Har lige jagtet 2 tyve svin væk fra min MC.